Forum

"Procent-bar?"

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

"Procent-bar?"

Indlægaf Randløv » fre 04 feb 2011 10:22

Hej alle!

Har lige fået ps3 så bær over med mig hvis spørgsmålet lugter af noob :).: Der er en "procentbar" med en pokal/et Trophy oppe over, og så et tal men hvad står det der procent for? Har spillet 2 spil på den og har i alt (indtil videre!) kun fået 4-5 trofæer, men alligevel står den på 30%. 4 trofæer udgør jo da ikke de her 30 procent ud af de 2 spils trofæer så hvad søren står tallet egentlig for?

:) god weekend, derude!
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf jimmidlx » fre 04 feb 2011 10:28

Nej % af det pågældende spils trofæer, vil stå inde i din trofæliste. Den procent bar udgør de samlede antal af trofæer du har optjent. Den vokser automatisk med at du får flere trofæer, og når du når 100% så rykker du et level op. I dit tilfælde vil du så blive level 2.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf Bab » fre 04 feb 2011 10:29

Du har 30 % til næste level, som er det store tal. Det er et point system, hvor bronze giver 1 point, sølv 2 osv. Der skal flere og flere point til levels, jo højere du kommer op.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf Randløv » fre 04 feb 2011 16:16

Og der hvor bab har 1916 i score er altså antal samlede trofæer i alt så vidt jeg kan forstå? :D
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf Erroneus » fre 04 feb 2011 16:33

Nej det er ikke samlet antal, men det er samlet antal point, optjent ud fra de trophies man har fået.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf Bab » fre 04 feb 2011 16:33

Nej det er det samlede antal point, som mine trofæer er værd. Du kan jo se lige over tallet, at jeg ikke har 1916 trofæer ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: "Procent-bar?"

Indlægaf Randløv » fre 04 feb 2011 16:40

Orv ja det gir da slet ikke 1900 det bab har kan jeg da godt se :). Mange tak for svarene til jer alle. Det er da rart at vide hvis man går op i den slags. Men super tak for svarene! ;)
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron