Forum

Hjælp

Generelt snak om Playstation og services.

Hjælp

Indlægaf RSkaanning » man 05 jan 2009 22:40

Jeg har et problem. Jeg er ved og oprette en bruger på shopto.net. Den siger det her:
ERROR: Duplicate accounts are not allowed on this site, some or all of your contact details are already registered to another account. If you cannot access your previously registered account please contact us for help.


Nogen der kan hjælpe?!
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf Macbom » man 05 jan 2009 22:42

Det er fordi du eller en anden har brugt dine detaljer før. Eventuelt din emailadresse eller din adresse. Gør som de skriver. Skriv til support og få hjælp.
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf RSkaanning » man 05 jan 2009 23:18

Nu har jeg så fået oprettet en konto. JUBII :P
Så vil jeg så inde og bestille spil. LittleBigPlanet og MotorStorm 2: Pacific Rift. Så finder jeg så ud af de ikke har dem på lager. Hvad fuck er nu det for noget. Nogen der ved sådan ca, hvor lang tid til de får nye vare igen?
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf xireuz » man 05 jan 2009 23:25

RSkaanning skrev:Nu har jeg så fået oprettet en konto. JUBII :P
Så vil jeg så inde og bestille spil. LittleBigPlanet og MotorStorm 2: Pacific Rift. Så finder jeg så ud af de ikke har dem på lager. Hvad fuck er nu det for noget. Nogen der ved sådan ca, hvor lang tid til de får nye vare igen?


Hehe. Tvivler på der er nogen der har så god kontakt til dem at de lige præcis kan svare hvornår der kommer nyt, men måske i løbet af ugen. Prøv at sende dem en mail. De svarer som regel indenfor et døgn.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf RSkaanning » man 05 jan 2009 23:26

Hehe ja okay. måske lige vildt af spørge om :)
Men var bare helt oppe at køre over de ikke havde det på lager. Prøver at skrive til dem....
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf Torres » man 05 jan 2009 23:37

Tror at de har meget travlt for tiden.
Deres chart opdateres ikke, de har ikke fået nogle spil på lager, som de havde udsolgt i julen, endnu.
Og de har endnu ikke svaret på min mail, jeg sendte 31. december.
Så jeg tror, at man skal væbne sig med tålmodighed, hvis man vil handle derfra, lige i øjeblikket.
Billede
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf RSkaanning » man 05 jan 2009 23:49

Hvor skal jeg ellers handle fra hvor det går hurtigt, og billigt?
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf xireuz » man 05 jan 2009 23:53

Torres skrev:Tror at de har meget travlt for tiden.
Deres chart opdateres ikke, de har ikke fået nogle spil på lager, som de havde udsolgt i julen, endnu.
Og de har endnu ikke svaret på min mail, jeg sendte 31. december.
Så jeg tror, at man skal væbne sig med tålmodighed, hvis man vil handle derfra, lige i øjeblikket.


Jeg skrev til dem igår vedr. PS3 konsol, og fik svar idag, så måske er din mail gået tabt

RSkaanning skrev:Hvor skal jeg ellers handle fra hvor det går hurtigt, og billigt?


Hvis det er på lager tager det cirka lige lang tid med alle forhandlere. Tag evt. et kig på udvalget af forhandlere her viewtopic.php?t=134&postdays=0&postorder=asc&start=0
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf RSkaanning » man 05 jan 2009 23:54

Takker xireuz :D
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron