Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » lør 16 mar 2019 09:34

Platin i Battlefield V.

Hold nu kæft en omgang lort. Værste spil i serien siden jeg startede med Battlefield 1942 for over 18 år siden.
Det føles som en betaudgave af Battlefield 1, udover at man har fjernet alt hvad der virkede i det spil. I stedet er det erstattet af 1000 fejl, kompliceret og åndssvagt unlock system, ingen spotting, tvunget til lavt tempo på grund af dårlige chokepoints i banerne og næsten intet ammunition.

Singleplayer er præget af leflen for laveste fællesnævner.
Man skal være politisk korrekt, så i kampagnen spiller man primært kvinder og minoriteter under Anden Verdenskrig. Kan det blive meget dummere? Ja meget, desværre.

Der eksisterer ikke team balancing, så man kan spille 30 mod 15 flere spil i streg hvor det ene hold bliver fuldstændig smadret. Og de har helt fjernet muligheden for at skifte hold, for at gøre det endnu dummere.
Og de hundredevis af gange hvor man skyder en fjende i ryggen med en kraftig finskytteriffel fra få meters afstand uden at han dør, hvorefter vedkommende vender sig om og dræber en med et enkelt skud fra en lille revolver.

Det er få måneder gammelt, og allerede ved at være dødt online.
De lidt atypiske game modes er der ikke nok spillere til, så man skal holde sig til det klassiske som conquest osv.

De har fokuseret på at man skal unlocke forskellige stykker tøj til sine mandlige og kvindelige karakterer, hvilket er fuldstændig ligegyldigt i Battlefield.
Den eneste måde Battlefield V kunne være blevet en succes i den her tilstand, var hvis de havde gjort spillet free to play. Folk er allerede smuttet til Apex Legends og hvad der ellers findes af gode alternativer.

No wonder prisen røg lynhurtigt ned på det her spil, lige efter udgivelse. Der var så meget potentiale i en opdateret udgave af Battlefield 1942/43, men de har desværre fuldstændig ødelagt det. Ikke engang Wake Island er med.
Kan bestemt ikke anbefales til andre.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf armorking » tors 21 mar 2019 21:06

CALL of Duty Remaster , hold kæft et skod spil , når man vælge veteran , det er ren spam af soldater med hånd graned , fjenden løber direkte mod en forbi Captain Price og de andre . ja prøv at gemme dig og se hvad der sker :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » man 25 mar 2019 16:49

Platinum og 100% i Spyro 2 - skønt at de endelig fik opdateret det spil, så man kan slå motion blur fra. Jeg blev simpelthen så dårlig af at spille de spil
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf schou132 » man 01 apr 2019 23:11

COD Modern Warfare Remastered - Hader virkelig at spille på veteran mode da det er noget værre skrald men dejligt at få krydset den af.

Sekiro er sgu næste forsøg
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 02 apr 2019 10:56

Har også fået platin i cod remastered. Og 100% i Apex Legends.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » lør 06 apr 2019 15:30

Platinum i Borderlands Goty Edition
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Deezoned » søn 07 apr 2019 16:42

The Witness blev platin nr. 30 og samtidig trophy nr. 4.000
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 08 apr 2019 22:03

Platin i Assassin's Creed Odyssey, hvilket kun tog ca. 108 timer :D Oki det var så også med alt betalt og gratis DLC, som ikke er krav for at få platin. Fantastisk spil, virkelig fedt den måde som Assassin's Creed har udviklet sig på, ser frem til det næste, som skulle omhandler vikinger :o

I øvrigt kan det anbefales at spille den nyeste gratis mission tilføjet til Odyssey, som er en intro til næste DLC pakke om Atlantis.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 14 apr 2019 21:10

Platin nummer 30 kom i hus via Diablo 3! :)
Et spil jeg har spillet hunredvis af timer på PC, men nød forandringen i at spille på PS4.
Dog var farming for de 500 bounties ved at slå min lyst ihjel til Diablo - men hang i og fik det i hus :)
Spillede primært Season hvor jeg den ene sæson spillede multishot DH og her til sidst Whirlwind Barbar.
Ikke et svært platin - men klart at foretrække at spille med venner - hvilket jeg desværre kun havde fornøjelsen af til at starte med :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tors 18 apr 2019 15:29

Platin i Far Cry 3 Classic :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 18 apr 2019 20:38

Erroneus skrev:Platin i Assassin's Creed Odyssey, hvilket kun tog ca. 108 timer :D Oki det var så også med alt betalt og gratis DLC, som ikke er krav for at få platin. Fantastisk spil, virkelig fedt den måde som Assassin's Creed har udviklet sig på, ser frem til det næste, som skulle omhandler vikinger :o

I øvrigt kan det anbefales at spille den nyeste gratis mission tilføjet til Odyssey, som er en intro til næste DLC pakke om Atlantis.


Congrats. Har godt lagt mærke til du har spillet det over en virkelig lang periode snart! Jeg gik totalt død i mit platin i Origins. Alt alt for meget grind! Og har kunne se at grind i Odessey var endnu større. Men stærkt gået!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » fre 19 apr 2019 00:49

Cena skrev:Congrats. Har godt lagt mærke til du har spillet det over en virkelig lang periode snart! Jeg gik totalt død i mit platin i Origins. Alt alt for meget grind! Og har kunne se at grind i Odessey var endnu større. Men stærkt gået!

Takker :)

Det kan godt være, fordi jeg har spredt det ud over DLC'en også, at jeg ikke syntes det var så voldsomt grind. Jeg syntes faktisk det føltes som mindre end i Origins, men det er nok bare den måde jeg gik igennem det, f.eks. tog jeg underwater locations som jeg kom forbi dem og med den trifork man kan få, hvor man kan trække vejret under vand, ja så var de ikke noget problem :)

Jeg er klar på Atlantis DLC'en som lander i næste uge ^^
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 09 maj 2019 14:02

Platin i Days Gone. Yay!

Må hellere få taget aller missioner på hard i TD2. Eneste trofæ jeg mangler der for platin :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 maj 2019 08:48

100% i Paw Patrol (tak til min dreng og min kone)
100% i Dragon Dawn of New Riders (tak til min datter)
Platin i Drowning (hold kæft et sløvt lortespil)
Platin i Super Weekend Mode til vita og ps4(ultra hurtigt platin)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » søn 12 maj 2019 09:08

morfar skrev:100% i Paw Patrol (tak til min dreng og min kone)
100% i Dragon Dawn of New Riders (tak til min datter)
Platin i Drowning (hold kæft et sløvt lortespil)
Platin i Super Weekend Mode til vita og ps4(ultra hurtigt platin)


Har du en fornemmelse af om Dragon Dawn of New Riders er et godt, underholdende spil? Savner nogle gode spil at give mig i kast med, mens knægten på 4 år kigger med - jeg er blevet frabedt at spille Sekiro i hans selskab
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron