Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » ons 09 nov 2016 12:13

morfar skrev:100% i Blood Dragon.

Fantastisk actionpacked slutning....


Tillykke med det! Har haft kig på dette længe, men har været i tvivl om jeg skulle købe det eller satse på en PS+ udgivelse. Hvad fandt du det til eller er det længe siden du købte det?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » ons 09 nov 2016 12:52

Schmidty skrev:
morfar skrev:100% i Blood Dragon.

Fantastisk actionpacked slutning....


Tillykke med det! Har haft kig på dette længe, men har været i tvivl om jeg skulle købe det eller satse på en PS+ udgivelse. Hvad fandt du det til eller er det længe siden du købte det?


Jeg har fået det gratis med ps +

December 2015:

Far Cry 3: Blood Dragon, PS3
Freedom Wars, PS Vita
Gauntlet: Slayer Edition, PS4
King’s Quest — Chapter 1: A Knight to Remember, PS4
Rocketbirds: Hardboiled Chicken, PS Vita
SSX, PS3
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » ons 09 nov 2016 14:16

morfar skrev:
Schmidty skrev:
morfar skrev:100% i Blood Dragon.

Fantastisk actionpacked slutning....


Tillykke med det! Har haft kig på dette længe, men har været i tvivl om jeg skulle købe det eller satse på en PS+ udgivelse. Hvad fandt du det til eller er det længe siden du købte det?


Jeg har fået det gratis med ps +

December 2015:

Far Cry 3: Blood Dragon, PS3
Freedom Wars, PS Vita
Gauntlet: Slayer Edition, PS4
King’s Quest — Chapter 1: A Knight to Remember, PS4
Rocketbirds: Hardboiled Chicken, PS Vita
SSX, PS3


Hmm okay, tak. Så må jeg lige se om jeg fik hentet det dengang :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » tors 10 nov 2016 09:56

100 % i det pt. gratis Letter Quest Remastered til VITA. Trofæerne kommer stort set af sig selv som man kommer gennem spillet og det eneste lille grind er at komme op på 3.000 ord. Jeg manglede cirka 400 da historiedelen var komplet.

Når ikke man har engelsk som hovedsprog bliver det ikke til så mange lange ord, så det er en god strategi at fokusere på healthopgraderinger og udstyr der kan konvertere noget af ens egen damage til health. Så er der til gengæld heller ikke de store udfordringer i det.

Spillet er bestemt en anbefaling værd, rigtig godt til en hurtig bustur eller lignende.
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 10 nov 2016 10:55

Kongefar skrev:100 % i det pt. gratis Letter Quest Remastered til VITA. Trofæerne kommer stort set af sig selv som man kommer gennem spillet og det eneste lille grind er at komme op på 3.000 ord. Jeg manglede cirka 400 da historiedelen var komplet.

Når ikke man har engelsk som hovedsprog bliver det ikke til så mange lange ord, så det er en god strategi at fokusere på healthopgraderinger og udstyr der kan konvertere noget af ens egen damage til health. Så er der til gengæld heller ikke de store udfordringer i det.

Spillet er bestemt en anbefaling værd, rigtig godt til en hurtig bustur eller lignende.


Hvis du lader være at patche spillet og skriver "farts" så glitcher spillet og 3000 ord trofæet kommer af sig selv =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 10 nov 2016 10:55

100% i Warframe. Det tog lige 189 timer :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » tors 10 nov 2016 11:13

morfar skrev:
Kongefar skrev:100 % i det pt. gratis Letter Quest Remastered til VITA. Trofæerne kommer stort set af sig selv som man kommer gennem spillet og det eneste lille grind er at komme op på 3.000 ord. Jeg manglede cirka 400 da historiedelen var komplet.

Når ikke man har engelsk som hovedsprog bliver det ikke til så mange lange ord, så det er en god strategi at fokusere på healthopgraderinger og udstyr der kan konvertere noget af ens egen damage til health. Så er der til gengæld heller ikke de store udfordringer i det.

Spillet er bestemt en anbefaling værd, rigtig godt til en hurtig bustur eller lignende.


Hvis du lader være at patche spillet og skriver "farts" så glitcher spillet og 3000 ord trofæet kommer af sig selv =D>


Tænkte jeg ville være legit når jeg havde bokset med 2600 ord i forvejen, så var de ekstra to timer på de sidste 400 ord i endless mode en god mode at lukke 100 % af på :lol:
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tors 10 nov 2016 12:34

Kongefar skrev:Tænkte jeg ville være legit når jeg havde bokset med 2600 ord i forvejen, så var de ekstra to timer på de sidste 400 ord i endless mode en god mode at lukke 100 % af på :lol:

Hvor lang tid tog den sidste grind, sådan ca.? :)

morfar: Vildere, tillykke! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Rasbred » lør 12 nov 2016 05:05

Fik langt om længe 100% i Underground DLC'en i The Division :P
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » lør 12 nov 2016 11:59

Platin i This War of Mine: The Little Ones, fantastisk spil, håber de laver en efterfølger.
Nogen der kender til andre spil som det ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » søn 13 nov 2016 19:35

Platin og 100 % (som den første) i Rise of the Tomb Raider (Asmod først med platin alene)

Fedt spil og en våd drøm for en trofæ hunter som mig. 125 trofæer fordelt i hoved spil samt i de 5 DLC'er
Ligger lidt op af Uncharted og har en tilpas sværhedsgrad (for mig).
Selv efter et langt hovedspil, hvor man kan blive lidt udfordret på udholdenhed når det gælder collectible, giver DLC'erne 5 sjove nye spil typer. Bla en overlevelses mode, hvor man både alene og co-op skal klare sig igennem Sibirien's kolde vildmark.
En speciel "kort" funktion, giver mulighed for at ændre spillet. Bla via ubegrænset amo eller forstørre fjenders hovede, hvilket jo natuligvis lettet head shots.

Jeg blev underholdt :)

(sælges se grøntorvet)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf poppirat » søn 13 nov 2016 23:56

Plat i Dont starve together. Awesome spil :p
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf weissmuller » tors 24 nov 2016 16:27

Platin i Skyrim remastered - Thiefes Guild er eneste irriterende trophy. Jeg smithede og enchantede + solgte mig til de sidste 5 levels. Var lidt et grind men effektivt.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf poppirat » fre 25 nov 2016 23:13

Plat i terraia
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf CD » søn 27 nov 2016 14:06

Platin i Watch Dogs 2 super spil ikke specielt svært
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron