Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 07 jan 2020 17:31

Erroneus skrev:Jeg kan heller ikke huske nogle crash med PS VR. Jeg siger ikke at jeg ikke har haft det, men kan ikke lige huske nogle og jeg har haft det siden udgivelse, og spiller det regelmæssigt.

Det lyder mere sandsynligt at det er nogle specifikke spil som gør det, end selve PS VR.

Jeg kan se at problemet har eksisteret siden 2017 for folk, og drejer sig om alle slags VR-spil.
Blandt andet Polybius, Playroom, Driveclub VR, Playstation Worlds VR, Skyrim VR, WipEout VR, Summer Lesson, Ultrawings, Firewall: Zero Hour og mange andre.
En person prøvede at udskifte sin konsol mens han fejlsøgte, og stadig samme problem. Så det er kun et problem som opstår ved brug af PSVR.

Fandt lige en tråd på Reddit, hvor der står at man skal deaktivere "supersampling" i systemindstillingerne for at fjerne fejlen. Har dog slettet alle mine VR-spil for nu, så må se om løsningen virker på et andet tidspunkt.
Det er en ældre plasmaskærm som jeg bruger til min PS4, så det kan sagtens skyldes at supersampling ødelægger spil hvis alle betingelserne er opfyldt.

Har derudover aldrig haft nogle problemer med hverken min PS3 eller PS4, og de har ellers en del år på bagen.
Det er bare PSVR som er begyndt at fucke med konsollen.
JanR
Niveau 6

By: København

Indlægaf Erroneus » tirs 07 jan 2020 20:24

Sært, der må være en kombination som fremkalder det, men det er da surt.
PS4 Pro SSD - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Xbox One X - Switch - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent

By: Nyborg

Indlægaf Slimjay DK » ons 08 jan 2020 12:41

JanR skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har ikke haft et eneste crash med VR ? :shock:

Hvor mange timer har du cirka brugt det på gaming?

nok ikke mere end 40 timer + , men mener så heller ikke jeg har "supersampling" slået til, da jeg ikke har behovet. Så det kan være det er det der gør forskellen.
Billede
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7

Indlægaf JanR » ons 08 jan 2020 13:46

Slimjay DK skrev:nok ikke mere end 40 timer + , men mener så heller ikke jeg har "supersampling" slået til, da jeg ikke har behovet. Så det kan være det er det der gør forskellen.

Jeg kiggede lige i indstillingerne, og har heller ikke supersampling slået til. Har ingen anelse om hvad problemerne skyldes.
Måske støv inde i PSVR processor enheden, som bliver overophedet. Orker ihvertfald ikke at rode mere med det foreløbigt.

Men skriv endelig hvis du oplever de samme problemer pludselig, med at billedet og konsollen fryser og derefter automatisk genstarter konsollen efter et par minutter.
JanR
Niveau 6

By: København

Indlægaf Kehaan » ons 08 jan 2020 14:39

Platin nummer 120 i "A Way Out". Vi var godt underholdt undervejs, og ser frem til flere spil i samme stil fra samme udvikler.
Billede
Limited Edition Spider-Man PS4 Pro med 2TB Samsung EVO 850 SSD / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5

+1

Indlægaf Joa » lør 11 jan 2020 19:03

Platin nummer 43 i "Goat Simulator".

Underligt spil, men super easy plat (på nær lige "Flappy Goat" - det kan hoppe noget så grufuldt i havnen!).
Billede
Joa
Niveau 4

By: Vejle

+2

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 12 jan 2020 11:29

Joa skrev:Platin nummer 43 i "Goat Simulator".

Underligt spil, men super easy plat (på nær lige "Flappy Goat" - det kan hoppe noget så grufuldt i havnen!).

Så må jeg hellere få testet det, hvis min tålmodighed rækker så langt... :-D
Det gjorde den så ikke... Slettet og borte for evigt.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1

+2

Foregående

Tilbage til Trofæer