Forum

Bedste trådløse headset til PS4!

Generelt snak om Playstation og services.

Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf atomalf » lør 01 mar 2014 08:24

Jeg er så småt igang med at kigge efter et nyt headset. Jeg har et Astro A40 som desværre er gået lidt i stykker i det plastic der holder det på hovedet. Og så virker microfonen ikke mere.

Jeg har kigget på følgende:
Astro A50 - Ulempe at det skal sættes op med den lille boks, jeg gider ikke til at tænde den hver gang
Steelseries H - samme ulempe som Astro A50
Logitech G930 - Lyden skulle ikke være så god på PS4? Den mangler nogle drivere måske?
Playstation Gold - Lyden skulle ikke kunne måle sig med mit Astro? og ser ikke vildt komfortabelt ud
Playstation Pulse - Lyden skulle ikke være så god som Gold?

Kom gerne med flere bud eller ret mig hvis jeg tager fejl!

Har ikke et budget lige pt. kommer an på hvad der bliver fundet. Mit Astro A40 er 3-4 år gammelt så det har nogle år på bagen.
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf SimonThorsager » lør 01 mar 2014 10:33

Jeg havde Playstation Gold og den var meget komfortabelt at have siddende på hovedet.
Kopperne var dejlig store så ørene blev ikke presset og den sad heller ikke stramt ovenpå hovedet.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Blade dk » lør 01 mar 2014 11:41

har et turtlebeach px5 , som jeg er rigtig glade for, god pasform , og mulighed for at lave op til 8 presets af lyd
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Sethos » lør 01 mar 2014 11:58

Hvis du er glad for dit A40, hvorfor så ikke bare købe et nyt? Der er jo kommet nyt design og mener vist også en ny mixamp model.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Erroneus » lør 01 mar 2014 12:02

Jeg er glad for mit Playstation Gold / Wireless 2.0 headset. Det sidder behageligt og lyden er fin, men om det er bedre end Astro osv., det kan jeg ikke bedømme :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Michael Jensen » lør 01 mar 2014 12:32

Har haft brugt Playstation Pulse i godt og vel et år, og var rigtig, rigtig glad for det. Eneste minus var mikrofonen til tider skrattede lidt.

Jeg har forsøgt mig med Gold en smule, og synes ikke helt lyden kan måle sig med Pulse, men det er langt mere en hurtig bedømmelse end det er faktuelt.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf atomalf » lør 01 mar 2014 15:53

@Sethos - Den måde jeg bruger mit A40 på er ved at sætte det til controlleren, det er det jeg gerne vil ud over, men samtidig vil jeg ikke hen og tænde for en lille enhed hver gang jeg skal bruge headsettet.
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf atomalf » søn 02 mar 2014 11:17

Og til resten, jeg må nok hellere ud og prøve både Gold og Pulse, nogen der ved hvor man kan det? :)
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Can » søn 02 mar 2014 11:33

Jeg kan også sagtens bakke op omkring pulse headsettet. Fik det for ca. 14 dage siden. Nemt at tilslutte til både ps3 og ps4. Rigtig god lyd til prisen. Ihvertfald i stereo, virtual surround er ikke noget at skrive hjem om.
Can
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Muppetmilker » søn 02 mar 2014 21:39

Vil klart anbefale Pulse hvad angår lyd. Rigtig fin lyd, især til den pris headsettet har, men bruger man briller vil jeg alt andet en anbefale det, fik konstant hovedpine af at have det på, da jeg bruger briller, men om komforten er bedre uden kan jeg ikke rigtig svare på.
Logitech G930 derimod må være den sikre vinder her, lækker komfort, god lyd og rimlig billig.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Alexmigder » ons 05 mar 2014 13:13

Til PS4 kan jeg anbefale Turtle Beach X42. Koster omkring en tusse hos Coolshop og har rigtig god lyd :D
Billede
Alexmigder
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Randers


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf atomalf » ons 05 mar 2014 23:30

Endte med Playstation Gold, har testet det en lille smule i dag og er sku glad for det :D Ved ikke om lyden er lige så god som mit Astro endnu, men overlever nok nu da jeg ikke har en ledning sidende mere! :D
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 17:11

Jeg hiver lige en lidt ældre tråd frem. Er der nogen der ved hvad gold headset koster i GS? Mener at have set en pris på 899,- i en anden tråd men kan ikke finde den igen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf D_Hofgaard » ons 14 maj 2014 17:45

Cena skrev:Jeg hiver lige en lidt ældre tråd frem. Er der nogen der ved hvad gold headset koster i GS? Mener at have set en pris på 899,- i en anden tråd men kan ikke finde den igen.

Ja, det koster 899,- i Gamestop.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Bedste trådløse headset til PS4!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 17:52

Hofgaard85 skrev:
Cena skrev:Jeg hiver lige en lidt ældre tråd frem. Er der nogen der ved hvad gold headset koster i GS? Mener at have set en pris på 899,- i en anden tråd men kan ikke finde den igen.

Ja, det koster 899,- i Gamestop.


Tak. Jeg har x41 hvor jeg er meget tilfreds med lyden på trods af jeg ved det findes bedre. Frygter bare at Gold er en nedgradering i forhold til x41 lydmæssigt?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster