Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum-tråden

Indlægaf Malik-xD » ons 16 feb 2011 21:22

Platinum i MAG: Massive Action Game

efter godt 220 timer og 14,000 tusinde kills / 8500 death har jeg endelig (som den første på siden) fået MAG platinum. Jeg elsker virkelig dette spil, og er ekstrem glad over, at have snuppet det platin.

Overall synes jeg ikke spillet er særlig svært (komme an på, hvor god man er til FPS) men bare noget man skal bruge lang tid på ( ligesom GTAIV) - men selvfølgelig er det et par svære trofæer i blandt.

mmmm det føles dejligt :D

rating: 6.5 /10
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » ons 16 feb 2011 21:24

Platin i LBP2

Nemmere end 1'eren, men sjovere.

Tak til kæresten for hjælpen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf mrlenniboy » tors 17 feb 2011 10:53

Platinium i Dead Space 1
Har vel brugt 26 timer, fordelt over 1½ uge.
6/10
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » tors 17 feb 2011 12:36

Malik-xD skrev:Platinum i MAG: Massive Action Game

efter godt 220 timer og 14,000 tusinde kills / 8500 death har jeg endelig (som den første på siden) fået MAG platinum. Jeg elsker virkelig dette spil, og er ekstrem glad over, at have snuppet det platin.

Overall synes jeg ikke spillet er særlig svært (komme an på, hvor god man er til FPS) men bare noget man skal bruge lang tid på ( ligesom GTAIV) - men selvfølgelig er det et par svære trofæer i blandt.

mmmm det føles dejligt :D

rating: 6.5 /10


Respekt =D>
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » fre 18 feb 2011 20:57

Platin i Burnout Paradise

Mega sjovt og hurtigt gameplay. Online delen er fantastisk. Ingen svære trofæer (8 players meet at baseball stadium kan være lidt tricky, da der ofte er en eller 2 spillere der ikke gider gøre hvad challengen siger og bare ræser rundt i byen) Tager ca 15 timer at få platin i.

Rating: 3/10

Btw så røg jeg da også lige i psn level 17 :) Deejligt
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf mrlenniboy » lør 19 feb 2011 00:20

Billede

Megamind
tog 3 timer, skala tja 1 er vel det laveste det kan få så:
1/10
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Malik-xD » man 21 feb 2011 15:02

Platinum i Call of duty: Black ops

Et ret nemt spil da man lige kommer fra platinum i mag til dette.. veteran var nu ikke så svært og zombies kunne klares over en dag..
tog mig vel overall 25 timer

rating: 5 /10
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Abildtrup » man 21 feb 2011 16:03

Assassins Creed: Brotherhood
Har taget mig længere tid end det sikkert vil tage mange af jer.

Men der har været et par trofæer, der bare ikke ville det samme som mig i længere tid.
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » tirs 22 feb 2011 12:20

Billede i Enslaved: Oddyssey to the West. Platin trofæ nr. 35.

Jeg nød virkelig dette spil. En flot grafisk stil, dog hakkende til tider, et smukt soundtrack, en udmærket historie og nogle utroligt spændende cut-scenes. Stemmeskuespillet er ligeledes på høj plan og Trip, Monkey og ikke mindst Pigsy er nogle fede/skæve karakterer. Dog kunne platform delen have været meget bedre, idet men stort set ikke kan dø og hoppe forkert. Ikke meget udfordring i det, desværre.

Spillet blev lagt på hylden efter jeg havde gennemspillet det på hard, da jeg langt fra havde fundet alle tech orbs (spillets collectibles) Havde fundet +90 % orbs på alle 14 baner (der er ca. 150-200 pr. bane) Så i går og idag har den stået på Orb hunting :)

imo er det meget svært at finde alle de røde orbs selv, så jeg brugte denne video guide: http://www.youtube.com/user/JeffDawes1984

Desværre har han ikke lavet guide til chapter 11,12,13 og 14, så der vil jeg anbefale denne tekst guide: http://www.xbox360achievements.org/foru ... p?t=264997

Sidder lidt og overvejer om jeg mon skal købe dlc'en til Enslaved, Pigsy's Perfect 10.. :-k Nogle der har prøvet det ?

Nå men rating: 6-7/10
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Randløv » ons 23 feb 2011 14:08

Mit første Platinum faldt i God of War III - Bedømmelse: 5/10 (svœrhedsgrad). Tid: ca 25 timer.
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Wensien » tors 24 feb 2011 14:38

Platin i Terminator Salvation ...

Ja det lyder som trophy-horing, men havde en ps3 aften med min bror og fik platin efter 3,5 time og et par flasker rødvin

Spillet er meget kort og sværhedsgraden "hard" er utrolig nem ... Tror dette spil ville være nedern at spille alene, men coop-splitscreen var faktisk ret underholdende :)

Game rating:

7/10 (co-op),
3/10 (solo)

Sværhed:

3/10
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Platinum-tråden

Indlægaf HEADSTAR » tors 24 feb 2011 14:55

Det sidste platin jeg fik var fra Aquqnuts , det tog et halvt år at få så sværhedsgraden er sky høj :shock:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Koma » tors 24 feb 2011 14:57

WOLVERINE

Det kunne være jeg også lige skulle bedømme wolverine platinet, da jeg lige har fået det.

Hvis man er til hack'n'slash og marvel er dette spil da super sjovt! Platinet kræver omkring 2½ gennemspilning, da der er en masse ting der skal opgraderes og "hard mode" bliver først unlocked efter første gennemspilning.
Normal mode er alt for let. og hard mode synes jeg også er ret let.

Sværdhedsgrad 3/10

Tid: ca 25 timer.
Senest rettet af Koma fre 15 apr 2011 19:24, rettet i alt 1 gang.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Platinum-tråden

Indlægaf CD » tors 24 feb 2011 17:24

Koma skrev:WOLVERINE

Det kunne være jeg også lige skulle bedømme wolverine platinet, da jeg lige har fået det.

Hvis man er til hack'n'slash og marvel er dette spil da super sjovt! Platinet kræver omkring 2½ gennemspilning, da der er en masse ting der skal opgraderes og "hard mode" bliver først unlocked efter første gennemspilning.
Normal mode er alt for let. og hard mode synes jeg også er ret let.

Sværdhedsgrad 2/10

Tid: ca 25 timer.


Det kan tages på et 1 indspilning da man kan bruge snyde koder til at unlokke hard mode og sætte kode på så man får mere xp
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Laffer » tors 24 feb 2011 17:25

CD skrev:
Koma skrev:WOLVERINE

Det kunne være jeg også lige skulle bedømme wolverine platinet, da jeg lige har fået det.

Hvis man er til hack'n'slash og marvel er dette spil da super sjovt! Platinet kræver omkring 2½ gennemspilning, da der er en masse ting der skal opgraderes og "hard mode" bliver først unlocked efter første gennemspilning.
Normal mode er alt for let. og hard mode synes jeg også er ret let.

Sværdhedsgrad 2/10

Tid: ca 25 timer.


Det kan tages på et 1 indspilning da man kan bruge snyde koder til at unlokke hard mode og sætte kode på så man får mere xp


Snyd og koder er for mig noget der hører 90'erne til med DOOM og Duke Nukeem.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster