Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 29 aug 2021 00:22

BingoDK skrev:
Erroneus skrev:Platin i Hitman 3, eddername et klassespil.

Det første level i Dubai er dælme flot på PS5 :D

Yup, og så er det ikke engang den bedste bane i spillet :D

100% i begge DLC til Control. Også et fantastisk spil, ser meget frem til mere fra Remedy.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » søn 29 aug 2021 16:29

Nope, men bare starten udenfor bygningen og i lobbyen er bare jawdropping! Hvilken bane synes du var den bedste? Den i Kina?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 29 aug 2021 18:21

BingoDK skrev:Nope, men bare starten udenfor bygningen og i lobbyen er bare jawdropping! Hvilken bane synes du var den bedste? Den i Kina?

Kina banen var super fedt udført med så meget forskellighed og urban overvågnings dystopi. England syntes jeg var sjov pga. mord-delen, men ellers syntes jeg Berlin banen var super udført med lyd og lys :) Argentina var flot udført, med nogle sjove komplekse missioner.
Sidste bane var noget unik, hvilket var fedt, uden at afsløre noget.

Skal jeg udvælge en som bedst, så er det nok Berlin banen dog, også på den måde missionerne er bygget op og en ret anderledes intro, hvilket man dog så i flere af banerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tirs 31 aug 2021 13:16

Platin i GOT! Mega fedt spil. Virkelig godt!
Blev dog lidt langhåret med grind til sidst for at finde alt!

Er ikke sikker på jeg lige gider starte Iki Island i dag. Det blev lidt kedeligt til sidst.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » tirs 31 aug 2021 14:28

Erroneus skrev:Kina banen var super fedt udført med så meget forskellighed og urban overvågnings dystopi. England syntes jeg var sjov pga. mord-delen, men ellers syntes jeg Berlin banen var super udført med lyd og lys :) Argentina var flot udført, med nogle sjove komplekse missioner.
Sidste bane var noget unik, hvilket var fedt, uden at afsløre noget.

Skal jeg udvælge en som bedst, så er det nok Berlin banen dog, også på den måde missionerne er bygget op og en ret anderledes intro, hvilket man dog så i flere af banerne.


Ja, Berlin banen er meget unik både i intro og hvordan den forløber sig. Og England-banen er meget sjov ja, da det basically er en who-did-it mordmysterie, man er en del af :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » tirs 31 aug 2021 14:29

Cena skrev:Platin i GOT! Mega fedt spil. Virkelig godt!
Blev dog lidt langhåret med grind til sidst for at finde alt!

Er ikke sikker på jeg lige gider starte Iki Island i dag. Det blev lidt kedeligt til sidst.


Hvordan gik det med The Valkyrie Queen? ;) Synes Iki Island var et meget godt bekendtskab med en god historie, der er flettet ind med Jins fortid, så det ikke "bare" er en ny ø, man skal forsøge at befri fra mongolerne.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tirs 31 aug 2021 14:53

BingoDK skrev:
Cena skrev:Platin i GOT! Mega fedt spil. Virkelig godt!
Blev dog lidt langhåret med grind til sidst for at finde alt!

Er ikke sikker på jeg lige gider starte Iki Island i dag. Det blev lidt kedeligt til sidst.


Hvordan gik det med The Valkyrie Queen? ;) Synes Iki Island var et meget godt bekendtskab med en god historie, der er flettet ind med Jins fortid, så det ikke "bare" er en ny ø, man skal forsøge at befri fra mongolerne.


Hun var dælme en kost - men det var jo GOW og ikke GOT? :lol:

Jeg glæder mig til Iki. Men tror lige jeg skal have en lille pause. Men starter sikkert i aften hvis jeg kende mig selv :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BingoDK » tirs 31 aug 2021 15:26

Potato, potato… :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 02 sep 2021 23:30

Platin i Horizon Zero Dawn. Dejligt ligetil spil.

Nu står dlc og new game + for tur.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » man 06 sep 2021 19:50

Platin i Control - mega fedt spil! Glæder mig til en fremtidig 2'er!
Gennemførte det på PC til release da jeg fik det gratis med mit RTX kort, men det er et af de få spil jeg godt kunne gennemføre en gang til.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tors 16 sep 2021 18:00

Platin og 100% i Fallout 4 + Alt dlc. Shit et grind til sidst. Godt nok ikke første gang platinet hentes der i, men det er den sidste. :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » lør 18 sep 2021 12:05

Platin i Tales of Arise! Et af de sjoveste spil jeg har spillet i mange år. Første gang jeg prøver et spil i denne serie og det var virkelig fedt!

Selvom spillet tog 55 timer at lave platin i blev det aldrig kedeligt eller ensformigt. Jeg tror en af grundene er fast travel fungerer helt super. Så selvom man skal lave opgaver (60 sub quest) så tager det aldrig ret lang tid at komme frem og tilbage. Så man har meget reel spiltid og ikke særlig meget tid som går med at løbe frem og tilbage. Og så kan man skifte mellem de characters man kæmper med og der er meget stor forskel på dem. Så heller ikke der føler man det bliver kedeligt og enformigt. Klar klar anbefaling her fra!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 18 sep 2021 12:08

Cena skrev:Platin i Tales of Arise! Et af de sjoveste spil jeg har spillet i mange år. Første gang jeg prøver et spil i denne serie og det var virkelig fedt!

Selvom spillet tog 55 timer at lave platin i blev det aldrig kedeligt eller ensformigt. Jeg tror en af grundene er fast travel fungerer helt super. Så selvom man skal lave opgaver (60 sub quest) så tager det aldrig ret lang tid at komme frem og tilbage. Så man har meget reel spiltid og ikke særlig meget tid som går med at løbe frem og tilbage. Og så kan man skifte mellem de characters man kæmper med og der er meget stor forskel på dem. Så heller ikke der føler man det bliver kedeligt og enformigt. Klar klar anbefaling her fra!

Interessant. Det får også glimrende anmeldelser rundt omkring. Det ryger på listen over måske-spil :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » lør 18 sep 2021 16:18

Erroneus skrev:
Cena skrev:Platin i Tales of Arise! Et af de sjoveste spil jeg har spillet i mange år. Første gang jeg prøver et spil i denne serie og det var virkelig fedt!

Selvom spillet tog 55 timer at lave platin i blev det aldrig kedeligt eller ensformigt. Jeg tror en af grundene er fast travel fungerer helt super. Så selvom man skal lave opgaver (60 sub quest) så tager det aldrig ret lang tid at komme frem og tilbage. Så man har meget reel spiltid og ikke særlig meget tid som går med at løbe frem og tilbage. Og så kan man skifte mellem de characters man kæmper med og der er meget stor forskel på dem. Så heller ikke der føler man det bliver kedeligt og enformigt. Klar klar anbefaling her fra!

Interessant. Det får også glimrende anmeldelser rundt omkring. Det ryger på listen over måske-spil :)


Listen af positive ting jeg kan sige om dette spil er lang. Gameplay, historie, lore, humor - alt er bare fedt. Og selvom jeg spillede på release har jeg ingen bugs, fejl eller andet mødt. Spillet er så poleret..Ja jeg er sku imponeret :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » fre 24 sep 2021 17:19

Platin i God of War fra 2018. Genialt og flot spil! :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron