Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » ons 29 maj 2019 12:14

Ingen info om det pt..
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 31 maj 2019 15:34

Platinum i Detroit become human... Flot spil med fed historie. Godt jeg fik taget mig sammen til endelig at gennemføre det.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 02 jun 2019 20:13

Platin i The Walking Dead (Season 1) på PS4.

Har tidligere fået det her platin på Vita, så ikke så meget at sige om det :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 02 jun 2019 20:49

En bunke billige: 3 x Inksplosion og 1 x Super Destronaut DX
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Megajohn » fre 07 jun 2019 21:29

Platinum i Diablo 3. Super spil. Det tog kun 5 år.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » lør 08 jun 2019 09:16

Efter ca 35 timer og en nærmest forgæves leden efter spydrones i RAGE 2 lykkedes det endelig at hive Platinum nr 30 hjem. :-)
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » fre 14 jun 2019 14:44

Platin nummer 32 i "Marvel's Spider-Man".

Der kommer nogle spoilers nedenfor, så hvis du ingen interesse har i sådanne nogle, skal du lade vær med at læse mere end dette :)

Lad mig starte med at sige: DET HER ER DET KLART BEDSTE SPIL JEG HAR SPILLET PÅ MIN PS4 (Jeg erkender jeg bestemt ikke har den største backlog, men alligevel!
Hold nu op jeg har nydt det spil. Jeg syntes de helt perfekt har ramt den fornemmelse det må være bare at svinge sig igennem Manhattan. Action-delen i spillet var helt eminent, omend man godt kan mærke det er lidt inspireret af andre spil. Jeg var også meget tilfreds med historien som jeg syntes var medlevende og rimelig gennemført for et Openworld Action spil. Specielt kampen mod Shocker syntes jeg faktisk var interessant.
Det var også super fedt at inkludere forskellige dragter som unlockables i spillet.
Og enhver som har spillet det her spil kan vel give mig ret i at det er et sublimt flot spil med en dynamisk verden som man bliver fuldstændigt slugt ind i.

Når det så er sagt, er der altid nogle få ting, som er lidt træls (på godt jysk).
Jeg syntes de første par missioner som Mary Jane, hvor man skulle snige sig rundt var okay. Jeg blev dog til sidst næsten irriteret hver gang det gik op for mig at de lagde an til at nu skulle man snige sig rundt som hende eller Miles Morales.
Og lad mig sige at det faktum man inkluderer Miles Morales i spillet for kun at give ham hans Spider-Man kræfter i den aller sidste cutscene i historien gjorde mig trist. Jeg er rimelig Spider-Man fan (omend ikke fanatisk fan) og genkendte med det samme karakteren. Jeg havde forhåbninger om at man ville lave et eller andet med ham, men jeg går ud fra det er for at ligge op til et efterfølgende spil.
Slutteligt blev det typisk "100%" grind som det jo gør i openworld spil, og det var jeg egentligt OK med. Dog syntes jeg til sidst det blev trivielt at skulle svinge sig rundt i byen indtil der gad at komme en alarm op omkring en flok Sable/Demon/Convicts som skulle have tæv.

Alt i alt har jeg dog nydt det her spil og vil nærmest give det 10/10 for hvor meget sjov jeg har haft i det :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 14 jun 2019 22:21

Så kom der Platinum i Ghost Giant VR :-)
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 15 jun 2019 22:00

Daggerhood på Vita. Uden tvivl et let platin som ikke tager lang tid, men ikke et man får med lukket øjne, sandsynligvis omkring 3/10 i sværhedsgrad.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » søn 16 jun 2019 16:40

Platin i Days Gone!

Nedtur at skulle køre rundt efter collectibles, men i det mindste skulle man kun samle 75 % af dem, hvor man alligevel finder en del ved at spille igennem historien.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 23 jun 2019 12:35

En god anmeldelse her på siden, gjorde at jeg købte A plague tale, og nu er Platinum i hus. Anderledes spil og god historie.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 23 jun 2019 22:14

Platin nummer 33 i "Batman: The Telltale Game".

Har ikke så meget at sige andet end jeg stadig nyder de her forskellige Telltale spil. Er imponeret over de kan skabe en god historie hver gang så det ikke føles langsommeligt at spille de her "historie-spil". At det så er et nemt platin oveni gør det jo ikke dårligere :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 01 jul 2019 18:41

100% i Borderlands igen.

Tak til Janzor for et par hyggelige timer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 01 jul 2019 21:56

Platin Far Cry New Dawn.

Sværeste trophy er Anger Management. Den bedste metode jeg fandt, var at få fat i en elite helikopter, lande i nærheden af level 3 signal point fjendelejr. Hav hunden med, send den ind i lejren, så markerer den fjenderne. Man kan godt sætte en alarm i gang inden, gemme sig og så få markeret fjenderne, så er der flere. Men jeg gjorde det uden og der var præcis 10 stk, som jeg så nedlagde fra helikopteren af, imens wrath var aktiveret. Brug missiler på klynger af fjender og den ene enforcer (guld fjende), og resten med minigun. Kræver lidt timing og held, sørg for at strafe i helikopteren, ellers bliver man skudt ned.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » man 08 jul 2019 14:32

Platin nummer 34 i "Batman: The Enemy Within" fra Telltale.

Fed historie! Bedre end det første Batman spil fra Telltale og på niveau for mig med Borderlands som de klart 2 bedste titler jeg har været igennem fra Telltale :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron