Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » tors 05 sep 2019 21:02

Så kom der Platin i Strange Brigade, ca 1 år efter jeg startede. Tak til SnoopyDK for co-op.. :)
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » søn 08 sep 2019 21:30

Platin nummer 97 i "Control". Var godt underholdt igennem hele spillet. Dog var der en del performance problemer, samt kortet nogle gange var liiiiidt træls. MEN har de sagt at de vil forbedre i updates.

Vender klart tilbage til det når der er DLC :)
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Pestowicz » tirs 17 sep 2019 08:21

Marvel's Spider-Man. En af de bedste spil jeg nogensinde har spillet!
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf mrlenniboy » tirs 17 sep 2019 11:15

platin i days gone, rigtig godt spil, et af de bedre jeg har spillet, sammen med spiderman
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » tirs 17 sep 2019 20:43

Så fik jeg endelig taget mig sammen, til at få ryddet op i Far Cry New Dawn og få det platin trofæ.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » man 23 sep 2019 20:09

Platin nummer 99 i "Days Gone". Var godt underholds undervejs. Men de første 10timer var meh, men så blev det reeeet godt derefter. Havde dog en del bugs, meeeen ødelagde ikke oplevelsen af spillet.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 05 okt 2019 22:15

Platin i No Man's Sky :)

Et par tips:
Ekstreme planeter er dem med aggressive sentinels eller med ekstremt vejr. Det vil stå med rød tekst, hvis det er ekstremt.

Brug exotic planeter til Galapagos, da der kun er et dyr per exotic planet, og dermed let at opnå 1/1 fauna. Exotic planeter er der mange af, lettest at finde i røde galakser, se listen på navne af planetter her, kig her under Name generation for de forskellige typer. Efter man har fundet det ene dyr, så skal man ind under planetten og vælge upload over fauna før det tæller.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » fre 11 okt 2019 16:19

Platin nummer 100 i "Concrete Genie". Var godt underholdt hele vejen igennem! Var ikke så langt, men var faktisk godt hele vejen igennem. Kan klart anbefales.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 12 okt 2019 00:18

Platin i The Walking Dead: The Final Season, som desværre ikke bare var ren afslapning som de tidligere spil. Der er collectibles med, som dog er lette at få, men der er et hav af trophies man kan misse, og endnu værre så er flere af dem nogle der låser hinanden ud, så man skal ud i flere savegames. Og så oven i det, har spillet nogle ikke særlige gode savepoints, så man kommer til at genspille sektioner af spillet for mange gange.

Ikke svært at få platin i, men en smule kedeligt til sidst og det er lidt ærgerligt i et spil som er en fin afslutning på serien.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 27 okt 2019 00:57

100% i The Long Dark Episode 3 :)

Super fedt afsnit, og trophies var rigtig fine, da de gav god mulighed for at udforske og belønne for de ekstra missioner man udførte.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » søn 10 nov 2019 15:39

Platin nummer 39 i "The Walking Dead: A New Frontier" fra Telltale Games.

Udemærket spil i serien. Fin historie og nogle karakterer, som var velskrevet :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 11 nov 2019 23:10

GTA 5 på ps4 !!! :)

Er så lykkelig lige nu <3 Mit første platinum som ikke er Fifa :) (og allerførste på denne psn account).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 12 nov 2019 00:10

Maethiel skrev:GTA 5 på ps4 !!! :)

Er så lykkelig lige nu <3 Mit første platinum som ikke er Fifa :) (og allerførste på denne psn account).


Så mangler du bare lige 100+ timer for at få 100% i spillet (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tirs 12 nov 2019 00:12

morfar skrev:
Maethiel skrev:GTA 5 på ps4 !!! :)

Er så lykkelig lige nu <3 Mit første platinum som ikke er Fifa :) (og allerførste på denne psn account).


Så mangler du bare lige 100+ timer for at få 100% i spillet (-:


Not gonna happen :lol:

Platinum var mit mål. Men vildt i andre kan :o
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tors 14 nov 2019 19:40

Platin nummer 40 i "The Crew 2".

Jeg nød dette arcade-agtige racingspil, selv om selve platin-jagten (som med de fleste Ubisoft spil) blev lidt grindy til sidst.

Pros: Jeg syntes det er super underholdende med de forskellige race-typer der er i spillet, så man kan spille i timevis uden at have prøvet alle typer af race endnu.
Det gjorde det også muligt at man kan brillere i forskellige typer racing, hvis man spiller sammen med andre (hvilket jeg var heldig nok at gøre i starten af min spiloplevelse).
Multiplayer er også genialt. Det er fedt at man kan klare løbende som en enhed. Det gør det muligt for folk, som ikke er så gode til racing-spil, alligevel at være med og til tider bidrage i andre typer af race.
Der er et godt udvalg af biler og mappet er helt fantastisk!

Cons: Når man nu roser multiplayer-delen, så er det også værd at give spillet et nøk for at der er nogle races i spillet, som man SKAL klare solo. Det virker lidt lamt når hele spillet sælger på at man er en enhed.
Det betød desværre også at jeg havde en makker, som endte med at springe fra spillet af den grund.
Derudover skal deres "rubberbanding" hoppe i havnen... Hvis man spiller med en makker (eller selv er den makker) og kører et super godt løb og distancerer sig hurtigt, så er det død og pine umuligt for ens makkere at hamle op med AI'en pga. rubberbanding (medmindre de kører ligeså super). Det virker vanvittigt at jo hurtigere og bedre man selv kører, jo hurtigere og bedre er AI'en også. I hvert fald når man både har sværhedsgrader + spiller multiplayer...

Alt i alt nød jeg dog spillet maks (specielt den periode hvor jeg kom igennem det meste af spillet med et par makkere). Vil give spillet 7/10 i underholding og 3/10 i platsværhedsgrad :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron