Forum

Glitch Trofæer Black ops Veteran

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf baunevej » tirs 11 jan 2011 16:56

Hejsa

Er der nogen herinde der ligesom mig har problemmer med veterantrofæer i black ops?? har spillet de 6 1. misioner igennem og burde have fået 2 sølvtrofæer, men intet er dukket op. Kan jeg slette gamedata uden der sker noget?? og prøve igen?? har søgt på google med kan ikke finde eller forstå 100% hvad jeg skal gøre.

Det er bare ufedt det lige er de sværeste trofæer der glitcher:-(.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf DanielMatthiesen » tirs 11 jan 2011 17:21

Jeg spillede missionen igennem. når jeg var færdig med den gik jeg ud af spillet, valgte mission select også den næste mission, jeg havde igen problemer med trophys. Jeg har godt hørt om det, men ellers prøv min metode den virkede for mig :)

Husk og spil hele missionen igennem og ikke brug resume game, det brugte jeg dog ved Executive order, men fik dog alligevel den trophy :)
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf baunevej » tirs 11 jan 2011 17:43

Okay vil jeg prøve;-), bare træls man ikke opdager om det virker efter en bane men skal igennem flere.......
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf Jb » tirs 11 jan 2011 19:53

der har været et par tråde rundt omkring ang. glitches med veterean trophys, mange anbefaler at slette gamesave, og spille det i en kører - dvs uden at spille multiplayer og zombies kun campaign.

jeg har ikke oplevet det, men jeg har stadig ikke formået at gennemføre executive order på veteran endnu, trods mange forsøg / timer.
jeg er stuck i den skide gang i undergrunden
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf morfar » tirs 11 jan 2011 20:57

Du mister ikke savegame ved at slette gamedata.

Har forresten sendt spillet idag. Husk en karakter når du modtager. Giver dig en nu.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf baunevej » tirs 11 jan 2011 22:44

morfar skrev:Du mister ikke savegame ved at slette gamedata.

Har forresten sendt spillet idag. Husk en karakter når du modtager. Giver dig en nu.


Okay super;-)

Skal jeg nok :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf baunevej » tirs 11 jan 2011 22:46

Jb skrev:der har været et par tråde rundt omkring ang. glitches med veterean trophys, mange anbefaler at slette gamesave, og spille det i en kører - dvs uden at spille multiplayer og zombies kun campaign.

jeg har ikke oplevet det, men jeg har stadig ikke formået at gennemføre executive order på veteran endnu, trods mange forsøg / timer.
jeg er stuck i den skide gang i undergrunden


Ja har jeg godt læst, men kunne godt tænke mig og høre nogen herindefras erfaringer;-).

Brugte røggranater når jeg ikke kunne komme videre i de tuneler det hjalp meget, klarede faktisk den hurtigere en fængselsbanen....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Glitch Trofæer Black ops Veteran

Indlægaf baunevej » ons 12 jan 2011 14:08

Har prøvet og slette gamedata, har spillet hvert afsnit og gemt, stadig ingen trofæ efter executive order :-(, opgiver nu, gider ikke spilde min tid på veteran når jeg ikke får den beløning man skal have for det. Forsætter med Zombie og online....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster