Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Nistelroy78 » man 21 okt 2013 11:18

Xwolfinator du kan jo selv gå ind og deaktivere din maskiner på https://account.sonyentertainmentnetwor ... gin.action - Hvis du stadig har adgang til din konto , så har ham der har hackede din konto jo ikke ændret dit password ? .. Men der inde kan du deaktivere alle maskiner der er tilsluttet den konto.

Og så ændre du bare password og så er den "skid" slået.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Nistelroy78 » man 21 okt 2013 12:00

morfar skrev:
Nistelroy78 skrev:
morfar skrev:Platin i GTA V

Mellem 70 og 120 timers spil. Absolut iblandt top 5 af alt hvad jeg har prøvet at spille.


Man går vel ikke ud fra du bruger 70-120 timer på et spil du ikke kan lide ..



????



Eller det gør du måske ? .. Tænker lidt går da ikke ud fra det var top 5 værste spil du har spillet
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xWolfinator » man 21 okt 2013 12:10

Nistelroy78 skrev:Xwolfinator du kan jo selv gå ind og deaktivere din maskiner på https://account.sonyentertainmentnetwor ... gin.action - Hvis du stadig har adgang til din konto , så har ham der har hackede din konto jo ikke ændret dit password ? .. Men der inde kan du deaktivere alle maskiner der er tilsluttet den konto.

Og så ændre du bare password og så er den "skid" slået.



Han havde ændret både min emailadresse og mit password så havde kontakt med dem både over mobil og email.
Synes virkelig det er dårlig service derindefra.
Ved godt de har mange kunder med problemer hver dag, men de gentager sig selv i nogle af deres mails.
Jeg sendte alle oplysninger om mig selv til dem og fortalte om problemet, og i besvarelsen fra dem skulle jeg igen informere om alle mine oplysninger.
Lidt træls når der cirka går en dag inden man får svar.

Ved godt man kan deaktivere alle systemer der tilsluttet kontoen men det har hackeren været inde at gøre, og dette er kun muligt at gøre hvert halve år..

Derfor er Sony nød til at deaktivere systemerne for mig :?
xWolfinator
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Nykøbing Mors


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Nistelroy78 » man 21 okt 2013 12:23

Det kan blive et problem - Har personen også ændret fødselsdagen , fordi så kan det blive et yderigere problem eneste bevis på maskinen er din er hvis du har kvittering med serienummer og ikke engang det kan være sikkert at det kan bruges.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xWolfinator » man 21 okt 2013 12:34

Nistelroy78 skrev:Det kan blive et problem - Har personen også ændret fødselsdagen , fordi så kan det blive et yderigere problem eneste bevis på maskinen er din er hvis du har kvittering med serienummer og ikke engang det kan være sikkert at det kan bruges.


Fødselsdatoen er uændret.
Serienummeret sendte jeg i forbindelse med at få accounten tilbage for at bevise det var mig.
Jeg skulle også bevise at jeg havde købt noget inde fra PlayStationStore for nyligt, så det sendte jeg også som bevis for at jeg næsten lige havde købt GTA V og Fifa 14. Det er heldigvis så smart for der stod nemlig også navn og adresse vedhæftet under den mail jeg havde fået da jeg forudbestilte spillene, og min account hed jo xEskildzen ligesom i mit efternavn.

Tænker lidt at det burde kunne lade sig gøre at gå ind og deaktivere alle systemerne der er linket til de forskellige brugere, hvis de kan resette både email og password, men nu må vi se 8)

Krydser i hvert fald fingre.
xWolfinator
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Nykøbing Mors


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 21 okt 2013 12:49

Nistelroy78 skrev:
morfar skrev:
morfar skrev:Platin i GTA V

Mellem 70 og 120 timers spil. Absolut iblandt top 5 af alt hvad jeg har prøvet at spille.


Man går vel ikke ud fra du bruger 70-120 timer på et spil du ikke kan lide ..



Eller det gør du måske ? .. Tænker lidt går da ikke ud fra det var top 5 værste spil du har spillet


Jeg undre mig bare over du kommenterer det. Skrev jeg noget forkert?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 21 okt 2013 22:30

xWolfinator skrev:Efter at min account: xEskildzen blev hacket og hackeren har aktiveret mit system på 2 systemer har jeg ingen mulighed for at spille mine købte spil fra PlayStation Store hvor blandt andet Fifa 14 og GTA V var købt.
Har kommunikeret med dem over rigtig mange dage på mail, men sikke da en ventetid. Håber det er muligt for dem at deaktivere alle systemerne på brugeren så jeg igen får mulighed for at spille mine købte spil.

Har forresten lavet en ny bruger til dem der gerne vil tilføje mig igen..
Kan tilføjes under navnet: xWolfinator ..

Nok om det..

Mit første Platin på xWolfinator blev i Jak & Daxter 1, da det er det eneste spil jeg ligger inde med lige nu :D


Hed du ikke først Eskildzen? Og så xEskildsen og nu wolf.... Du er da vist verdens uheldigste mand eller også har du brugt et meget vagt password eller har nogle rigtigt trælse venner :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 21 okt 2013 22:31

Platin i Diablo 3
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf stonealf » man 21 okt 2013 23:10

Først med platinum i Skylanders swap force. :D
stonealf
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Grevinge ca 15 km fra Holbæk.


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xWolfinator » tirs 22 okt 2013 08:06

morfar skrev:
xWolfinator skrev:Efter at min account: xEskildzen blev hacket og hackeren har aktiveret mit system på 2 systemer har jeg ingen mulighed for at spille mine købte spil fra PlayStation Store hvor blandt andet Fifa 14 og GTA V var købt.
Har kommunikeret med dem over rigtig mange dage på mail, men sikke da en ventetid. Håber det er muligt for dem at deaktivere alle systemerne på brugeren så jeg igen får mulighed for at spille mine købte spil.

Har forresten lavet en ny bruger til dem der gerne vil tilføje mig igen..
Kan tilføjes under navnet: xWolfinator ..

Nok om det..

Mit første Platin på xWolfinator blev i Jak & Daxter 1, da det er det eneste spil jeg ligger inde med lige nu :D


Hed du ikke først Eskildzen? Og så xEskildsen og nu wolf.... Du er da vist verdens uheldigste mand eller også har du brugt et meget vagt password eller har nogle rigtigt trælse venner :D



Det er korrekt.

Er ret uheldig :lol:
xWolfinator
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Nykøbing Mors


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xWolfinator » tirs 22 okt 2013 08:06

morfar skrev:
xWolfinator skrev:Efter at min account: xEskildzen blev hacket og hackeren har aktiveret mit system på 2 systemer har jeg ingen mulighed for at spille mine købte spil fra PlayStation Store hvor blandt andet Fifa 14 og GTA V var købt.
Har kommunikeret med dem over rigtig mange dage på mail, men sikke da en ventetid. Håber det er muligt for dem at deaktivere alle systemerne på brugeren så jeg igen får mulighed for at spille mine købte spil.

Har forresten lavet en ny bruger til dem der gerne vil tilføje mig igen..
Kan tilføjes under navnet: xWolfinator ..

Nok om det..

Mit første Platin på xWolfinator blev i Jak & Daxter 1, da det er det eneste spil jeg ligger inde med lige nu :D


Hed du ikke først Eskildzen? Og så xEskildsen og nu wolf.... Du er da vist verdens uheldigste mand eller også har du brugt et meget vagt password eller har nogle rigtigt trælse venner :D



Det er korrekt.

Er ret uheldig :lol:
xWolfinator
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Nykøbing Mors


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf stonealf » tirs 22 okt 2013 14:24

Okay er der nogle der kan forklare mig hvorfor ,jeg ikke bliver opdatere mere. Siden jeg fik platin puppeteer
Er mit level 60 plus 60 procent,men jer er i 61 plus 46.
stonealf
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Grevinge ca 15 km fra Holbæk.


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 22 okt 2013 14:29

stonealf skrev:Okay er der nogle der kan forklare mig hvorfor ,jeg ikke bliver opdatere mere. Siden jeg fik platin puppeteer
Er mit level 60 plus 60 procent,men jer er i 61 plus 46.

Læs her: http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=14742. :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » ons 23 okt 2013 01:04

Platinum i Hotline Miami.

Endnu en lille perle til Vitaen.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » ons 23 okt 2013 13:13

JanR skrev:Platinum i Hotline Miami.

Endnu en lille perle til Vitaen.


Hvad siger sværhedsgraden? Sæt det op imod at jeg syntes flere Death modes i Sound shapes er røv svære!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster