Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf darkandel » ons 09 dec 2020 14:23

Platin i spider man Miles morales er så meget klar til mere spider man :)!
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf darkandel » fre 15 jan 2021 13:07

Platin i fallout 4 :) stadig en del bugs men det er jo også et bethesda spil hehe : )
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Marddos » fre 15 jan 2021 17:41

Jeg fik mine første platinum trofæer siden Spider-Man for nylig, da jeg kom igennem Spider-Man: Miles Morales og Astro's Playroom. Satser på, jeg også når igennem Sackboy på et tidspunkt :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Megajohn » fre 15 jan 2021 17:52

Platin i Spiderman Remastered. Prøvede det ikke til ps4.

Hvilken fantastisk oplevelse. Virkelig lækker grafik og game play.

Ser frem til Miles Morales!
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf darkandel » fre 15 jan 2021 21:24

Megajohn skrev:Platin i Spiderman Remastered. Prøvede det ikke til ps4.

Hvilken fantastisk oplevelse. Virkelig lækker grafik og game play.

Ser frem til Miles Morales!


Du har noget at glæde dig til! Det har også et super fedt soundtrack : )
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Marddos » fre 15 jan 2021 23:01

Kan en eller anden lige forklare mig, hvad Spider-Man Remastered er? :) Jeg købte Spider-Man til PS4 på release og det er da ikke så forfærdeligt længe siden. Er det allerede blevet remastered? Eller er det fordi man kan hente en PS5 opgradering, hvis man har det gamle? :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf darkandel » lør 16 jan 2021 07:13

Marddos skrev:Kan en eller anden lige forklare mig, hvad Spider-Man Remastered er? :) Jeg købte Spider-Man til PS4 på release og det er da ikke så forfærdeligt længe siden. Er det allerede blevet remastered? Eller er det fordi man kan hente en PS5 opgradering, hvis man har det gamle? :)


Det er et remastered version med Ray tracing osv den følger kun med hvis du køber Miles morales ultimate edition
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » tirs 19 jan 2021 13:38

darkandel skrev:Det er et remastered version med Ray tracing osv den følger kun med hvis du køber Miles morales ultimate edition


Hvis man har den normale udgave af Miles Morales, kan man også købe Spider-Man Remastered (altså PS5 udgaven af det første Spider-Man spil) gennem menuen til 20 Euro.

Fik lige Cyberpunk platin trofæet i går, de sidste 15-20 timer blev et grind for at gennemføre de sidste gigs og hustles med fingrene krydset for at spillet ikke crashede eller buggede ud.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf MrGlennDK » tirs 19 jan 2021 16:18

Platin i cyberpunk og maneater , ser frem til ps5 udgaven af cyber
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tors 25 feb 2021 15:55

morfar skrev:
Maethiel skrev:GTA 5 på ps4 !!! :)

Er så lykkelig lige nu <3 Mit første platinum som ikke er Fifa :) (og allerførste på denne psn account).


Så mangler du bare lige 100+ timer for at få 100% i spillet (-:


Jamen så fik du alligevel lokket mig :lol:

Igår fik jeg det sidste trofæ jeg manglede for 100% i GTA V.

Masterminds trofæet var lige på nippet til at give mig et blødende mavesår :-& Men det gik!
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 27 feb 2021 01:19

Sådan. Velkommen i klubben for de få. Så er det bare igang med gta4 og red dead 2. Du mangler en del kan jeg se (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » lør 27 feb 2021 04:02

morfar skrev:Sådan. Velkommen i klubben for de få. Så er det bare igang med gta4 og red dead 2. Du mangler en del kan jeg se (-:



Jo tak, no wonder det er klubben for de få. Det var stressende og forfærdeligt :lol:
Et af mine projekter lige i nærmeste fremtid, er at tikke de sidste online trofæer i gta4, og i RDR på ps3 (så er jeg fremtidssikret hvis de skulle lukke serverne), og så langsomt arbejde fra i singleplayer i dem alle.

Red dead 2 er bare så massiv en opgave :lol: :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » lør 27 feb 2021 14:41

Maethiel skrev:Jo tak, no wonder det er klubben for de få. Det var stressende og forfærdeligt :lol:
Et af mine projekter lige i nærmeste fremtid, er at tikke de sidste online trofæer i gta4, og i RDR på ps3 (så er jeg fremtidssikret hvis de skulle lukke serverne), og så langsomt arbejde fra i singleplayer i dem alle.

Red dead 2 er bare så massiv en opgave :lol: :lol:



Ja, tillykke med det!

Husker tydeligt hvordan jeg skulle slæbe morfar gennem alle missionerne, og gøre alting selv - i mens han bare slappede af, og lagde controlleren ved siden af.
Definitionen på en free rider.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » lør 27 feb 2021 18:05

JanR skrev:
Maethiel skrev:Jo tak, no wonder det er klubben for de få. Det var stressende og forfærdeligt :lol:
Et af mine projekter lige i nærmeste fremtid, er at tikke de sidste online trofæer i gta4, og i RDR på ps3 (så er jeg fremtidssikret hvis de skulle lukke serverne), og så langsomt arbejde fra i singleplayer i dem alle.

Red dead 2 er bare så massiv en opgave :lol: :lol:



Ja, tillykke med det!

Husker tydeligt hvordan jeg skulle slæbe morfar gennem alle missionerne, og gøre alting selv - i mens han bare slappede af, og lagde controlleren ved siden af.
Definitionen på en free rider.


Tak :lol: :lol: :lol:

Jeg havde godt en lille mistanke om at morfar var blevet carried :wink: :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 28 feb 2021 02:30

Haha, det er så tydeligt at janzor skriver dette for at dække over sine ekstremt ringe helikopteregenskaber. Dum som jeg er, så tillod jeg mig at ligge min controller i skødet, da han bare skulle flyve det sidste stykke og lande uden fjernder i nærheden. På magisk vis formår han at crashe helokopteren og slå os begge ihjel. Flere timers intens spilletid tabt og vi måtte starte forfra.

Nu er vi gået igang med Breakpoint og jeg laver stort set ikke andet end at rende og revive ham eller vente 50 sekunder i skjul for at han kan respawne....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster