Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Dummiz » tors 04 mar 2021 23:20

Trekamp skrev:Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.


Og folk har allerede lagt dem op på dba :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » tors 04 mar 2021 23:21

Trekamp skrev:Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.


Enig. Der er mange der har skrevet sig op, som ikke har fået hverken første eller anden gang, dem burde man nok prioriterer. [-X

Undre mig også over at de 7 timer efter de har sendt koder ud til folk kan skrive "at der er 500 der ikke har benyttet sig af koden" :?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » tors 04 mar 2021 23:23

Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.


Og folk har allerede lagt dem op på dba :D


Ja, de skulle fyldes op med lunkent lort.

Kunne være man skulle lave en ny DBA profil og så byde lortet op og brænde dem af når man har handlen i hus :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Hades » fre 05 mar 2021 11:10

Slimjay DK skrev:
Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.


Og folk har allerede lagt dem op på dba :D


Ja, de skulle fyldes op med lunkent lort.

Kunne være man skulle lave en ny DBA profil og så byde lortet op og brænde dem af når man har handlen i hus :mrgreen:

En del af de opslag på DBA kan jo reelt også stamme fra selve konkurrencen, hvor man kunne vinde retten til at købe en PS5. Desuden synes jeg det er god stil fra ElGigantens side at støtte et initiativ som den gruppe repræsenterer, da størstedelen af gruppens medlemmer lader til at være seriøse kunder, som ikke vil sælge videre (med forbehold for de enkelte brodne kar)
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » fre 05 mar 2021 14:14

Hvad er det gode initiativ i at forfordele folk der har stillet sig i kø? De deler koderne på en privat Facebook-gruppe.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf glyr » fre 05 mar 2021 15:00

Jeg overvejede lidt at smide et lod i posen hos Elgiganten, så en af jer herinde kunne få en ekstra chance.
Dog fik jeg lige lidt kolde fødder da jeg blev bedt om at trykke "køb" af en PS5 til lidt over 100.000 kr. :shock:
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » fre 05 mar 2021 20:56

glyr skrev:Jeg overvejede lidt at smide et lod i posen hos Elgiganten, så en af jer herinde kunne få en ekstra chance.
Dog fik jeg lige lidt kolde fødder da jeg blev bedt om at trykke "køb" af en PS5 til lidt over 100.000 kr. :shock:


Jeg har et lod hver gang, og tilbyder folk herinde det, hvis jeg får det. Var heldig på launch.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Hades » lør 06 mar 2021 09:54

Trekamp skrev:Hvad er det gode initiativ i at forfordele folk der har stillet sig i kø? De deler koderne på en privat Facebook-gruppe.

Hvad mener du med "kø"? Elgiganten har da ikke noget kø-system i deres salg af Playstation 5? Det er konkurrencer for at få lov til at købe en maskine, og da der efter sidste konkurrence var mange maskiner, som ikke blev afsat, valgte de at lave en liste med 500 unikke koder, som blev delt i en gruppe med mange tusinde medlemmer, som belønning for deres gode arbejde med at hjælpe hinanden - en del fra gruppen har endda gjort et stort stykke arbejde i at underrette Elgiganten om scalpers, så scalpernes ordrer blev annulleret.

Det synes jeg er god stil, at anerkende et godt netværk af fans
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » søn 07 mar 2021 07:28

Slimjay DK skrev:
Trekamp skrev:Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.


Enig. Der er mange der har skrevet sig op, som ikke har fået hverken første eller anden gang, dem burde man nok prioriterer. [-X

Undre mig også over at de 7 timer efter de har sendt koder ud til folk kan skrive "at der er 500 der ikke har benyttet sig af koden" :?


Jeg får stadig emails regelmæssigt fra El-Giganten om en eller anden lodtrækning på retten til at købe en Ps5 som jeg ikke har vundet.

Jeg har ikke meldt mig til nogen lodtrækning og har allerede købt Ps5 hos dem på releasedagen, så forstår ikke hvorfor de regner med jeg skal bruge en til.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » søn 07 mar 2021 10:40

BizzyVaping skrev:Jeg har ikke meldt mig til nogen lodtrækning og har allerede købt Ps5 hos dem på releasedagen, så forstår ikke hvorfor de regner med jeg skal bruge en til.

Der tror jeg du forventer for meget af Elgiganten og deres systemer :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » søn 07 mar 2021 12:22

De havde lavet en mulighed for at tilmelde sig en nyhedsmail, hvor man fik info når de havde PS5 på lager igen, sikker på at du ikke har tilmeldt dig denne på et tidspunkt?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » man 08 mar 2021 15:36

Til folk der har Facebook, så hold øje med jeres lokale Bilkas Facebook side. Der skulle muligvis komme et ja-tak tilbud på PS5 bundle i løbet af dagen. Der har allerede været en tilsvarende i Bilka Herning.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » man 08 mar 2021 16:22

BingoDK skrev:De havde lavet en mulighed for at tilmelde sig en nyhedsmail, hvor man fik info når de havde PS5 på lager igen, sikker på at du ikke har tilmeldt dig denne på et tidspunkt?


Ikke hvad jeg kan huske :?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » tirs 09 mar 2021 09:32

Man bliver satme da idiot af at se dba og markedspladsen på Facebook bugne af folk, der har 1-4 konsoller til salg.

Håber virkelig, virkelig at økonomien på et tidspunkt får så stort et knæk, at folk ikke gider at betale overpris for at sidde og spille PS5 før tid. Først da slipper vi for den slags idioter, der udelukkende køber for at tjene penge.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf enfen » tirs 09 mar 2021 11:50

Der har lige været et drop via Facebook på samtlige Bilka butikker på Sjælland.

Jeg var heldig at få en.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster