Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » søn 26 feb 2017 18:45

Platinum i Darkest Dungeon.
Demon's Souls som turbaseret spil nærmest, og ganske underholdende.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 18:55

100% i HUMAN CONDITIONS DLC til Watch_Dogs 2.

3 trophies hænger sammen med de 3 forskellige historier som der er i DLC'en, det er fint og ingen problemer. Det sidste trophy Prize Catch, kræver man spiller 12 co-op missioner, desværre går samme type igen 3-4 gange, så det er lidt et grind. Men så kommer guld tippet, opgrader ens Drone og RC til at kunne smide bomber, det gør det 100 gange lettere med angreb fra luften :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 27 feb 2017 10:30

JanR skrev:Platinum i Darkest Dungeon.
Demon's Souls som turbaseret spil nærmest, og ganske underholdende.


Wuhuu, vi har Jan tilbage.

Personen på pslife med det absolut mest imponerende trophy card...
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kimosabe » man 27 feb 2017 12:05

morfar skrev:100% i Overcooked. Klart et af de bedst spil jeg har spillet i år.


Imponerende.. Jeg får godt nok stress af det spil :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » man 27 feb 2017 13:01

100 % i Tiny Troopers. Ville aldrig have spillet det uden PS+, så selvom der også er meget skrammel gennem der synes jeg der kommer ok ting i ny og næ til VITA.

Spillet minder en del i kamera og styring om det gamle Cannon Fodder til Amigaen. Det kan man huske hvis man har min alder. :D

Det sidste trofæ, Decked Out, et skønt bronze ét af slagsen tog næsten lige så lang tid at grinde som at klare spille første gang. Gider man ikke spille alle kampagner igen, kan jeg anbefale mission 2 med et camouflage outfit. Det giver lidt over 26k på 30 sekunder og kan passende gentages og gentages til man har knaster nok. Det kræver ikke den store koncentration, så der kan ses TV imens! :)
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 27 feb 2017 16:15

Kongefar skrev:100 % i Tiny Troopers. Ville aldrig have spillet det uden PS+, så selvom der også er meget skrammel gennem der synes jeg der kommer ok ting i ny og næ til VITA.

Spillet minder en del i kamera og styring om det gamle Cannon Fodder til Amigaen. Det kan man huske hvis man har min alder. :D

Det sidste trofæ, Decked Out, et skønt bronze ét af slagsen tog næsten lige så lang tid at grinde som at klare spille første gang. Gider man ikke spille alle kampagner igen, kan jeg anbefale mission 2 med et camouflage outfit. Det giver lidt over 26k på 30 sekunder og kan passende gentages og gentages til man har knaster nok. Det kræver ikke den store koncentration, så der kan ses TV imens! :)


Enig. Et fint lille spil jeg heller aldrig ville havde prøvet hvis ikke det var for ps plus. Husker dog ikke rigtigt der var noget grind....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » man 27 feb 2017 17:27

JanR skrev:Platinum i Darkest Dungeon.
Demon's Souls som turbaseret spil nærmest, og ganske underholdende.


Velkommen tilbage :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » man 27 feb 2017 23:12

morfar skrev:Wuhuu, vi har Jan tilbage.

Personen på pslife med det absolut mest imponerende trophy card...


Schmidty skrev:Velkommen tilbage :)


Haha, mange tak! :D
Fik mig lige en pause på halvandet år, og er kommet tilbage til noget ret lækkert layout her på hjemmesiden tydeligvis. =D>
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » man 27 feb 2017 23:50

JanR skrev:Haha, mange tak! :D
Fik mig lige en pause på halvandet år, og er kommet tilbage til noget ret lækkert layout her på hjemmesiden tydeligvis. =D>


Ja, du har lige ramt et godt tidspunkt! Hvordan ser trofæplanerne ud? Skal du igang med noget svært eller skal du have grindet nogle PS4-spil? :P
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 28 feb 2017 05:00

Platinum i Putty Squad til Vitaen.
Troede det ville være et sjovt afbræk fra Darkest Dungeon, men spillet var desværre forfærdeligt.

Schmidty skrev:
JanR skrev:Haha, mange tak! :D
Fik mig lige en pause på halvandet år, og er kommet tilbage til noget ret lækkert layout her på hjemmesiden tydeligvis. =D>


Ja, du har lige ramt et godt tidspunkt! Hvordan ser trofæplanerne ud? Skal du igang med noget svært eller skal du have grindet nogle PS4-spil? :P


Har lige et backlog på Vitaen og min PS3 som skal gennemføres, inden jeg køber mig en PS4 Pro - er tydeligvis håbløst bagefter. :D
Hvad med dig?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 28 feb 2017 09:46

Schmidty skrev:
JanR skrev:Haha, mange tak! :D
Fik mig lige en pause på halvandet år, og er kommet tilbage til noget ret lækkert layout her på hjemmesiden tydeligvis. =D>


Ja, du har lige ramt et godt tidspunkt! Hvordan ser trofæplanerne ud? Skal du igang med noget svært eller skal du have grindet nogle PS4-spil? :P


Mon ikke han køber en ps4 og laver platin i Crypt of the Necrodancer som det første :)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 28 feb 2017 09:48

JanR skrev:Platinum i Putty Squad til Vitaen.
Troede det ville være et sjovt afbræk fra Darkest Dungeon, men spillet var desværre forfærdeligt.

Schmidty skrev:
JanR skrev:Haha, mange tak! :D
Fik mig lige en pause på halvandet år, og er kommet tilbage til noget ret lækkert layout her på hjemmesiden tydeligvis. =D>


Ja, du har lige ramt et godt tidspunkt! Hvordan ser trofæplanerne ud? Skal du igang med noget svært eller skal du have grindet nogle PS4-spil? :P


Har lige et backlog på Vitaen og min PS3 som skal gennemføres, inden jeg køber mig en PS4 Pro - er tydeligvis håbløst bagefter. :D
Hvad med dig?


Jeg har platin i putty squad på ps4. Syntes nu ikke det var så slemt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf xureal » tirs 28 feb 2017 10:29

100 % i Yesterday Origins
Et solidt adventure spil - 7.5/10
Trophies sværhed 2/10(med guide)
xureal
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf philipnielsen93 » tirs 28 feb 2017 16:00

Plat i Nioh. Fantastisk spil =D>
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » tirs 28 feb 2017 16:02

JanR skrev:Har lige et backlog på Vitaen og min PS3 som skal gennemføres, inden jeg køber mig en PS4 Pro - er tydeligvis håbløst bagefter. :D
Hvad med dig?


Trofæjagt-mentaliteten er desværre ikke hvad den har været... Så for mit vekommende handler det mere om bare at få spillet og gennemført nogle spil lige for tiden. Men drømmen om at have en percentage som dig lever stadig haha.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster