Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 08 jul 2019 16:12

Joa skrev:Platin nummer 34 i "Batman: The Enemy Within" fra Telltale.

Fed historie! Bedre end det første Batman spil fra Telltale og på niveau for mig med Borderlands som de klart 2 bedste titler jeg har været igennem fra Telltale :)

Helt enig :)
PS4 Pro @ 2TB SSHD - PS VR - PS3 Slim @ 1TB - Vita 3G @ 64GB
Billede
Erroneus
Skribent

By: Nyborg

+1

Indlægaf Joa » tirs 09 jul 2019 01:03

Platin nummer 35 i "Burly Men at Sea".

Det spil er bestemt ikke for mig. Jeg brød mig ikke ret meget om grafikken/designstilen. Jeg syntes ikke det var behageligt at kigge på. Derudover bliver spillet lynhurtigt repetitivt og noget som jeg bare skulle igennem ASAP.
Men et nemt og ret hurtigt platin - det er værd at tage med :)
Billede
Joa
Niveau 3

By: Vejle

Indlægaf morfar » ons 10 jul 2019 20:25

Et par platin i nogle Powgi spil.
Billede
morfar
Niveau 8

By: Hasselager, Århus

Indlægaf I_vendetta_DK_I » man 15 jul 2019 09:19

Peter Parker og undertegnede hentede Platin nr 33. Uden tvivl det mest gennemførte spil jeg har spillet på PS4. Det er efter min mening et spil, som du ikke må snyde dig selv for at prøve. 10/10 TRY IT!
I_vendetta_DK_I
Niveau 0

+2

Indlægaf Joa » tors 18 jul 2019 12:23

Platin nummer 36 i "Cosmic Star Heroine"!

Jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket over det her 2D spil. Jeg var underholdt igennem hele spillet. Mindede mig lidt om de gamle Final Fantasy spil (hvis jeg husker korrekt - jeg var MYCKET ung dengang jeg spillede det på PS1 med min Onkel).
Det er et ret nemt platin, men jeg vil klart anbefale at have en Trophy Guide ved hånden hvis man går efter det her platin. Medmindre man ikke har noget imod at skulle igennem spillet over flere omgange selvfølgelig, hvilket jeg dog er ret sikker på vil blive trivielt.
Der er en del followers og sidemissioner som er påkrævet man klarer inden et bestemt punkt i spillet. Ellers kan man ikke gå tilbage igen for at klare disse ting.

Vil dog klart anbefale at man giver det et skud hvis man var en af dem som var heldige nok at downloade det gratis for noget tid siden :)
Billede
Joa
Niveau 3

By: Vejle

+2

Foregående

Tilbage til Trofæer