Forum

Trofæliste og synkronisering?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf morfar » lør 12 feb 2011 09:51

Hvorfor opfanger trofæ highscorelisten ens trofæer selvom man ikke synkroniserer sin liste på sin playstation?

Min PS3 i stuen har ikke været synkroniseret i noget tid. Alligevel har den opfanget at jeg har fået en del trofæer i spillet.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Eriksen » lør 12 feb 2011 10:43

Du må have fået dem synkroniseret alligevel.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf morfar » lør 12 feb 2011 16:13

Eriksen skrev:Du må have fået dem synkroniseret alligevel.


Jeg er 200% sikker på jeg ikke har synkroniseret dem.

Har KUN kigget listen når jeg har været inde i et spil. Dvs. via XMB menuen uden at å ud af spillet.

Har løbende lagt mærke til at mine spillede spil er dukket op på highscorelisten, selvom de KUN er blevet spillet på min PS3 i stuen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Eriksen » lør 12 feb 2011 16:33

Den synkronisere også på andre måder.

Hvis du tjekker en andens profil, selvom du er inde i et spil, så vil den også synkronisere.

Det er ihvertfald sikkert, at vi ikke får nogle spil ind før der er blevet synkroniseret.

En anden mulighed er at Sony har lavet automatisk synkronisering, hvilket skulle være mærkeligt, da man intet har hørt om dette.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf morfar » lør 12 feb 2011 16:39

Jeg har med vilje ikke synkroniseret og kun kigget på trofæerne via XMB når jeg var inde i pågældende spil.

Jeg har tit synkroniseret min anden PS3 på kontoret, men den opfanger jo ikke de trofæer jeg får i stuen.

Mit seneste er Majin platin og det har jeg med 700% sikkerhed aldrig synkroniseret i stuen. Synkroniserede det da jeg spillede på kontoret, men der sagde den 12% trofæer. Tog spillet og savegame med ind i stuen og spillede det færdig uden at synkronisere. Nu siger den 64% på jeres liste. Meget meget mærkeligt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf cph_game_master » lør 12 feb 2011 16:43

Har selv oplevet at den syncher når jeg kigger trofælisten igennem. Men hvad er problemet egentlig?
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf morfar » lør 12 feb 2011 16:52

Problemet er at jeg er kontrolfreak og hader når jeg ikke selv bestemmer over elektronikken eller når der sker noget jeg ikke forstår.

Den sync. når man kigger trofælisten igennem, men burde ikke gøre det hvis man gør det via XMB når man er inde i et spil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Morten Skou » lør 12 feb 2011 17:08

Hvis det er tilfældet at den enten selv er begyndt at synkronisere oftere, eller hvis den gør det på andre måder end før, så synes jeg da at det er en fin feature. Det er da røvirriterende at man skal synkronisere selv. Kigger vi f.eks. på Xboxen, så sker det jo helt automatisk lige så snart man får en achievement, så kan man også se den på xbox.com.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf HEADSTAR » lør 12 feb 2011 20:26

cph_game_master skrev:Har selv oplevet at den syncher når jeg kigger trofælisten igennem. Men hvad er problemet egentlig?



Jeg tror ikke at det er et problem for jeg oplever det også af og til og det
er især hvis jeg , som et eksembel spiller et spil hvor jeg skal snig myrde
10 skurge med en bestemt skyder og kun napper de 8. Altså så mener
jeg at ps3eren selv synkroniser når dit spil har påvirket trofæerne :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf baunevej » lør 12 feb 2011 20:37

Morten Skou skrev:Hvis det er tilfældet at den enten selv er begyndt at synkronisere oftere, eller hvis den gør det på andre måder end før, så synes jeg da at det er en fin feature. Det er da røvirriterende at man skal synkronisere selv. Kigger vi f.eks. på Xboxen, så sker det jo helt automatisk lige så snart man får en achievement, så kan man også se den på xbox.com.


det skal også gå stærkt på xbox, den skulle jo gerne synkronisere inden den får RROD :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Morten Skou » lør 12 feb 2011 21:50

baunevej skrev:
Morten Skou skrev:Hvis det er tilfældet at den enten selv er begyndt at synkronisere oftere, eller hvis den gør det på andre måder end før, så synes jeg da at det er en fin feature. Det er da røvirriterende at man skal synkronisere selv. Kigger vi f.eks. på Xboxen, så sker det jo helt automatisk lige så snart man får en achievement, så kan man også se den på xbox.com.


det skal også gå stærkt på xbox, den skulle jo gerne synkronisere inden den får RROD :mrgreen:


Præcis :lol:
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Koma » lør 12 feb 2011 22:02

Ang trofæer er det fedt at alle(?) spil er kommet ind på listen under highscore her på siden.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Morten Skou » lør 12 feb 2011 22:09

Koma skrev:Ang trofæer er det fedt at alle(?) spil er kommet ind på listen under highscore her på siden.


Puha, du har opdaget det - det er kun starten, der er mere på vej... lige om hjørnet faktisk :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf Koma » lør 12 feb 2011 22:09

dobbelt post
Senest rettet af Koma lør 12 feb 2011 22:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Trofæliste og synkronisering?

Indlægaf morfar » lør 12 feb 2011 22:14

Morten Skou skrev:
Koma skrev:Ang trofæer er det fedt at alle(?) spil er kommet ind på listen under highscore her på siden.


Puha, du har opdaget det - det er kun starten, der er mere på vej... lige om hjørnet faktisk :D


Det er der ikke. Hasbro Family Game Night 3 mangler stadig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron