Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Platinum & 100% tråden

Indlægaf Randløv » søn 06 feb 2011 15:27

Men idé fra morfar/apenapper opretter vi hermed en Platinum-tråd. Her postes KUN når man går Platinum i et retail spil, eller når du har lavet 100% i et arcade-spil. Eller hvis man evt har et relevant spørgsmål i forhold til Platinum Trophies. Skriv også gerne med hvor lang tid det ca. tog at nå trofæet hvis du holder styr på den slags, samt gi det en sværheds-grad, ud fra en skala på 1-10. Jeg jagter selv mit første Platinum endnu og satser på det falder først i inFAMOUS.
Lad os se dem! :)
Senest rettet af Randløv tirs 10 maj 2011 00:09, rettet i alt 5 gange.
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » søn 06 feb 2011 16:07

Så starter jeg lidt flovt ud med det nye Harry Potter! 3 gennemspilninger krævede det, da difficulty ikke "stacker"!

Et rent helvede, men i hus skulle det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf CD » søn 06 feb 2011 22:10

syntes godt nu hvor den heder platinum tråden skal man rate den og fortælle hvor mange timer man har brugt på at få det trofæ
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Platinum-tråden

Indlægaf darkandel » søn 06 feb 2011 22:12

CD skrev:syntes godt nu hvor den heder platinum tråden skal man rate den og fortælle hvor mange timer man har brugt på at få det trofæ


lyder sku som en fed ide :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Randløv » søn 06 feb 2011 23:06

CD skrev:syntes godt nu hvor den heder platinum tråden skal man rate den og fortælle hvor mange timer man har brugt på at få det trofæ


Super idé CD! Det er nu inddraget i tråden ;).
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Platinum-tråden

Indlægaf gnazz » tirs 08 feb 2011 17:50

Platinum i Medal of Honor Frontline

Med masser af frustrationer og pauser er den nu igennem.. fortryder så meget at jeg startede denne platinum tur.
Det der har været mest slemt er, at spillet er så gammel og derfor masser af fejl i form af hit-box der ik virker 50% af tiden, gennemsigte hjørner(selvom man ser fjenden i sigtekornet ja så rammer den blot hjørnen af muren), dårlig styrring, ingen checkpoints mm.

nu skal spilles brændes, da jeg ikke vil udsætte andre for samme smerte..

rating: 8.5/10
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Platinum-tråden

Indlægaf gnazz » tors 10 feb 2011 17:12

Platinum i Naruto Shippuuden - Ultimate ninaja STORM 2

tænkte det nok var på tide at få cleaned up i spil som jeg ville få plat men stoppede pga. kedelige tidsfordrivende trofæer..

jeg mener.. NSUNS2 er godt, god kamp system og en dejlig single player oplevelse hvis man er naruto fan, Mega epic battles og fede mellem sekvenser! online delen er desværre ikke hurtig og effektiv nok, men fungere rigtig godt når man endelig spiller mod folk. sjællent er der lag.

Jeg hader virkelig trofæer der kræver at man skal ha klaret 100 forskellige ting(trofæ inden i et trofæ oplevelse?)
det der fik mig til at putte spillet på hylden på trods af jeg kun manglede 1 trofæ var: spil 30 gange med hver person (der er 40+), vind 50 gange online og 20 gange offline.

Jeg hader at tabe i kamp spil! og folk er insane.. nub spammer samme trick.. taber altid til samme character der er overpowered.

endte med at nå 50 win og 34 lost.. måtte gå efter nye spillere som var forholdsvis lette at vinde over :oops:

nå men Rating: 7/10
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » tors 10 feb 2011 19:15

gnazz skrev:Platinum i Medal of Honor Frontline

Med masser af frustrationer og pauser er den nu igennem.. fortryder så meget at jeg startede denne platinum tur.
Det der har været mest slemt er, at spillet er så gammel og derfor masser af fejl i form af hit-box der ik virker 50% af tiden, gennemsigte hjørner(selvom man ser fjenden i sigtekornet ja så rammer den blot hjørnen af muren), dårlig styrring, ingen checkpoints mm.

nu skal spilles brændes, da jeg ikke vil udsætte andre for samme smerte..

rating: 8.5/10


Kan du ikke sende det til mig istedet for a brænde det? :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf fjeaset » tors 10 feb 2011 20:08

hvad er det nemmeste spil at platinum? :D
Jeg er også aktiv på xboxlife, der er bruger navnet også: fjeaset
Mit gamertag på Xbox 360: NHLboyDK
fjeaset
Niveau 4
 
Indlæg: 699


Re: Platinum-tråden

Indlægaf crockett » tors 10 feb 2011 20:22

fjeaset skrev:hvad er det nemmeste spil at platinum? :D


Af dem du har spillet er NFS: Shift i hvert fald let. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Platinum-tråden

Indlægaf fjeaset » tors 10 feb 2011 20:24

Så tager jeg bare den! :D
Jeg er også aktiv på xboxlife, der er bruger navnet også: fjeaset
Mit gamertag på Xbox 360: NHLboyDK
fjeaset
Niveau 4
 
Indlæg: 699


Re: Platinum-tråden

Indlægaf gnazz » fre 11 feb 2011 09:36

morfar skrev:Kan du ikke sende det til mig istedet for a brænde det? :-)


tro mig, du er bedre uden :P frontline ændrede min personlighed :evil:

ej joke, okay mit temperament er nede nu, spillet skal da sælges #-o men har hørt gamestop ik tager en skid for det nu øv bøv
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » fre 11 feb 2011 19:04

Platinum nr. 32 i Megamind

Lånte spillet på biblioteket i formiddags, spillede 2 timer og fik platinum :)

Helt sikkert det nemmeste platintrofæ NOGENSINDE !!

Desværre også et ekstremt kort og lineært spil. Utroligt ringe :)

Sværhedsgrad 1/10
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » søn 13 feb 2011 21:09

Platin trofæ #33 i Just cause 2

Mega sjovt og underholdende de første 20-30 timer. Derefter bliver spllet utroligt ensformigt og kedeligt, pga 'perfectionist' trofæet (75 % completion) Hovedhistorien, faction og stronghold missionerne og chalenges tager ca 25 timer. Derefter tog det mig ca 35 timer at finde alle køretøjerne, finde de 1000 'items' og samle de 150 facton items + ikke mindst at nå de 75 % completion, som altså tager EN KRIG. Bestemt ikke et 'rent & plat' spil :) Dog stadig meget undeholdende og actionfyldt.

7/10 (tager 60-75 timer at platte)

Dog ingen vildt svære trofæer, bare tid- og tålmodighedskrævende.
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf HanZi » ons 16 feb 2011 00:06

Platin trofæ i Resident Evil 5

Super godt spil med masser af sjov og udfordring. Jeg har længe kæmpet for at få level 2-3 gennemført på Professional, men det lykkedes i dag.

8/10
HanZi
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster