Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Madskimo » tors 24 mar 2016 10:51

Platin i Dark Souls 2. De sidste par trofæer var et langt kedeligt grind. Men helt kanon spil.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Tubbe4200 » tors 24 mar 2016 15:39

100% i Firewatch. Flot lille spil men alt for kort til prisen!
1986
Tubbe4200
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Slagelse, Vestsjælland


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tors 24 mar 2016 17:43

100% i Fallout 4's første DLC Automaton
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xureal » fre 25 mar 2016 02:05

100 % i Bloodborn DLC :)
xureal
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Madskimo » fre 25 mar 2016 13:38

100% i Fallout 4 DLC. Måtte starte den sidste kamp om 4 gange før dialogen ikke var bugged :/
Senest rettet af Madskimo fre 25 mar 2016 13:55, rettet i alt 1 gang.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hertzblut » fre 25 mar 2016 13:50

Tubbe4200 skrev:100% i Firewatch. Flot lille spil men alt for kort til prisen!


Også derfor jeg venter med det indtil det falder lidt. Er der noget replay value i det?
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Rytteren » fre 25 mar 2016 16:05

Tubbe4200 skrev:100% i Firewatch. Flot lille spil men alt for kort til prisen!


#-o pris og længde har da ikke noget at gøre med hinanden.. for mig er handler det mere om kvalitet og pris.. eller er jeg galt på den?

Vil hellere se to minutter om terner, istedet for et par timers x-faktor! :lol:

Sorry off-topic :mrgreen:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » fre 25 mar 2016 18:00

Rytteren skrev:
Tubbe4200 skrev:100% i Firewatch. Flot lille spil men alt for kort til prisen!


#-o pris og længde har da ikke noget at gøre med hinanden.. for mig er handler det mere om kvalitet og pris.. eller er jeg galt på den?

Vil hellere se to minutter om terner, istedet for et par timers x-faktor! :lol:

Sorry off-topic :mrgreen:


Et spil kan godt blive for kort til prisen.

The Order er et fint eksempel.

Men jeg vil også helst have kvalitet frem for længde.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Rytteren » fre 25 mar 2016 19:31

Jeg er voldsomt uenig. værdien for længden på spillet, må have noget at gøre med ens økonomi? I såfald er MMO og rpg/jrps da vejen frem? eller? Vil som nævnt hellere have en kort fantastisk oplevelse f.eks en god film, istedet for en 14timers lang film om at se maling tørre (Charlie Lyne har lavet den)

Journey spillede jeg igennem 1gang (ca 3 timer). Dette er et spil, som jeg gerne gav 1000kr for.
sacred 2 til ps3, har langt over 100timer i sig inden man er gennem det. En voldsom længde.. prisen, set udfra kvalitet, bør kun være 2kr..

længde bør ingen indflydelse have på pris. Kvalitet derimod. Hvilket også er derfor The order 1886s pris styrtdykkede møg hurtigt, mens spil med en længde af samme (gow 3 på ps3), havde en pris i den høje ende længe.
Selvfølgelig bliver det nørklet, når vi snakker kvalitet, da det jo er subjektivt ofte. Dog er der nogle ting vi næsten kan være enige om uncharted 2, bioshock, resident evil 4, half life og quake. Alle spil, som har stemplet "kvalitet". Alle med en længde der minder om the order 1886 (dette udfra hvor hurtigt jeg personligt gennemførte spillene). Nogen en smule længere, andre lidt kortere.

Vi bliver ikke enige på dette spørgsmål, da jeg alrdig kommer til at se længden på et spil, som faktor på pris. Det samme gør sig gældende for bøger, musik/koncerter og film. kvaliteten har indflydelse. Er man uenig, så må man da hygge sig i biffen, hvor man så kan se 14timers hvid maling :)
Lader tråden forsætte med 100% og platintrofæer
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf D_Hofgaard » fre 25 mar 2016 21:20

100 % i Firewatch.
Rigtig fin titel. Jeg var godt underholdt af stemningen og historien.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Tubbe4200 » lør 26 mar 2016 23:32

Kvaliteten er da også i top i spillet.. (Firewatch) men ser ingen replay value idet. 4 timers rigtig fin underholdning.
1986
Tubbe4200
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Slagelse, Vestsjælland


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Ziem_DK » man 28 mar 2016 02:22

Platin i Tom Clancy's The Division :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » man 28 mar 2016 08:30

Ziem_DK skrev:Platin i Tom Clancy's The Division :)


Godt gået... =D>
Jeg har ind til nu 3 trofæer der er glitch'et for mig... Både "Shadows of the Past" - "Droning on…" & "Skillz" !
Bare så trættende. Har været sjovt og har brugt en del timer på det så lidt surt med de mange glitch.
Tvivler på at de bliver rettet.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Krede1972 » man 28 mar 2016 12:28

glyr skrev:
Ziem_DK skrev:Platin i Tom Clancy's The Division :)


Godt gået... =D>
Jeg har ind til nu 3 trofæer der er glitch'et for mig... Både "Shadows of the Past" - "Droning on…" & "Skillz" !
Bare så trættende. Har været sjovt og har brugt en del timer på det så lidt surt med de mange glitch.
Tvivler på at de bliver rettet.


Er du sikker på at de virkelig er glitch'et?

Eksempelvis kan man kun collecte nogle af ECHOerne når man har aktiveret eller gennemført bestemte missioner - man kan således se dem på kortet før de er mulige at collecte.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » man 28 mar 2016 12:47

Krede1972 skrev:
glyr skrev:
Ziem_DK skrev:Platin i Tom Clancy's The Division :)


Godt gået... =D>
Jeg har ind til nu 3 trofæer der er glitch'et for mig... Både "Shadows of the Past" - "Droning on…" & "Skillz" !
Bare så trættende. Har været sjovt og har brugt en del timer på det så lidt surt med de mange glitch.
Tvivler på at de bliver rettet.


Er du sikker på at de virkelig er glitch'et?

Eksempelvis kan man kun collecte nogle af ECHOerne når man har aktiveret eller gennemført bestemte missioner - man kan således se dem på kortet før de er mulige at collecte.


Jeg har gennemført alle missioner og side missioner. De 2 ECHO's jeg mangler ses tydeligt på mit map og kan godt aktivere dem men ikke collecte. Har læst lidt om at de kan skaffes hvis en ven der har det trofæ opretter en ny spiller og invitere dig med på de missioner der kræves ! Mildest talt meget besværligt !

I følge spillet mangler jeg stadig en drone, men jeg kan ingen se på mit map... (og jeg har kikket meget og flere gange)

Selvfølgelig har jeg op låst alle skills og spillet med flere end 10 forskellige..... Træææls :roll:
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster