Forum

PS4 før jul, kig her

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf p1co9210 » tirs 17 dec 2013 02:52

morfar skrev:
p1co9210 skrev:
Allanb skrev:Er godt klar over ingen er tvunget til at købe. Men i mine øjne fremstå elgiganten ikke særlig troværdige mere. At udnytte en mangel på maskiner, i sådan en grad er imo. Klamt og utroværdigt. Det bliver ikke bedre af de forsøger at sløre det, ved at lave pakke tilbud.

Du ser da heller ikke bil forhandler sætte prisen op, bare fordi der lige pluselig er leveringstid eller kvickly sætte prisen op på mælk, når der ikke er mere end en kasse tilbage i butikken...


Er helt enig med dig.

De har jo planlagt alt det her - så nu har de tjent kassen på det.
Først får de et parti på 1000 hjem, okay fair nok. Så går der 2 uger, så får de lige pludselig et til? Hmmm.. De har sguda haft dem allesammen hele tiden, så syntes satme det er groft, at de aldrig noglesinde har haft bundles på deres hjemmeside, før nu.
Får nogle måneder siden havde de jo konsollen 3499,-. Hvorfor kan man så ikke blot købe den nu?
Det stinker det hele .

handler ikke selv mere i el-mutanten.


Skal vi vædde på du handler der igen næste gang de har black friday og sælger en PS4 controller til 99 kr? :-)


Tvivler på et så godt tilbud kommer fra dem :D
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Shockfar_t » tirs 17 dec 2013 05:09

Der kommer ikke et næste parti indtil efter dec
Shockfar_t
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf atomalf » tirs 17 dec 2013 10:00

Den er på lager som Knack bundle på amazon.co.uk

EDIT: koster 3.738,51 i alt

EDITEDIT: Det er med dem mellemdyre porto, ikke den gratis, håber at få den i juleferien

Jeg får en PS4 fra Bilka Kolding d. 10 januar ca. som jeg nok er villig til at sælge hvis der er nogle der mangler, ellers skal ejg bare have den afbestilt igen :D
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Slimjay DK » tirs 17 dec 2013 10:14

Ja, det er sådan det går når der ikke er en vejledende pris på varen som der er i andre lande.

Så kan man lave en bundel til 6500 kr nu og til Januar kan man så sælge den samme bundle til 5500 og kalde det tilbud .. tsk tsk
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Slimjay DK » tirs 17 dec 2013 10:17

Bilka har hævet prisen fra 3495 til 3995 på standard konsollen, og når de så skal lave et tilbud så sætter de den ned til normalpris og så har man "sparet" 500 kr ...

Det er flot :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf atomalf » tirs 17 dec 2013 10:25

Også derfor jeg er glad for at jeg nåede en fra amazon, nu kan jeg slippe for den jeg har købt i Bilka :)
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Loewe » tirs 17 dec 2013 10:27

Tak for heads up Atomalf!

Har netop bestilt Knack bundle på amazon.co.uk med one day delivery for ca. 3.850 kr.
Loewe
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf atomalf » tirs 17 dec 2013 10:38

Intet problem Loewe, så er det bare at be til den ikke fejler noget :D Dette er min anden konsol (den første var dog fra Komplett) :P
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf himmelfisk » tirs 17 dec 2013 10:59

atomalf skrev:Intet problem Loewe, så er det bare at be til den ikke fejler noget :D Dette er min anden konsol (den første var dog fra Komplett) :P



Fik du pengene igen, siden du ikke bare fik byttet til ny? :)
Billede
himmelfisk
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: Hillerød


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Litemode » tirs 17 dec 2013 11:07

atomalf skrev:Den er på lager som Knack bundle på amazon.co.uk

EDIT: koster 3.738,51 i alt

EDITEDIT: Det er med dem mellemdyre porto, ikke den gratis, håber at få den i juleferien

Jeg får en PS4 fra Bilka Kolding d. 10 januar ca. som jeg nok er villig til at sælge hvis der er nogle der mangler, ellers skal ejg bare have den afbestilt igen :D




Du er min helt! Havde egentlig allerede en bestilling på amazon men det var ikke en bundle så den var ikke klar til tiden! Takket være dig ser det nu sådan her ud :p :

Billede
Litemode
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Århus


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf morfar » tirs 17 dec 2013 11:20

Litemode skrev:
atomalf skrev:Den er på lager som Knack bundle på amazon.co.uk

EDIT: koster 3.738,51 i alt

EDITEDIT: Det er med dem mellemdyre porto, ikke den gratis, håber at få den i juleferien

Jeg får en PS4 fra Bilka Kolding d. 10 januar ca. som jeg nok er villig til at sælge hvis der er nogle der mangler, ellers skal ejg bare have den afbestilt igen :D




Du er min helt! Havde egentlig allerede en bestilling på amazon men det var ikke en bundle så den var ikke klar til tiden! Takket være dig ser det nu sådan her ud :p :

Billede


The following item will arrive 24. december
Estimate delivery 18. december

Er jeg den eneste der er lidt forvirret?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Morriss » tirs 17 dec 2013 11:31

Så har coolshop sat prisen ned til 5500kr. Stadig 1000kr for meget synes jeg.
Morriss
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Erroneus » tirs 17 dec 2013 11:31

by 24 dec 2013 :)

Den følgende vare vil ankomme inden 24 december.
Forventet levering 18 december.

Sådan skal den forstås :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf morfar » tirs 17 dec 2013 11:40

Erroneus skrev:by 24 dec 2013 :)

Den følgende vare vil ankomme inden 24 december.
Forventet levering 18 december.

Sådan skal den forstås :)


Ok, så de lover den er der inden jul, men regner med den 18.

Så er jeg med :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Litemode » tirs 17 dec 2013 11:45

Det var jeg heldigvis ikke :p Den har allerede siftet status til "Preparing for Dispatch" :D Julen er reddet!
Litemode
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron