Forum

PSVR 2 pris og dato

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Moods » lør 04 mar 2023 16:24

Har sendt mit tilbage, egentlig er det meget fedt, men efter jeg havde spillet Moss 1 og 2 og kom til at kigge på hvad der var af spil og hvad der kommer, måtte jeg indse meget få interesserer mig og så er 5200 kr for meget.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Vreki » lør 04 mar 2023 17:22

Moods skrev:Har sendt mit tilbage, egentlig er det meget fedt, men efter jeg havde spillet Moss 1 og 2 og kom til at kigge på hvad der var af spil og hvad der kommer, måtte jeg indse meget få interesserer mig og så er 5200 kr for meget.


Der er vel også i tredje person?
Jeg bryder mig egenligt kun om VR spil i første persons perspektiv.

De andre jeg har prøvet har været visuelt imponerende, men som regel har gameplayet været bedre i 2d. I hvert fald ikke noget der i sig selv berettiger indkøb af et VR headset.

Derimod så er oplevelsen i spil som FarPoint, Ace Combat, star wars squadrons osv helt unik.
Lige for øjeblikket har jeg gang i pistol whip på mit gamle PSVR1. Som en almindelig shooter kan jeg ikke se at det skulle være noget specielt ved dens simple grafik og gameplay, men når man tager headsettet på og træder ind i verdenen så er det pludseligt noget helt andet.

Men det er jo smag og behag, det er ganske rigtigt mange penge hvis det ikke fanger en.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: PSVR 2 pris og dato

Indlægaf Moods » tirs 07 mar 2023 18:15

Nå jeg er et fjols, men ser ud til jeg bliver på PSVR2 vognen. Butikken ville ikke tage det retur fordi jeg har brugt Horizon koden :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron