Forum

trofæ snyd

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: trofæ snyd

Indlægaf madsens75 » lør 11 dec 2010 03:36

okey jeg kan se der er foreskellige opfattelser ad det, det er vel heller ik så meget snyd i sig selv :) , jeg hentydede til måske bare at "boosting" var en måde og kommer lidt let til de forskellige trofæer (osse selvom i styrer controlleren)
men vil gi Rytteren ret i der er visse trofæer der ligger mere op til det end andre og mener såén set heller ik man skal booste skill trofæer f.eks gennemfør spillet uden at dø i prototype eller complet all trials i castlevania :evil: i kan nok se jeg er til hack´n slash spil :evil:
Og så glad er jeg jo heller ik for onlinedelen =D> i de forskellige spil som killzone 2 og AC B at jeg spiller dem til jeg når level 50 i det mindste ik hver gang, og kan godt se det ville være et oplagt emne til boosting
men det tyder jo på en lang vinter så #-o
det er nok mere ideén i at nu samler vi lige 8-10prsoner og så gælder det om at score det eller det trofæ i bedste egon olsen stil der ruller lidt forkert på tungen men det er jo bare min opfattelse :D ville osse høre andre syn på det

Ang Bab så er enig prøver for det meste osse og klare spillet på hard da mange trofæer kræver det på et eller andet punkt, uden diverse hjælp hjemmesider som youtube og ign og hva de nu hedder [-X der er jo ik den store ide i at bruge 549 kr for det sidste nye spil hvis du alligvel skal hjem på youtube for at lede efter AC2 Truth puzzle også ræser igennem spillet på autopilot så går helheds-indtrykket også tabt syntes jeg men og skulle finde 100 ad den ene eller anden slags flag fjer blast shard der er da ik ret meget der er mere træls :^o end og mangle 1- 2 så der må jeg indrømme der er nettet jo en genial opfindelse :D
nå men jeg ville osse bare høre
madsens75
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: trofæ snyd

Indlægaf Rytteren » lør 11 dec 2010 04:04

jamen det er da en spænende vinkel. og jeg kan kun være enig med dig og bab angående singleplayerdelen. syntes selv det var meget underholdende at gå igennem uncharted 1 og 2 og finde alle skattene uden guide osv. det samme kan jeg dog så ikke sige om blast shard, duer og fjer - her blev guiden til sidst brugt når man manglede nummer 144 udad 150 ;)
min tommelfingerregl er ; gennemfør singleplayeren 1 gang uden at tænke på collectibles og trofæer. herefter kigger jeg så på trofælisten, og planlæger så mit næste tur igennem spillet.

off topic: castlevania, bør jeg købe det? var ikke vild med prototype, bayonett men elsker Gow3 og syntes da at dantes inferno havde nogle gode ting (kommer nok bare aldrig over de ikke brugte homer som guide :D )
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: trofæ snyd

Indlægaf madsens75 » lør 11 dec 2010 05:05

Rytteren ja helt klart hvis du syntes god of war 1-2-3 :D var noget vær så er castelvania helt sikkert noget for dig ja det er rigtigt demoen var lidt flad med det var kun lige den aller første spæde start på spillet den indholdt...
og med alt den trophy snak så kan jeg jo se du osse jagter dem temmlig nådeløst endda må jeg sigde :D (ment på en god måde)du hive platinum hjem i det med kun 2 gennem spilinger eller hvad såen noget hedder
så det kan varmt anbefales....
madsens75
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: trofæ snyd

Indlægaf morfar » lør 11 dec 2010 11:42

Trofæer der ikke kræver nogle skills men bare en masse tid, dem booster jeg gerne. Kan dog også komme ud for trofæer der kræver skills som jeg er nødt til at booste. Feks "vind 75% af kampene online i PES2010" ud af 20 kampe. Fjer og duer bruger jeg youtube til. Når jeg har hængt fast længe nok et sted i et spil, så bruger jeg også youtube.

Tjekker altid trofælisten og en trofæ guide inden jeg starter et spil. Hvis spillet ikke er ret godt, så er 1 gennemspilning nok for mig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: trofæ snyd

Indlægaf Bab » lør 11 dec 2010 11:57

Hvis trofæet er vigtigere end spillet, så er det jo også godt nok.
Men du har allerede fået fortalt, hvordan du løser alle puzzels og dermed ødelagt "glæden" ved at løse et svært problem selv. Og så er spillet allerede halvdårligt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 dec 2010 12:01

Hånden på hjertet alle sammen men hvem brugte youtube for
at klare Braid
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2621


Re: trofæ snyd

Indlægaf Koma » lør 11 dec 2010 14:09

HEADSTAR skrev:Hånden på hjertet alle sammen men hvem brugte youtube for
at klare Braid


Jeg brugte youtube..... Men efter flere timers frustrationer over en enkelt bane, kunne jeg ikke lade være :^o
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: trofæ snyd

Indlægaf madsens75 » lør 11 dec 2010 14:16

Bab #-o hva snakker du om? :oops: nu sårer du virkelig min følelser
helt ærligt jeg ville bare høre andres synspunkt på boosting og ik angribes personligt, så rolig nu :roll:
jeg ved bare at de trofæer der er optjent gennem tiden =D> er gjort gennem blod sved om ik! tårer så en! masse frustrationer og ik forbi jeg lige var på det rigtigt sted på det rigtie tidspunkt og for iøvrigt er jeg nermest ligeglad med hvordan du tror jeg genneføre mine spil....

Tror nu ik der er en! eneste gamer i verden der kan sige sig fri fra at på et eller ander given tidspunkt har været inde på en eller anden walkthrough eller youtube 8)
madsens75
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 dec 2010 14:46

Jeg brugte også youtube til braid og så har jeg genmen tiden købt en masse guide bøger
som efter min mening løfter spillene =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2621


Re: trofæ snyd

Indlægaf morfar » søn 12 dec 2010 12:56

Jeg bruge youtube til ALT hvad jeg ikke kan finde ud af. Og jeg er temmelig ligeglad med om andre mener det ødelægger spilleglæden. Jeg nyder stadig at spille.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: trofæ snyd

Indlægaf Malik-xD » lør 22 jan 2011 11:05

madsens75 skrev:Hejsa spilfans [-X

Hva er der andre end mig der syntes det er lidt snyd med at det trofæ boosting :evil:
jeg mener sporten og idene fra spil producenterne går da fuldstændig ad fløjten
der er der ik noget der er bedre :) end vide det er ens egen indsats der er glædende
og ik hvor mange man nu kender og ja jeg har masser ad venner
tjen dog jeres tofæer selv



enig ...

men ! !!!! hvis online er dødt i de spil man gerne vil have platin i, må man ty til "boosting"

det er ærgeligt ja, men nødvendigt ..
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: trofæ snyd

Indlægaf HEADSTAR » lør 22 jan 2011 12:17

At bruge Youtube er vel ikke anderledes en at kiikke en kammerat over skulderen
og at læse sig til hvordan et trofæ fås er vel hellere ikke snyd, jeg syntes først at
det blkiver snyd når der hackes og der bruges usb sticks med andres
save games

Malik-xD@

Overholder du forum reglerne med dine levende skyder ninjaer? eller gælder det kun små avatar ?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2621


Re: trofæ snyd

Indlægaf Malik-xD » lør 22 jan 2011 12:20

HEADSTAR skrev: Malik-xD@

Overholder du forum reglerne med dine levende skyder ninjaer? eller gælder det kun små avatar ?


Don´t know...

skrev mig op i går ...

Har den på flere andre "gamer sites" og der overholder den reglerne ;)
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: trofæ snyd

Indlægaf EvilNinjaMoby » lør 22 jan 2011 12:50

Det gør den så ikke her... ;)

http://www.pslife.dk/betingelser

Læs under afsnittet "Signatur".
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: trofæ snyd

Indlægaf Koma » lør 22 jan 2011 13:25

Den er ellers fed nok.. :D
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron