Forum

Han ligger nr. 1 !!

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Hasii_DK » man 28 feb 2011 16:42

noqen der har cod black ops ??
PSN: Hasii_DK
Hasii_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Malik-xD » man 28 feb 2011 17:01

morfar skrev: Dead Space 2, Fallout New Vegas, Final Fantasy, Sacred 2, Wolfenstein, InFamous og Batman er alle spil som står på hylden og venter på mig.


Du skulle prøve kræfter med mag eller mortal kombat vs dc univer / street fighter IV ... de spil tog mig noget tid at få platinum i
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » man 28 feb 2011 17:11

Malik-xD skrev:
morfar skrev: Dead Space 2, Fallout New Vegas, Final Fantasy, Sacred 2, Wolfenstein, InFamous og Batman er alle spil som står på hylden og venter på mig.


Du skulle prøve kræfter med mag eller mortal kombat vs dc univer / street fighter IV ... de spil tog mig noget tid at få platinum i


Ifølge highscorelisten er der da ingen der har platin i Street Fighter IV eller Super Street Fighter IV ?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Malik-xD » man 28 feb 2011 17:55

morfar skrev:
Malik-xD skrev:
morfar skrev: Dead Space 2, Fallout New Vegas, Final Fantasy, Sacred 2, Wolfenstein, InFamous og Batman er alle spil som står på hylden og venter på mig.


Du skulle prøve kræfter med mag eller mortal kombat vs dc univer / street fighter IV ... de spil tog mig noget tid at få platinum i


Ifølge highscorelisten er der da ingen der har platin i Street Fighter IV eller Super Street Fighter IV ?


regner med at få det meget snart :)
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Jables » tors 03 mar 2011 15:44

lol
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf jakobv » tors 03 mar 2011 16:26

Det er jo som alt andet. Når man sætter sig selv mål er det fantastisk at indfri dem. Hvad end det så er VM i Iron Man distancen eller top 1 i DK på trofæer til PS3.

Puha, jeg selv måtte tage en cold turkey da jeg blev grebet af trofæ ånden. Den gik lige i mig igen da jeg for et par dage siden startede Megamind. Shit noget bras. Kan ikke lade være med at tænke hvorfor jeg dog holder pause fra Dead Space 2 for at spille sådan noget lort. Nå men det er jo så længe siden jeg har fået et platin, og så ville jeg se om jeg kunne slå de 2 timer og 18 minutter på platinet der så ud til at være rekorden. Hæhæ.

Nå men tillykke herfra, Det har været top sjovt at følge den rasende udvikling på vej op af rangstien, og jeg har lidt gjort det som standard lige at tjekke hvilke platiner du nu havde fået :)
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf gnazz » tors 03 mar 2011 17:43

stort tillykke! det må ha været en hård kamp, fatter slet ik hvordan i kan spille nemme spil for Platinum, det vil jeg gerne lære hehe
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » tors 03 mar 2011 18:04

En meget hård kamp har det været. Det er en hel befrielse at kunne spille de spil man virkelig syntes er fede.

Idag har den stået på 1 times Dead Space (det gamle) efter arbejde. Dejlig fornemmelse.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Bab » tors 03 mar 2011 21:28

Det er godt at have en mening med livet :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf iraqoz » man 07 mar 2011 16:37

morfar skrev:
Malik-xD skrev:
morfar skrev: Dead Space 2, Fallout New Vegas, Final Fantasy, Sacred 2, Wolfenstein, InFamous og Batman er alle spil som står på hylden og venter på mig.


Du skulle prøve kræfter med mag eller mortal kombat vs dc univer / street fighter IV ... de spil tog mig noget tid at få platinum i


Ifølge highscorelisten er der da ingen der har platin i Street Fighter IV eller Super Street Fighter IV ?


Hvor kan du se den henne?? I hvilken hjemmeside ??

Tillykke med det :). Det eneste problem som kan forhindre en i at opnå et platinum er TIDEN. Har du tid til at spille 10 timer om dagen hverdag. Det har jeg prøvet i sidste sommerferie hvor jeg har fordoblet mine platin (fra 17 til 34) i 2 måneder LOL.
Billede
iraqoz
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Cherrie06 » tirs 03 maj 2011 10:24

TILLYKKE !!!

Det er sgu lidt af en bedrift....:) Meget Flot. Velkommen tilbage til det virkelige liv ;)
Billede
Cherrie06
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf PHybjerg » tirs 03 maj 2011 15:22

TROFÆ LUDER!!!!!!!!
Respekt. Fandeme godt klaret. ;)
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Slimjay DK » ons 04 maj 2011 09:42

Alle kan vel nå en første plads, hvis de har og vil bruge tiden på det :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » ons 04 maj 2011 16:51

Nemlig. Alle kan også blive millionærer - hvis de vil leve af spaghetti og ketchup og arbejde 60 timer om ugen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Wensien » ons 04 maj 2011 17:00

Du er ikke bange for at ryttern er gået all in, mens psn har været nede og spillet insane meget så han overhaler dig igen :P ?
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: klatzen og 11 gæster