Maethiel skrev:100% i Gems of War
Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.
Total gametime endte på 1929 timer (Ifølge ps5'eren).
Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!
100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.
Maethiel skrev:100% i Gems of War
Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.
Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!
100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.
Racermus skrev:Maethiel skrev:100% i Gems of War
Stærkt! Hvad skal du så lave nu??![]()
Er det så en tom følelse du sidder med nu?
HEADSTAR skrev:Bravo, glæder mig til at du får Fishing North Atlantic
Maethiel skrev:Racermus skrev:Maethiel skrev:100% i Gems of War
Stærkt! Hvad skal du så lave nu??![]()
Er det så en tom følelse du sidder med nu?
Tak!![]()
Jamen jeg spiller videreFortsætter med at lave mine guild requirements (kan laves på et par timer pr uge).
Og så laver jeg mine gratis delves og bygger videre på min underworld renown, i tilfælde af de smider et 60,000 renown trofæ ud senere.
Derudover, så skal jeg vidst bare i gang med Vice City igen![]()
Der er ingen tom følelse, men det er da underligt at jeg ikke længere skal grinde som en madman hver dag
Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde..
Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind![]()
Maethiel skrev:Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde..
Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind![]()
Jeg er helt klart træt af at grinde, og jeg kommer kun til at lave mine daglige småting. Har lovet konen at jeg max spiller 30min om dagen det næste stykke tid![]()
Jeg håber og tror at Diablo 4 kommer til at ligne 3'eren trofæmæssigt, i stedet for 2'eren
Racermus skrev:Maethiel skrev:Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde..
Jeg er helt klart træt af at grinde, og jeg kommer kun til at lave mine daglige småting. Har lovet konen at jeg max spiller 30min om dagen det næste stykke tid![]()
Jeg håber og tror at Diablo 4 kommer til at ligne 3'eren trofæmæssigt, i stedet for 2'eren
https://youtube.com/shorts/CAwtU6KL2Fg?feature=share tænkte på dig da jeg så den her
Joa skrev:100% i "AdVenture Capitalist".
Lille afk-idle spil - ret nemt 100%
Maethiel skrev:Joa skrev:100% i "AdVenture Capitalist".
Lille afk-idle spil - ret nemt 100%
Det er faktisk utroligt vanedannende
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst