Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Rytteren » tors 02 aug 2018 22:02

Plat i detroit:become human. Hold da op. En lidt sløv start, men så går det sgu stærkt. Ufattelige mange slutninger og ændringer. Bedre end Heavy Rain.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 06 aug 2018 23:13

Rytteren skrev:Plat i detroit:become human. Hold da op. En lidt sløv start, men så går det sgu stærkt. Ufattelige mange slutninger og ændringer. Bedre end Heavy Rain.

Enig :)

Platin i Batman: The Enemy Within. Startede lidt sløvt, men de 3 sidste episoder og specielt det sidste var rigtig godt. Dog ikke værd en fulde pris, men det er Telltale spil sjældent, derfor jeg altid køber dem på udsalg :)

Men ingen crashes overhovedet, det har jeg aldrig oplevet før. Dog lidt hakkende lyd, hvis konsollen havde været i rest mode... :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf armorking » fre 10 aug 2018 23:11

Yakuza 6 , fantastisk spil , er bare lidt skuffet over at de har fjernet masse våben og heat action fra. Story mæssigt 9/10. , savner Majima San
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » søn 12 aug 2018 14:47

Platin i Fallout shelter, dejligt det er overstået, hang mig langt ud af halsen til sidst :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 12 aug 2018 22:37

Xainz skrev:Platin i Fallout shelter, dejligt det er overstået, hang mig langt ud af halsen til sidst :P

Hvad var den største grin, indsamling af legendary våben og eller kostumer?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » lør 18 aug 2018 08:49

Erroneus skrev:
Xainz skrev:Platin i Fallout shelter, dejligt det er overstået, hang mig langt ud af halsen til sidst :P

Hvad var den største grin, indsamling af legendary våben og eller kostumer?


De 50 raider defends, og de 100 quests. Resten kommer ret nemt.
Startede ny vault for at få raider attacks, tog en hel lørdag og halvdelen af søndag at få de 50. Heldigvis var der en del gode fodboldkampe at se imens.
Derudover var quests en pain, var så kedeligt, ensformigt og langtrukken...
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 18 aug 2018 09:07

Erroneus skrev:
Xainz skrev:Platin i Fallout shelter, dejligt det er overstået, hang mig langt ud af halsen til sidst :P

Hvad var den største grin, indsamling af legendary våben og eller kostumer?


Det største grin må klart være kostumerne..... hvis der er nogle sjove....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 26 aug 2018 19:51

Efter et par uger med min Xbox, pga. et gamepass som stod på Halo 5, Gears of War 4 og mest State of Decay 2, er jeg tilbage på PlayStation og hive en masse herlige trofæer :)

100% i Far Cry 5's DLC Heart of Darkness. Forholdvisi let, dog et par få tips:
Trofæet for at redde 3 US prisoners, der skal man være opmærksom på de kan dø, så pas på med at smide et luft angreb i hovedet på dem og hvis man er for lang tid, kan man også opleve de bliver henrettet, meeen man får vel 30 sekunder eller lign. til at redde dem, efter det sker. Der sker ikke noget ved de dør, efter man har reddet dem og nej de kommer ikke tilbage, modsat guns for hire i det normale spil.

De 2 trofæer, hvor man skal have 25 stealth kills og 25 luftangreb kills er ikke noget problem, specielt stealth går hurtigt, da de perks man unlocker efter 4 stealth kills, som er krav til det her, gør stealth meget let. Og ja stealth kills er alle kills hvor man ikke er opdage, lige fra bue, alm riffel, luftangreb osv.

Roguelike trofæ hvor man skal spille survival delen, er den sværreste. Men brug stealth mest muligt, red ens 3 buddies, de bliver gode at have til sidst og få fingerne i en LMG (stort maskingevær som fjender med et skjold over render rundt med), da LMG'en er det letteste at tage helikoptere ned med.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf HEADSTAR » ons 29 aug 2018 08:30

Ah, mit første platin på ps4eren er fra No Man's Sky.
Sikke et spil jeg endnu ikke er færdig med.
Tror at jeg har brugt omkring 500 timer på det her spil med et par tvunget omstarter da spillet var noget rodet og visse dele af spillet virkede ikke da jeg købte mit spil brugt til 100 kr

Jeg griner hele vejen ned til banken
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2588

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » ons 29 aug 2018 19:56

Platinum nummer 23 blev i Donut County. Sjovt og let
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tors 30 aug 2018 14:22

100% i Resident Evil 4 Hd. Fik endelig taget mig tid til at rende igennem det igen på professionel sværhedsgrad :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf HEADSTAR » tors 30 aug 2018 14:42

klatzen skrev:100% i Resident Evil 4 Hd. Fik endelig taget mig tid til at rende igennem det igen på professionel sværhedsgrad :-)


Åh det pis spil har jeg ellers godt nok problemer med, mit indkøb på psn af dette spil og resident evil code Veronica har klemt sig ind i et køb af metal gear solid som gør at min download liste har slettet spillet så jeg ikke kan downloade igen
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2588


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Dasiima » fre 31 aug 2018 12:43

Platinum i Detroit: Become Human. Mit 2. platinum.

Fantastisk spiloplevelse, og nok det smukkeste konsolspil til dato. Jeg var underholdt hele vejen igennem.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 31 aug 2018 19:15

Dasiima skrev:Platinum i Detroit: Become Human. Mit 2. platinum.

Fantastisk spiloplevelse, og nok det smukkeste konsolspil til dato. Jeg var underholdt hele vejen igennem.


Fedt!

Har lige hentet spillet i dag. Er så småt startet på det, og det skuffer på ingen måde endnu.. :D
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Dasiima » lør 01 sep 2018 09:45

I_vendetta_DK_I skrev:
Dasiima skrev:Platinum i Detroit: Become Human. Mit 2. platinum.

Fantastisk spiloplevelse, og nok det smukkeste konsolspil til dato. Jeg var underholdt hele vejen igennem.


Fedt!

Har lige hentet spillet i dag. Er så småt startet på det, og det skuffer på ingen måde endnu.. :D


Jeg havde det lidt som, at jeg så en velskabt sci-fi serie, men hvor jeg selv havde fuldt kontrol over handlingen :) Mega fed historie, som egentlig har potentielle til mere end blot et ‘videospil’
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron