Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 jan 2014 02:14

Jb skrev:Enig. Det har en hvis "charme" , specielt lydsiden.
Platin i spongebob squarepants :) nappede lige de sidste 2 karakteres upgrades efter at min datter nu har fået nok af spillet efter 2 gennemspilninger i co op. Det fungere stort set som en børnevenlig klon af ratchet & clank. Sat til salg her på siden hvis nogen skulle have interesse.


Den er god med dig. Indrøm nu bare du selv har spillet det. :D

Datteren har helt tilfældigt fået coral skydiver og team sponge? :lol:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Malik-xD » søn 12 jan 2014 05:48

Så fik jeg endelig mit første platinum i 2014 :D

Og den heldige vinder er Unreal tournament 3.
puha sikke et "grind" 200 kills om dagen i 50 dage :S og 500 online wins! Det gider jeg godt nok ikke igen :D
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 jan 2014 09:16

Malik-xD skrev:Så fik jeg endelig mit første platinum i 2014 :D

Og den heldige vinder er Unreal tournament 3.
puha sikke et "grind" 200 kills om dagen i 50 dage :S og 500 online wins! Det gider jeg godt nok ikke igen :D


Respekt.

Skulle det boostes eller er der online spillere nok?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sv: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Jb » søn 12 jan 2014 09:49

morfar skrev:
Jb skrev:Enig. Det har en hvis "charme" , specielt lydsiden.
Platin i spongebob squarepants :) nappede lige de sidste 2 karakteres upgrades efter at min datter nu har fået nok af spillet efter 2 gennemspilninger i co op. Det fungere stort set som en børnevenlig klon af ratchet & clank. Sat til salg her på siden hvis nogen skulle have interesse.


Den er god med dig. Indrøm nu bare du selv har spillet det. :D

Datteren har helt tilfældigt fået coral skydiver og team sponge? :lol:


Gør jeg også. Karakter skal upgraderes med "speockets" som indsamles i banerne. Hver 3 bane har Coral dive som er pis nemt og team sponge kommer jo helt automatisk.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 12 jan 2014 11:32

God morgen!

100 % i Wake-up Club, det tog næsten et år.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 12 jan 2014 12:10

Platin i Guacamelee .. Et fantastisk spil der kun kan anbefales! Ret nemt platin, tog lige omkring 10 timer :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 jan 2014 12:38

Joa skrev:Platin i Guacamelee .. Et fantastisk spil der kun kan anbefales! Ret nemt platin, tog lige omkring 10 timer :)


Jeg er næsten færdig på normal og have store problemer flere steder. Er det ikke meget sværere på hard?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 12 jan 2014 13:25

Det skal jeg ikke kunne sige . Jeg fandt en måde hvor man kun skal nakke sidstebossen på Hard for at få trofæ'et for Hardmode :)

Efter du har klaret spillet på Normal (det vil også være en fordel at lave alt cleanup på normal), skal du afinstallere spillet for at fjerne patch. Installer igen uden at installere patch.
Herefter går du ind på "Continue" i spillet, for den til at gemme igen ved nærmeste savepoint (vil være smartest foran sidstebossen). Så går du ud, går ind på "New Game", Trykker "Hard" og siger "No" til at starte et nyt spil op. Herefter går du under "Options" og går ud af "Options" igen, uden at gøre noget.

Så skulle du være i Hardmode når du går under "Continue" igen (tjek dit map for at være sikker, står øverst i venstre hjørne".

Herefter gik jeg bare til Luchita og ned i minen for at få de 5 Arena's og bum, så var der Platin!
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 jan 2014 14:03

Joa skrev:Det skal jeg ikke kunne sige . Jeg fandt en måde hvor man kun skal nakke sidstebossen på Hard for at få trofæ'et for Hardmode :)

Efter du har klaret spillet på Normal (det vil også være en fordel at lave alt cleanup på normal), skal du afinstallere spillet for at fjerne patch. Installer igen uden at installere patch.
Herefter går du ind på "Continue" i spillet, for den til at gemme igen ved nærmeste savepoint (vil være smartest foran sidstebossen). Så går du ud, går ind på "New Game", Trykker "Hard" og siger "No" til at starte et nyt spil op. Herefter går du under "Options" og går ud af "Options" igen, uden at gøre noget.

Så skulle du være i Hardmode når du går under "Continue" igen (tjek dit map for at være sikker, står øverst i venstre hjørne".

Herefter gik jeg bare til Luchita og ned i minen for at få de 5 Arena's og bum, så var der Platin!


Jeg spiller vita. Er det det samme?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Malik-xD » søn 12 jan 2014 15:42

morfar skrev:
Malik-xD skrev:Så fik jeg endelig mit første platinum i 2014 :D

Og den heldige vinder er Unreal tournament 3.
puha sikke et "grind" 200 kills om dagen i 50 dage :S og 500 online wins! Det gider jeg godt nok ikke igen :D


Respekt.

Skulle det boostes eller er der online spillere nok?


Det kan skam alt sammen gøres med bots :D, så man kan booste det med dem ...
der er kun 1 trofæ hvor der kræves en anden online spiller..
Men vil dog anbefale at man har en partner til co op campaign på "Elite"
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 12 jan 2014 19:24

morfar skrev:Jeg spiller vita. Er det det samme?


Det tør jeg ikke svare på . Mit gæt ville være ja, da jeg ikke har læst andet . Men jeg er ikke sikker
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » søn 12 jan 2014 23:53

Platinum i Unit 13 til Vitaen.

Kongefar skrev:JanR, hvis du godt kan lide sadistiske spil må du i gang med Catherine fra din "bunke". På højeste niveau (eller bare normal for mig) er der nok non-stop smerte til et helt liv. :mrgreen:


Er der sjovt gameplay?

Det ser virkelig bizart ud, med en halvnøgen fyr der bare kravler op over nogle kasser hele tiden.

morfar skrev:Glem ikke Bulletstorm, Dead Island og Limbo. Dem må du simpelthen ikke gå glip af.


Bulletstorm ser ret sjovt ud. Og jeg har 100% i Limbo til PS3, så det burde ikke tage lang tid at gennemføre det igen på Vitaen.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » man 13 jan 2014 12:09

@ JanR - Catherine er intenst i puzzle mode, men det er kun halvdelen af spillet. Jeg var langt mere engageret i det der foregår om dagen som historie (puzzle elementet finder sted i hans drømme om natten). Desværre er jeg så dum til puzzle, at jeg måtte sætte sværhedsgraden til "very easy" og stadigvæk havde jeg problemer! :mrgreen: Men klart en anbefaling værd.
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » man 13 jan 2014 14:38

Kongefar skrev:@ JanR - Catherine er intenst i puzzle mode, men det er kun halvdelen af spillet. Jeg var langt mere engageret i det der foregår om dagen som historie (puzzle elementet finder sted i hans drømme om natten). Desværre er jeg så dum til puzzle, at jeg måtte sætte sværhedsgraden til "very easy" og stadigvæk havde jeg problemer! :mrgreen: Men klart en anbefaling værd.


Det må jeg lige give en chance så. :)

Der er heldigvis heller ingen åndssvage online trofæer, så man skal bekymre sig om inaktivitet/lukkede servere.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Freddie » man 13 jan 2014 15:20

Spørger dumt nu, men platinum, er når man, logisk nok, har fået platin. Men hvad er 100% så? Når man har klaret spillet, hvis man ser bort fra achievements?
I never turn my console on, because i never turned it off.
Freddie
Niveau 2
 
Indlæg: 133
By: Vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron