Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 12 maj 2019 11:14

Hades skrev:
morfar skrev:100% i Paw Patrol (tak til min dreng og min kone)
100% i Dragon Dawn of New Riders (tak til min datter)
Platin i Drowning (hold kæft et sløvt lortespil)
Platin i Super Weekend Mode til vita og ps4(ultra hurtigt platin)


Har du en fornemmelse af om Dragon Dawn of New Riders er et godt, underholdende spil? Savner nogle gode spil at give mig i kast med, mens knægten på 4 år kigger med - jeg er blevet frabedt at spille Sekiro i hans selskab


Det er et børne dungeon crawler. Meget kort.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » ons 15 maj 2019 22:57

100% i alle 3 spider-man dlc. Hold kæft det var bare et godt spil. Ville ønske jeg kunne slette fra hukommelsen og spille hele spillet igen!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » tors 16 maj 2019 06:49

Cena skrev:100% i alle 3 spider-man dlc. Hold kæft det var bare et godt spil. Ville ønske jeg kunne slette fra hukommelsen og spille hele spillet igen!

Flot klaret. Jeg er selv tæt på 100% i de tre DLC, men Screwball og hendes udfordringer kan, for min skyld, rende og hønse!
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 16 maj 2019 06:59

Hades skrev:
Cena skrev:100% i alle 3 spider-man dlc. Hold kæft det var bare et godt spil. Ville ønske jeg kunne slette fra hukommelsen og spille hele spillet igen!

Flot klaret. Jeg er selv tæt på 100% i de tre DLC, men Screwball og hendes udfordringer kan, for min skyld, rende og hønse!


Jeg synes ikke de var så slemme. Det var kun de to sniger missioner i DLC2 der pissede mig af. Men brugte mest gadgets på afstand.

Kunne se at nogle var pissed på den sidste mission med hende men den klarede jeg i 2. forsøg. Synes det var nemt men har også free roamet meget i spillet og har godt styr på at svinge rundt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 16 maj 2019 09:30

Platin i Super Destronaut DX. Fint og nemt lille platin :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Slimjay DK » tors 16 maj 2019 10:56

Cena skrev:100% i alle 3 spider-man dlc. Hold kæft det var bare et godt spil. Ville ønske jeg kunne slette fra hukommelsen og spille hele spillet igen!


Mit ligger stadig i folie :lol: Men jeg må give den gas snart.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 16 maj 2019 12:22

Slimjay DK skrev:
Cena skrev:100% i alle 3 spider-man dlc. Hold kæft det var bare et godt spil. Ville ønske jeg kunne slette fra hukommelsen og spille hele spillet igen!


Mit ligger stadig i folie :lol: Men jeg må give den gas snart.


Jeg tror det ligger på min personlige all time top 3 over spil. Men jeg er også spider-man fan fra barn af :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 19 maj 2019 21:55

Platinum i Days Gone. God historie, dog med lidt småskavanker under vejs, så som framedrop hist og pist.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » fre 24 maj 2019 12:02

Platin i Cat Quest. Faktisk overraskende sjovt. Havde det i min backlog i meget meget meget lang tid, glad for jeg endelig fik det spillet. Vil klart købe 2'eren når det udkommer, og spille det noget hurtigere :P

Platin i Rage 2. Var OK underholdt. Tror jeg vurderer det til 7/10. Action delen er fun, men historien not so much. 2 af trophies var desuden virkelig træls at få (Spy Bots).
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » lør 25 maj 2019 23:15

Platin i Celeste.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf runni1399 » søn 26 maj 2019 21:56

Fik platin i Deadly Premonition. Fantastisk spil!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » man 27 maj 2019 23:12

Platin i Days Gone.

Trick til 5 sekunder drift+boost:
Nedgrader bike til standard motor og dæk, så er det lettere og hvis man oven i købet finder et område med sne eller hvor det sner, easy :) Men hold ikke gassen fuldt nede.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » tirs 28 maj 2019 23:23

Så blev det min tur til Platin i Days Gone..... Og så nr 200
WAU et spil. Fed historie og spændende verden. Lige et spil for mig.
Spørgsmålet er om man skulle sælge det eller vente på, om der komme DLC ?
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » ons 29 maj 2019 09:24

Der kommer noget DLC her i juni, det er dog ikke noget stort. Der kommer en ny survival sværhedsgrad, ellers er det følgende:

"Each week beginning in June, a new Bike, Horde, or Combat challenge will be deployed to test players even further. These challenges take key gameplay features of Days Gone, and twists them in unique ways to earn additional items and rewards."
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » ons 29 maj 2019 10:03

Erroneus skrev:Der kommer noget DLC her i juni, det er dog ikke noget stort. Der kommer en ny survival sværhedsgrad, ellers er det følgende:

"Each week beginning in June, a new Bike, Horde, or Combat challenge will be deployed to test players even further. These challenges take key gameplay features of Days Gone, and twists them in unique ways to earn additional items and rewards."



Cool nok men ingen trofæer ? :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster