Forum

Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf iraqoz » fre 14 jan 2011 17:04

Hvis ikke du gider bruge op til 500 kroner på spil til spillekonsollen, er der dukket et nyt dansk website op, hvor du kan leje dine spil fra 99 kroner om måneden.

Hvis du er træt af at smide dyre formuer efter de nyeste spil, for så efterfølgende finde ud af, at de er utrolig kedeligt, eller du ikke gider spille dem mere efter en uge, så er der nu en løsning.

For præcis som med websider, hvor man kan leje film til en fast pris, er der nu dukket et nyt dansk website op med spil. Siden Gamescribe.dk giver dig nemlig mulighed for at leje spil på månedsbasis. Det vil sige, at du kan for et enkelt beløb hver måned få de nyeste spiltitler sendt hjem til postkassen.

Første gang du opretter dig som kunde, vælger du 10 spil og får dem så tilsendt når de er ledige.Når du er træt af at spille dig igennem det første spil, sender du det retur og får tilsendt det næste på din top 10-liste. Prisen går fra 99 kroner per spil i en måned, og du har mulighed for at have dem så længe du vil.

Siden har spil som Fifa 2010, Uncharted 2 og mange flere. Det er spil til Xbox 360, PS3 og Wii, og hvis ikke du har nogen af konsollerne i forvejen, kan du leje dem for 89 kroner om dagen.


Er der nogen der har prøvet denne site ??

http://www.gamescribe.dk/howitworks

Hvad synes I om den ?? for jeg meget interesserer i at prøv det, men lidt usikker og derfor vil høre om nogen der har prøvet det ??
Billede
iraqoz
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf FunteXDK » fre 14 jan 2011 18:13

Ved ikke hvor gammel det du quote'er fra er, men synes ikke det lyder så fristene når der står FIFA10 istedet for FIFA11.

- Også er det vel også begrænset hvor mange spil de har på lager. Jeg kunne forstille mig at når f.eks. uncharted 3 udkommer, så skal man være heldig for at få fat i det igennem gamescribe på releasedatoen.

Men så igen, de skriver på deres hjemmeside at de har 143 PS3 spil på lager...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Re: Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf Krisp » man 17 jan 2011 12:35

Deres site er ikke ligefrem en nyhed, de har eksisteret i et stykke tid nu. Jeg har flere gange hørt positiv omtale af dem og jeg tror såmænd de er stabile nok.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf morfar » man 17 jan 2011 14:04

Men de er stadig dyrere end biblioteket :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf cph_game_master » man 17 jan 2011 14:30

morfar skrev:Men de er stadig dyrere end biblioteket :-)


Præcis Morfar :) mit lokale bibliotek ligger 50 m fra hvor jeg bor, og ca halvdelen af alle de ps3 spil jeg har spillet, kommer fra biblioteket!
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Lej dine spil så længe du vil !!!!!

Indlægaf chr-dk » man 17 jan 2011 15:00

chr-dk
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Køge



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster