Forum

Madagascar Kartz trophies

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Madagascar Kartz trophies

Indlægaf DanielMatthiesen » søn 23 jan 2011 02:01

Ja, jeg lånte dette spil for nogle måneder, og nu lånte jeg det så igen for at få de sidste trophys, men der er 3 trophys som jeg overhovedet slet ikke kan få (de eneste jeg mangler for platin), jeg håber i har nogle idéer til den nemmeste metode. ;)

Shrek Swamp Gold Medalist: Beat The 200cc Time trial gold medal time in Shrek Swamp (Silver)

Foosa Rocks Gold Medalist: Beat the 50cc Time Trial gold medal time in Foosa Rocks (Bronze)

Watering Hole Gold Medalist: Beat the 150cc Time trial gold medal time in Watering Hole (Bronze)


Håber i kan hjælpe mig med de sidste trophys, de er virkelige svære efter min mening -.-
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Re: Madagascar Kartz trophies

Indlægaf Malik-xD » søn 23 jan 2011 08:31

Shrek Swamp Gold Medalist -> Du skal klare "the race" på 2:00.00 minuter!Husk at bruge en 200CC kart! vælg en person med en høj boosting ability. brug alle genveje, boost plader og prøv at drifte meget i svingene for at få nyt boost...

foosa Rocks Gold Medalist -> Du skal klare "the race" på 2:40.00 minuter! husk at brug en 50CC kart! Vælg igen en person med en høj "boosting ability". brug alle genveje, boost plader og prøv at drifte meget i svingene for at få nyt boost...

Watering Hole Gold Medalist -> Du skal klare racet på 2:35.00 minuter! brug en 150CC kart! vælg igen igen en person med høj boosting ability. brug igen alle genveje, boost plader og prøv at drifte meget i svingene for at få nyt boost...

Øvelse gør mester ...
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Madagascar Kartz trophies

Indlægaf DanielMatthiesen » søn 23 jan 2011 13:47

Så nu mangler jeg kun den med Shrek, vil prøve at skaffe den engang i aften ;)
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron