Forum

Powers - TV-serien.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » tors 04 aug 2016 21:52

Jeg var godt underholdt og har en kammerat, der også har fuldt trofast med.

Synes Powers havde rigtigt mange gode øjeblikke - også i sæson to. Rytteren er bare en hater, som han plejer ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » tors 04 aug 2016 22:08

Erroneus skrev:Tja nogle har jo godt kunne lide det. Jeg syntes det er oki, at man forsøger noget anderledes. Det er lidt for let bag efter at kalde det spild af tid.


I virkeligheden, synes jeg, at det var ret bonkers, at de valgt at give sig i kast med Powers. Selv tegneserien har et relativt snævret publikum.

Den ting, jeg nok bedst kunne lide ved Powers var alle de små detaljer, der var langt ude og som jeg synes var sjove - og den uendelige række af "zingers" der bliver sendt frem og tilbage og hvordan de går under huden på Walker hver gang.

Især klassikeren fra sæson 1, hvor Zora spørger Walker om han hedder Walker fordi, at han ikke kan flyve længere og Walker så står med tårer i øjnene og bævrende underlæbe.

Eller Johnny Royale der bruger sine teleport-evner til at teleporterer sig ind i Walkers lejlighed og lægger Walkers yndlings-slips et nyt sted hver gang, så Walker aldrig kan finde det - det er så tarveligt!

Journalisterne i Powers-Universet er også Crazy. F. eks hende i sæson 2, der ikke mener, at der er nok "Riot" og så tager hun lige og kaster en sten igennem butiksroden, så folk begynder at gå af amok. Eller ham Journalisten, der gør nar af Walker og kalder hans Jakke for Vampyr-Jakke og spørger om et det ikke er pinligt, at Walker ikke har nogen p*k fordi, at han boller med retrogirl og hun har superstyrke og ergo må hun havde revet hans p** af... Hvad er det det for en kommentar at komme med? xD

Eller scenen før, hvor Walker river microfonen ud af hånden på Tv-værten, mens der sendes Live og tæver ham med den.

En anden god ting, jeg er vild med er at man aldrig nogensinde får et indtryk af at Walker og Deena er gode betjente eller gode til deres arbejde.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » tors 04 aug 2016 23:25

Da Senzai skrev:Jeg var godt underholdt og har en kammerat, der også har fuldt trofast med.

Synes Powers havde rigtigt mange gode øjeblikke - også i sæson to. Rytteren er bare en hater, som han plejer ^_^.


Nå vi skal kalde hinanden for diverse ting nu. Fair nok, Senzai er [CENSURERET]. Det hjælper ikke meget, eller gør det? Laver lige en smiley, for så er det okay :roll:

Som nævnt, ser jeg dette som en af Sonys store "miss". De kaster penge efter noget, med dårligt kildemateriale, og ingen er interesseret.. De gav det en chance mere til at vise de tog fejl, men sæson 2. Lykkes ikke. Penge kan bruges bedre
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » fre 05 aug 2016 19:40

Tegneserien holder. Og den har en Eisner-Award til at backe det op og er stadig on-going efter 15 år, hvilket er nuts for en serie, der ikke er startet hos Marvel eller DC.

Du skriver gentagende gange, at tegneserien/kildematerielet er ringe, hvilket ganske enkelt ikke er rigtigt.

Jeg bliver nok provokeret af, at du kalder Powers for pis. Selv i det link du postede kan du læse i kommentarene blandt dem, der har set sæson 2, at den var udmærket og en forbedring over sæson 1.

Budgettet i sæson 1 rakte desværre ikke til deres ambitioner og det blev de straffet for. Der var mange der afskrev Powers sæson 1 alene på baggrund af speciel-effektsne og de har selvfølgelig ikke givet sæson 2 en chance, hvor produktion-valuen har fået et nøk opad. Det er forståeligt, da det ikke giver mening at se en serie, man allerede har besluttet, man ikke bryder sig om.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf wMikkel » fre 05 aug 2016 23:07

Da Senzai skrev:Du skriver gentagende gange, at tegneserien/kildematerielet er ringe, hvilket ganske enkelt ikke er rigtigt.

Jeg bliver nok provokeret af, at du kalder Powers for pis.


Det er vel en smagssag, der må du jo bare være uenig med ham.
Lad vær med at blive provokeret over, at andre har en anden holdning end dig. Det har du gjort for tit, desværre.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » lør 06 aug 2016 19:25

Da Senzai skrev:Tegneserien holder. Og den har en Eisner-Award til at backe det op og er stadig on-going efter 15 år, hvilket er nuts for en serie, der ikke er startet hos Marvel eller DC.


Og the martian har en golden globe til at bakke op om, at det er best comedy.. Og det er da så rigtigt?

Da Senzai skrev:Du skriver gentagende gange, at tegneserien/kildematerielet er ringe, hvilket ganske enkelt ikke er rigtigt.


Nej, det er skam rigtigt, ellers var der da flere der købte bladet, brugte det som inspiration og referencer i andet eller lavede serier/film om det.

Da Senzai skrev:Jeg bliver nok provokeret af, at du kalder Powers for pis. Selv i det link du postede kan du læse i kommentarene blandt dem, der har set sæson 2, at den var udmærket og en forbedring over sæson 1.


Der findes også mange der syntes om The Big Bow Wow, ændre ikke på at det universelt er nævnt som "pis"

Men du må gerne blive provokeret. Hvis der var mange der havde samme mening som dig, så var powers ikke canceled.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » lør 06 aug 2016 22:35

Rytteren skrev:
Da Senzai skrev:Du skriver gentagende gange, at tegneserien/kildematerielet er ringe, hvilket ganske enkelt ikke er rigtigt.


Nej, det er skam rigtigt, ellers var der da flere der købte bladet, brugte det som inspiration og referencer i andet eller lavede serier/film om det.


Nej, det er jo ikke! :mrgreen:

Som jeg skrev lige oven-over, så er Powers en Creator-owned-serie, der stadig kører (og deraf sælger) efter 15 år. Det er ret flot og må siges at være en succes. Det er de færreste serier, der kan sustaine sig selv så længe.

Du kan ikke forvente Batman og Spider-Man salgstal på Creator-ownede serier.

Jeg er ret sikker på, at DC havde luret på Powers inden de kom med Gotham Central.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » man 08 aug 2016 23:31

Da Senzai skrev:
Nej, det er jo ikke! :mrgreen:


#-o Gu' er det så-

Da Senzai skrev:Som jeg skrev lige oven-over, så er Powers en Creator-owned-serie, der stadig kører (og deraf sælger) efter 15 år. Det er ret flot og må siges at være en succes. Det er de færreste serier, der kan sustaine sig selv så længe.

Jep Horton sagaen køre også på år "fucking langt over sidste salgsdato" (og deraf sælger).. gør det ikke godt. Eller gør det?

Da Senzai skrev:Du kan ikke forvente Batman og Spider-Man salgstal på Creator-ownede serier.


Hvorfor? Et noget godt, så sælger det, for omtalen og bliver noget man referere til. Powers er intet af dette.. gad vide hvorfor..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » tirs 09 aug 2016 00:17

Du kan da ikke først fortælle mig, at Powers må være dårligt fordi, at der ikke er nok, der køber bladet og når jeg så forklarer dig, at der er "mange", der køber bladet, så fortælle mig, at det ikke har noget at gøre med, hvor godt noget er.

Istedet kunne du måske prøve at skrive, hvorfor du synes, at Powers tegneserien er dårlig ligesom, at jeg skrev, hvorfor jeg synes, at TV-serien er god underholdning. ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » tirs 09 aug 2016 16:17

Jamen der er som nævnt ikke nok der køber bladet. Hvis målet for succes er så lavt, så må det vel være fordi, de er klar over det er lort, og der ikke er nok der køber det?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron