Forum

Powers - TV-serien.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » ons 15 apr 2015 18:06

Fik set afsnit 8 igår må det være. Powers er simpelthen så ringe og så awesome på en gang! :D

Christian Walker er stadig en kæmpe klaphat. Ham der spiller ham overspiller så meget og det er konge. Walker i tv-serien er så forfængelig og har virkelig mange følsomme øjeblikke, men forfatterne har formået at fjerne al sympati man kunne have for ham. I klassiske cop-shows plejer det at være sådan, at det kan godt være at Hovedpersonen er "flawed", men han er en god betjent. Det får man jo ikke engang indtrykket af her.

Serien er så plat og så sjov. Det værste er næsten at tænke på, at der har siddet en manuskrift forfatter og skrevet den tåkrummende dialog. Hvad værre er, at der så senere har siddet nogle pengemænd/producere/instruktører og læst manus´et og sagt: Den er godkendt! Lad os komme igang! xD

Ham der spiller Walker tager det alt for seriøst, og det er hilarious. Hvorimod at hende spiller Deena mere giver et indtryk af, at hun er "in on the joke" og godt ved, at denne her serie er fucking dum, og derfor giver hun den bare hele armen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » ons 15 apr 2015 18:55

du er alene grunden til jeg ikke ser det. "Powers er simpelthen så ringe", det er nu sagt et par gange. holder mig derfor derfra, og det trods eddie izzard er med.. overlevede hanibal grundet ham.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » ons 15 apr 2015 19:40

Det kan godt være, at serien er dårlig (low-budget effekter og sløjt plot), men jeg holder fast i at underholdnings-faktoren er through the roof for hold kæft, det er sjovt, det her :D

Eddie Izzard er meget kedelig. Jeg kender ham ikke fra andet end Powers, men han er sløj heri. Om det er hans skyld eller instruktørens, det ved jeg ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » ons 15 apr 2015 20:40

skal jeg ikke kunne sige. kan se på anmeldelserne at han er et af de få/eneste højdepunkter i serien på nuværende tidspunkt. Så hvis han ikke kan få serien til at være noget ved, ja så er der ikke megen håb forud for serien.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » ons 15 apr 2015 21:53

Det lyder lidt som om, at det er en flok pisnoobs, der har skrevet de anmeldelser, så.

Eddie Izzard har brugt 8 afsnit på at sidde i fængsel og ligne en retarderet. Han har ingen aktiv indflydelse på plottet. Samtlige move-plot-forward beslutninger bliver truffet af Johnny Royalle og Christian Walker. Mon ikke det er fordi, at anmelderne kan lide ham fra det han har lavet uden for Powers, at de synes, han er god?

Der er to fede ting ved denne her serie. Den første er præmisset; Det mere realistiske tag på, hvordan verden ville se ud, hvis der var superhelte og hvordan almindelige mennesker reagere på, at der render folk med superkræfter rundt.

Det andet er dialogen og figurerne. Hvordan Walker tager alt personligt, er super forfængelig og træffer den ene dårlige beslutning efter den anden. Hvordan han lasher ud efter Deena for bare det mindste spørgsmål og så er der Deena; Fordi hun er lækker og for alle hendes fede one-liners. Især, når hun spiller "Hard Cop". Det er hilarious, siger jeg dig.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » tors 16 apr 2015 07:21

tja, det må du høre IGN osv. om. men forstod udfra anmeldelserne at han slipper ud af de fængsel? kan også skyldes at de er meget efter copley og heyward, og derfor virker rosen af eddie som excessiv?
men med et så ringe kildemateriale som tegneserien powers, så bliver det her aldrig et hit. som jeg kan forstå det hives stikket også efter denne sæson?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » tors 16 apr 2015 11:16

Jeg er meget uenig af din vurdering af tegneserien Powers. Jeg har læst Powers i 10 år og gør det stadig. Jeg synes, at den er fremragende og er en af de bøger, jeg med stolthed har stående fremme i stuen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » tors 16 apr 2015 12:20

Det må stå for egen regning. Smag er, heldigvis, forskelligt
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » søn 17 maj 2015 22:52

Jeg kan se, at det ikke er blevet nævnt nogensteder, men Powers TV-serien er blevet forlænget og sæson 2 er blevet annonceret.

Så var jeg vist alligevel ikke den eneste, der sad og fulgte trofast med hver uge! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Hasani94 » søn 17 maj 2015 23:23

Er stadig ikke gået igang endnu, men det kommer jeg til på et tidspunkt. Især nu hvor stort set alle mine serier er ved at have seasonfinale! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Da Senzai » ons 22 jun 2016 22:06

Er der andre end mig, der ser anden sæson af Powers?

Jeg har set de første 2 afsnit og synes, at det er super fedt! :D

Der er mange gode detaljer med! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Erroneus » tors 23 jun 2016 12:54

Gik desværre død midt i sæson 1, der har været meget andet, som har vunder over det. Regner dog med at samle det op igen, lige så snawrt der er tid.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Krede1972 » tors 23 jun 2016 14:36

Erroneus skrev:Gik desværre død midt i sæson 1, der har været meget andet, som har vunder over det. Regner dog med at samle det op igen, lige så snawrt der er tid.


Jeg så omkring 5 minutter af første afsnit og konkluderede hurtigt at mit liv er for kort til den serie ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Rytteren » tors 04 aug 2016 16:00

Så kunne det ikke gå mere
https://www.vg247.com/2016/08/04/playst ... cancelled/

Pengene der er spildt på det her pis, kunne være brugt bedre ..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Powers - TV-serien.

Indlægaf Erroneus » tors 04 aug 2016 19:00

Tja nogle har jo godt kunne lide det. Jeg syntes det er oki, at man forsøger noget anderledes. Det er lidt for let bag efter at kalde det spild af tid.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron