Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » lør 23 nov 2019 12:45

Platin nummer 41 i "Detroit: Become Human".

WOW, for et spil! Jeg er dybt fascineret af både grafikken og historien.
Grafikken er til tider næsten ubehagelig god! Og historien er velskrevet (på nær et enkelt plottwist som ikke giver så meget mening i min verden omkring Alice - lover jeg ikke uddyber nærmere så ingen spoilers her)!
Og hvor er det vildt så mange forskellige scenarier, der er i det her spil. Og der er oprigtigt en konsekvens af alle ens handlinger, som ændrer historien drastisk (til et punkt hvor man endda kan ende med at skippe nogle baner hvis ens karakterer ikke er i live).
Det er UDEN SAMMENLIGNING det bedste spil jeg har prøvet af den her type "interaktiv historie".

Platinet er relativt nemt, som det oftest er i den her type spil. Jeg kom igennem via 2 playthroughs + lidt chapter selections.

Jeg har svært ved at give en interaktiv historie 10/10, da gameplayet er lidt simpelt. Men vil give spillet 9/10 (10/10 for sin genre). Platsværhedsgrad er omkring 2/10 grundet missable + collect trofæer.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 23 nov 2019 13:47

Helt enig, det er det spil som rammer interaktiv historie bedst og er på niveau med The Walking Dead Season 1 fra Telltale Games, ja ofte over pga. den meget bedre tekniske udførelse.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 17 dec 2019 08:03

2x platin og 100% i Driveclub og Driveclub Bikes efter 26 DLC pakker.

Red fede spil hver for sig, men den høje sværhedsgrad i mange af udvidelserne gør at man får lange løg, rynker og grå hår før tid. At skulle genstarte et løb 200 gange, for at skære en hundrededel af et sekund er sgu ikke lige det sjoveste.
Men serverne lukker den 31. marts, så hvis man vil have platin i de forskellige Driveclub spil, skal man lige sørge for at få onlinetrofæerne inden da.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 17 dec 2019 23:49

JanR skrev:2x platin og 100% i Driveclub og Driveclub Bikes efter 26 DLC pakker.

Red fede spil hver for sig, men den høje sværhedsgrad i mange af udvidelserne gør at man får lange løg, rynker og grå hår før tid. At skulle genstarte et løb 200 gange, for at skære en hundrededel af et sekund er sgu ikke lige det sjoveste.
Men serverne lukker den 31. marts, så hvis man vil have platin i de forskellige Driveclub spil, skal man lige sørge for at få onlinetrofæerne inden da.


Du er et monster. Skal du igang med White Knight Cronicles til ps3 nu eller går du efter 100% i Elder Scrolls Online? =D> :twisted: :twisted:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » ons 18 dec 2019 01:25

morfar skrev:Du er et monster. Skal du igang med White Knight Cronicles til ps3 nu eller går du efter 100% i Elder Scrolls Online? =D> :twisted: :twisted:


Det næste på listen er Driveclub VR (heldigvis intet DLC til det), og Playstation VR Worlds, på grund af deres onlinetrofæer som der bliver lukket ned for på et tidspunkt.
Efter det skal jeg bare hygge med de tonsvis af kvalitetsspil som jeg har liggende, og som ikke har nogle onlinetrofæer der skal overstås.

Glæder mig blandt andet til The Witcher 3, Dragon Age: Inquisition, de gamle GTA spil, Ni No Kuni, Just Cause 3, Assassins Creed, Fallout 4, Metal Gear Solid V og en masse andre gode spil :)

Edit: Driveclub VR bliver konstant ved med at crashe hele min Playstation. Flot.. #-o
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » ons 01 jan 2020 18:17

Platinum i Monster Energy Supercross... Ca 11 timer fordelt over 3 dage, og havde det været for 25 år siden, havde det kostet mig 25 dualshocks ;-)
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » fre 03 jan 2020 20:33

100% i "Hatoful Boyfriend" - og så snakker vi ikke mere om det....
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » fre 03 jan 2020 22:55

Platin nummer 42 i "Life is Strange".

Udemærket historie og interessant tvist med hele det her "rewind" funktion.
Billederne, som er påkrævet til platin er ret nemme at klare - kræver dog en vejledning for at finde alle.
Havde set gameplay før så kendte en del af historien allerede.
Så har ikke så meget andet at tilføje :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » lør 04 jan 2020 12:00

Platin i Driveclub VR.

Ganske fedt med cockpit view i VR, men desværre crashede spillet hele min konsol 30-40 gange, og uden at en fuld formatering hjalp.
Så kan desværre ikke anbefales.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 04 jan 2020 12:32

JanR skrev:Platin i Driveclub VR.

Ganske fedt med cockpit view i VR, men desværre crashede spillet hele min konsol 30-40 gange, og uden at en fuld formatering hjalp.
Så kan desværre ikke anbefales.


Godt arbejde. Kom så igang med White Knight Cronicles til PS3. Det er der du viser hvad du er lavet af :D :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » lør 04 jan 2020 12:45

morfar skrev:
JanR skrev:Platin i Driveclub VR.

Ganske fedt med cockpit view i VR, men desværre crashede spillet hele min konsol 30-40 gange, og uden at en fuld formatering hjalp.
Så kan desværre ikke anbefales.


Godt arbejde. Kom så igang med White Knight Cronicles til PS3. Det er der du viser hvad du er lavet af :D :D


Tid ≠ sværhedsgrad.

Har gennemført masser af både meget sværere, og længere spil.

WKC2 skulle være et repetativt lortespil, og får kun 5/10 i reel sværhedsgrad i dens "difficulty tread".
Andre rater det kun svært på grund af tidsmængden.

Så vil jeg hellere spille nogle kvalitetsspil :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 07 jan 2020 12:44

Platin i Playstation VR Worlds.

Èt af de sværeste spil som jeg har gennemført, og hvor man skal have vanvittige reaktionsevner og hardcore skills.
Havde lige en pause på lidt over et års tid, hvor jeg halvt gav op.
Rimelig sjovt spil, men selve PSVR bliver desværre ved med at crashe hele min konsol, og kan se at det er en hyppig ting for alle VR-spil blandt folk.

Man får bare en generisk CE-34878-0 fejlmeddelelse, selvom at konsollen og spillene er opdateret til nyeste version.
Fuld formatering, gendanne database, slå boost fra, geninstallere spil, fjerne HDR og masser af andre løsninger hjælper ikke spor.
Så det er vidst sidste gang jeg bruger PSVR.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 jan 2020 14:46

Jeg har ikke haft et eneste crash med VR ? :shock:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 07 jan 2020 14:50

Slimjay DK skrev:Jeg har ikke haft et eneste crash med VR ? :shock:


Hvor mange timer har du cirka brugt det på gaming?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 07 jan 2020 16:35

Jeg kan heller ikke huske nogle crash med PS VR. Jeg siger ikke at jeg ikke har haft det, men kan ikke lige huske nogle og jeg har haft det siden udgivelse, og spiller det regelmæssigt.

Det lyder mere sandsynligt at det er nogle specifikke spil som gør det, end selve PS VR.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron