Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 08 jul 2019 16:12

Joa skrev:Platin nummer 34 i "Batman: The Enemy Within" fra Telltale.

Fed historie! Bedre end det første Batman spil fra Telltale og på niveau for mig med Borderlands som de klart 2 bedste titler jeg har været igennem fra Telltale :)

Helt enig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tirs 09 jul 2019 01:03

Platin nummer 35 i "Burly Men at Sea".


Det spil er bestemt ikke for mig. Jeg brød mig ikke ret meget om grafikken/designstilen. Jeg syntes ikke det var behageligt at kigge på. Derudover bliver spillet lynhurtigt repetitivt og noget som jeg bare skulle igennem ASAP.
Men et nemt og ret hurtigt platin - det er værd at tage med :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » ons 10 jul 2019 20:25

Et par platin i nogle Powgi spil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » man 15 jul 2019 09:19

Peter Parker og undertegnede hentede Platin nr 33. Uden tvivl det mest gennemførte spil jeg har spillet på PS4. Det er efter min mening et spil, som du ikke må snyde dig selv for at prøve. 10/10 TRY IT!
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tors 18 jul 2019 12:23

Platin nummer 36 i "Cosmic Star Heroine"!


Jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket over det her 2D spil. Jeg var underholdt igennem hele spillet. Mindede mig lidt om de gamle Final Fantasy spil (hvis jeg husker korrekt - jeg var MYCKET ung dengang jeg spillede det på PS1 med min Onkel).
Det er et ret nemt platin, men jeg vil klart anbefale at have en Trophy Guide ved hånden hvis man går efter det her platin. Medmindre man ikke har noget imod at skulle igennem spillet over flere omgange selvfølgelig, hvilket jeg dog er ret sikker på vil blive trivielt.
Der er en del followers og sidemissioner som er påkrævet man klarer inden et bestemt punkt i spillet. Ellers kan man ikke gå tilbage igen for at klare disse ting.

Vil dog klart anbefale at man giver det et skud hvis man var en af dem som var heldige nok at downloade det gratis for noget tid siden :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » ons 24 jul 2019 18:11

Platin nummer 37 i "Lara Croft: GO"!


Hyggelig lille puzzle-spil. Foretrak dog "Hitman: GO" over dette her spil.
Super nemt og hurtigt platin med en vejledning.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 28 jul 2019 19:26

Lego DC super villians platin hjemme... Aldrig har jeg oplevet et spil med så mange bugs som i dette. Dog ikke nogen trofæer der glitchede, men i guder hvor jeg genstartede et utal af gange, da spillet gang på gang bare stoppede pludseligt, hvorefter gem og afslut var nødvendigt. Prøvede sågar at geninstallere, dog uden forbedringer...
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » ons 31 jul 2019 22:43

Platin nummer 93 i "Dragon Quest Builders 2" var virkelig virkelig virkelig sjovt, 10/10. Helt klart mit game of the year, end til videre. Og virkelig meget indhold tilbage, som jeg ikke har lavet, og ting jeg mangler at samle. Virkelig stort spil, men meget underholdende.

Minecraft + jrpg, med historie, mm. Kan klart anbefales.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tors 01 aug 2019 21:14

Platin nummer 38 i "Rogue Aces"!

Faktisk et underholdende spil. 2D fly-spil med nogle forskellige gamemodes.
Det var ikke alt for svært at skaffe plat i. De fleste trofæer giver sig selv. Der var kun nogle ganske få hvor jeg lige fandt en udemærket guide på Youtube for at se hvad filan de mente :)
Et godt råd hvis man går efter plat i dette spil (mener det var free med PS Plus for ikke så lang tid siden?): CROSS-SAVE er den bedste makker i spillet!
Det er så trivielt at skulle starte sin campaign helt forfra når man er nået mission 80 fordi baronen er for stærk for en. Jeg kan KUN anbefale at Cross-save hver gang man når 5-10 missioner, så man ikke ender i problemer sidst i sin campaign. Det samme gør sig gældende for "Frontline" gamemodet :)

Sværhedsgrad ligger nok kun omkring 3/10 eller 4/10 for plat.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tors 29 aug 2019 19:15

Platin i Red Dead Redemption 2, efter åndssvagt mange timer.

Bedste spil som jeg har prøvet, siden jeg har for 25 år siden startede med at spille på en Atari 2600.

Dejligt forfriskende med et anderledes tempo i historiefortællingen. Den vanvittige detaljegrad bliver også ved med at imponere og overraske mig konstant.
Troede f.eks. at lyn kun var visuelt i horisonten når det regnede og stormede. Spiller så online og ser en anden medspiller stå ved siden af et træ, hvor lynet nærmest flækker ham og hans hest midt over i en kæmpe eksplosion og efterfølgende flammehav :mrgreen:
Og tusind andre imponerende ting, udover en vanvittig fed karakteropbyggende historie.

Jeg kan dog også sagtens forstå at RDR2 ikke lige er mange menneskers kop te, hvis man er vant til hurtigt gameplay ala CoD som ikke kræver noget indlevelse af en.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tors 29 aug 2019 19:27

Nice! Jeg overvejde et kort øjeblik om jeg skulle gå efter platin i det, men efter at have brugt 80-90 timer på det spillet og kunne fornemme ud fra guides, at der skulle bruges det dobbelt, så blev det ved tanken.

Godt arbejde, fed platin at have i samlingen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tors 29 aug 2019 19:43

Erroneus skrev:Nice! Jeg overvejde et kort øjeblik om jeg skulle gå efter platin i det, men efter at have brugt 80-90 timer på det spillet og kunne fornemme ud fra guides, at der skulle bruges det dobbelt, så blev det ved tanken.

Godt arbejde, fed platin at have i samlingen :)


Ja, der skal bruges seriøst mange timer på det.
Jeg kan se på på oversigten at jeg har brugt 152 timer på singleplayer, og nok +10 timer på forskellige guides, checklister, tips og tricks osv.
Jeg har dog også intereget med alle karakterne som man kan møde, og gjort alt som var muligt selvom kun noget af det kræves for platin.
Så det kan sagtens gøres hurtigere, hvis man bare vil igennem spillet.

Onlinedelen har jeg nok brugt mellem 60 og 80 timer på, på lige meget unødvendigt PvP gøgl, og mere målrettet guld og xp grind.

Nu står den på Driveclub inden at serverne lukker pga FOMO :lol:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 29 aug 2019 19:43

Erroneus skrev:Nice! Jeg overvejde et kort øjeblik om jeg skulle gå efter platin i det, men efter at have brugt 80-90 timer på det spillet og kunne fornemme ud fra guides, at der skulle bruges det dobbelt, så blev det ved tanken.

Godt arbejde, fed platin at have i samlingen :)


Det er ikke halvt så sejt som 100% i GTA5 =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tors 29 aug 2019 19:53

morfar skrev:Det er ikke halvt så sejt som 100% i GTA5 =D>


Det var også sindssygt at vi gennemførte hele Doomsday Heist på hard uden at dø.
Vanvittigt trofæ, og så kan du ligeså godt gå i gang med at gennemføre Max Payne 3 på NYMHC :mrgreen:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 03 sep 2019 22:41

100% i Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds DLC :)

Tog lige en time før jeg var helt hjemme igen i spillet, efter ikke at have spillet det i 2½ år. Fin DLC med en ok mængde indhold, og en acceptabel historie, dog ikke i nærheden af den fantastiske historie i hovedspillet, men det kan jeg også frygte en evt. 2'er får svært ved :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster