Forum

Velkommen til PSlife.dk

Generelt snak om Playstation og services.

Velkommen til PSlife.dk

Indlægaf Morten Skou » ons 24 dec 2008 04:51

Hej og velkommen til Playstationlife.dk!

For et stykke tid siden, besluttede vi at lave en omrokering for at forbedre vores fokus på Playstation og PSP konsollerne, og forhåbentlig give vores brugere en langt bedre oplevelse med deres Sony-konsoller.

Vi vil i den kommende tid fokusere på en række forskellige områder, selvfølgelig primært rettet imod PlayStation 3 konsollen. Du kan derfor forvente at PSlife altid vil have de seneste nyheder, videoer, anmeldelser og previews fra alt der rører sig i Sony-universet. Derudover har vi allerede nu, planlagt at afvikle en række turneringer.

Console.dk vil selvfølgelig stadigvæk eksistere, men blot få leveret alt indholdet via PSlife.dk og Xboxlife.dk. For at gøre det nemt for alle vores brugere på Console.dk, har vi valgt at flytte hele brugerbasen over på PSlife.dk.

Ønsker du ikke at have en bruger på PSlife.dk, kan du få den slettet ved at gå ind på denne side og udfylde skemaet.

Vi ser frem til at dele vores passion med andre Playstation- og PSP-ejere her på PSlife.dk.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf SoulDecapitate » tors 25 dec 2008 22:36

hold kæft hvor er det altså lækkert Skou. Det er vi rigtig mange der har ventet længe på :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » fre 26 dec 2008 01:15

SoulDecapitate skrev:hold kæft hvor er det altså lækkert Skou. Det er vi rigtig mange der har ventet længe på :-)


Vi er dog absolut kun lige begyndt, og har mange interessant ting her i fremtiden.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Martin1454 » fre 26 dec 2008 01:27

Det er Det vi Har ventet på... En Ps side :D !!!
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Player_2 » fre 26 dec 2008 02:26

Wuhu.. Et sted for alle os PS fanboys.. :-)

Absolut lækkert..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » fre 26 dec 2008 02:27

Jeg er glad for at i synes om ideen, jeg tror personligt at PSlife kommer til at sparke seriøst røv.

Vi har en række lækre konkurrencer på vej, blandt andet har jeg fået en masse lækre Resistance 2 ting.

Og så kommer der en stor launch-konkurrence, som i helt sikkert ikke vil gå glip af :d
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Eriksen » fre 26 dec 2008 03:34

Hold kæft hvor er det fedt det her :D
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Player_2 » fre 26 dec 2008 03:47

Hehe Sad lige og læste jeres Aprilsnar igennem igen.. Godt at i kom på bedre tanker end bare en joke

http://www.console.dk/news/3847

Hvis det denne gang er en Decembernar, må den siges at være omfattende og i har fået taget mig godt ved næsen ;-)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » fre 26 dec 2008 03:52

Ah, denne gang er den god nok - vi dedikerer os til Playstation 3. På den måde tror jeg at vi kan lave et langt bedre community, end når vi har været multiplatform.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Player_2 » fre 26 dec 2008 04:00

Tror også på at man lokker flere til på den måde..

Samt skaber en bedre mere omfattende debat, med de muligheder, og forumemner der er kommet..

Det gør det mere indbydende for folk med Playstation
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Kemas » fre 26 dec 2008 13:05

Man fristes næsten til at sige "tillykke", i hvert fald godt gået, det ser super lækkert ud. :)
Kemas
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf crockett » fre 26 dec 2008 14:00

Det bliver da for najs...! :lol:

Det ser ski godt ud!
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf kimc1 » fre 26 dec 2008 16:54

super flot hjemmeside.. nam nam
kimc1
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf MJDigital » fre 26 dec 2008 18:31

ser godt ud morten! :D
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Bab » fre 26 dec 2008 18:32

Console.dk var mere eller mindre blevet en PS3 side. Man bliver jo næsten forvirret, når der kom indlæg fra andre end PS3 brugere.

Men jeg ser frem til en side kun med PlayStation. Også selvom det er sundt med lidt fanboy indimellem :lol:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster