Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 25 nov 2013 18:53

God stil var hvis hun stillede sig i kø - det' en OMMER! :D
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bucaneer » man 25 nov 2013 18:56

EvilNinjaMoby skrev:God stil var hvis hun stillede sig i kø - det' en OMMER! :D


Haha sådan kan man jo også se på det :)

Tror også jeg har opdraget konen godt her.

Hun smed i dag et link op på min FB væg til et unavngivet spil og spurgte om det ikke lige var noget for mig, det kalder jeg også god stil :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: PS4 tråden !

Indlægaf bjaelkesex » man 25 nov 2013 19:25

tue69 skrev:Hvad sørensen, er du i live endnu, bjaelke?

Ja, jeg kom lige til at tjekke mine bogmærker og der var sørme et hertil (console.dk).
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf michaelblicher » man 25 nov 2013 20:08

Nå havde lige håbet at Sony ville gøre det til en fordel at købe via PSN store istedet for på disk med måske konkurrencedygtige priser. Men de står jo til 579 kr. med undtagelse af Killzone og Knack der står til 495, som man måske godt kunne overveje. Så det ser ud til jeg kommer til at købe gennem disk formatet.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: PS4 tråden !

Indlægaf michaelblicher » man 25 nov 2013 20:15

atomalf skrev:
arnel925 skrev:Sælger de ikke kun ps4-bundle på fredag i el-giganten til 5000kr med en extra kontroller og et valgfrit spil?


Jo, undre mig også over at så mange tager derhen :^o


Jeg ville nok hellere prøve din nærmeste Bilka, de får jo af Nordisk Film, så mon ikke de har nogle de sælger af på dag 1 til normalpris ;)
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Michael Jensen » man 25 nov 2013 20:16

@ Michaelblicher:
Jeg ved virkelig ikke hvorfor du tror det har noget som helst med Sony at gøre. Det er udgiverne selv der prismærker deres digitale spil. Killzone og Knack (Sony) er jo netop et godt tegn på at Sony forsøger at hive priserne ned. Hvis du skal uddrage en følelse overfor Sony gennem dette, så er det vel glæde.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Stinger » man 25 nov 2013 20:17

michaelblicher skrev:Nå havde lige håbet at Sony ville gøre det til en fordel at købe via PSN store istedet for på disk med måske konkurrencedygtige priser. Men de står jo til 579 kr. med undtagelse af Killzone og Knack der står til 495, som man måske godt kunne overveje. Så det ser ud til jeg kommer til at købe gennem disk formatet.


Jep - fysisk køb er stadigvæk bedste løsning. Der kan du sælge spillene igen - hvilket er én af de ting producenterne prøver at tvinge os væk fra med onlinekøb.
Stinger
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: PS4 tråden !

Indlægaf michaelblicher » man 25 nov 2013 20:20

Stinger skrev:
michaelblicher skrev:Nå havde lige håbet at Sony ville gøre det til en fordel at købe via PSN store istedet for på disk med måske konkurrencedygtige priser. Men de står jo til 579 kr. med undtagelse af Killzone og Knack der står til 495, som man måske godt kunne overveje. Så det ser ud til jeg kommer til at købe gennem disk formatet.


Jep - fysisk køb er stadigvæk bedste løsning. Der kan du sælge spillene igen - hvilket er én af de ting producenterne prøver at tvinge os væk fra med onlinekøb.

Hvis de vil prøve at tvinge os væk fra fysiske spil så er det da den dummeste løsning at gøre det på. Kunderne skal have noget at vinde ved at gøre det. Så sæt da priserne ned ved online, og få flere salg frem for flere gensolgte brugte spil som de tjener ingenting på!
Jeg syntes det er smart alt ligger på harddisken, men vil ikke betale ekstra for det.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bucaneer » man 25 nov 2013 20:22

Stinger skrev:
michaelblicher skrev:Nå havde lige håbet at Sony ville gøre det til en fordel at købe via PSN store istedet for på disk med måske konkurrencedygtige priser. Men de står jo til 579 kr. med undtagelse af Killzone og Knack der står til 495, som man måske godt kunne overveje. Så det ser ud til jeg kommer til at købe gennem disk formatet.


Jep - fysisk køb er stadigvæk bedste løsning. Der kan du sælge spillene igen - hvilket er én af de ting producenterne prøver at tvinge os væk fra med onlinekøb.


Så skulle de tvinge lidt på så spillene på PSN var væsentlig billigere end de er på skive ;) men lige meget hvad foretrækker jeg køb på skive med mindre det er et super tilbud af en anden verden :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: PS4 tråden !

Indlægaf michaelblicher » man 25 nov 2013 20:24

Michael Jensen skrev:@ Michaelblicher:
Jeg ved virkelig ikke hvorfor du tror det har noget som helst med Sony at gøre. Det er udgiverne selv der prismærker deres digitale spil. Killzone og Knack (Sony) er jo netop et godt tegn på at Sony forsøger at hive priserne ned. Hvis du skal uddrage en følelse overfor Sony gennem dette, så er det vel glæde.

Ændrer mine ord så, håbede på at Sony ville have lagt et pres på udviklerne til at få forbrugerne til at bruge PSN shoppen noget mere, det får de vel også noget ud af. Jeg syntes det er fedt Sony selv går frem og viser nogle priser der ligger lidt under de fysiske spils priser. Håber resten af udviklerne vil følge trop.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Muggs » man 25 nov 2013 20:32

Ved man hvad priserne på spil ligger på digitalt?
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: PS4 tråden !

Indlægaf bjaelkesex » man 25 nov 2013 20:39

Muggs skrev:Ved man hvad priserne på spil ligger på digitalt?

Sony's udgivelser ligger omrking kr. 500,-:
Knack kr. 495,-

Tredjeparts udgivelser er lidt dyrere:
FIFA 14 kr. 575,-
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bucaneer » man 25 nov 2013 20:42

bjaelkesex skrev:
Muggs skrev:Ved man hvad priserne på spil ligger på digitalt?

Sony's udgivelser ligger omrking kr. 500,-:
Knack kr. 495,-

Tredjeparts udgivelser er lidt dyrere:
FIFA 14 kr. 575,-


Lidt skræmmende pris alligevel når man kan få dem begge på skive i Fona for 500 pr. stk :D

Men er jo en smagssag :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » man 25 nov 2013 20:45

Det har altid været en af mine store kritikpunkter af PSN. Ofte er digitale downloads dyrere end fysiske disks. Jeg vil ikke købe digtalt, før det bliver betydelig billigere end disks. Og her snakker vi omkring halv pris.

Disks kan sælges igen. Det kan downloads ikke. Min PS4 er udelukkende betalt af PS3 spil på disk. Og da PS4 ovenikøbet kræver online for at spille digitalt, så er der endnu en god grund til at have dem på disk.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bucaneer » man 25 nov 2013 20:47

Bab skrev:Det har altid været en af mine store kritikpunkter af PSN. Ofte er digitale downloads dyrere end fysiske disks. Jeg vil ikke købe digtalt, før det bliver betydelig billigere end disks. Og her snakker vi omkring halv pris.

Disks kan sælges igen. Det kan downloads ikke. Min PS4 er udelukkende betalt af PS3 spil på disk. Og da PS4 ovenikøbet kræver online for at spille digitalt, så er der endnu en god grund til at have dem på disk.

Bab


Det kan jeg kun gi dig ret i :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron