Forum

E3 2015

Generelt snak om Playstation og services.

Re: E3 2015

Indlægaf Hasani94 » man 15 jun 2015 20:03

Er også meget imponeret! Halo så dog lidt tørt ud imo, men jeg har nu aldrig rigtigt kunne lide spillet, så hva' ved jeg...?:P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: E3 2015

Indlægaf Hasani94 » man 15 jun 2015 20:05

Ps. Er det bare mig, eller så pirat spillet vildt fedt ud?!
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: E3 2015

Indlægaf Da Senzai » man 15 jun 2015 20:07

Hasani94 skrev:Ps. Er det bare mig, eller så pirat spillet vildt fedt ud?!


Det så herresejt ud! Det og så 3rd persons-action Moba´et var de to spil, der så mest spændende ud! :D

PvZ2 traileren var lidt fesen, da der ikke var noget gameplay! Og værst af alt, så var der ingen Chompers! Havde håbet, at de ville beholde alle klasserne fra etteren og så bare tilføje en masse nye!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: E3 2015

Indlægaf Sethos » man 15 jun 2015 20:10

Spillene var jeg sådan set ligeglad med, syntes bare det var super fedt med bagud kompatibilitet hvilket er noget mange efterspørger konstant, fedt at se nogen endelig tager sig sammen og gør det. Ser dog frem til den Xbox Elite controller, samt er meget nysgerrig hvad den HoloLens ellers kan gøre.

Bliver også fedt at se hvordan de inkorporere Windows 10 i hele deres gaming mantra.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: E3 2015

Indlægaf Da Senzai » man 15 jun 2015 20:14

Tjah, det er bare synd, at det "kun" var 100 spil til at starte med og ikke alle. Jeg kan huske at mig og Jibla havde store problemer med, at de Xbox spil vi ville spille på Xbox 360´eren ikke var på bagudkompatiblititetslisten. F. eks fungerede Guilty Gear ikke. Tror det var det samme med Mortal Kombat, men nu bliver jeg i tvilv. Det er mange år siden snart! :mrgreen:

Jeg er ked af at indrømme det, men Hololens så overraskende fed ud. Jeg tror, at det vil være pænt sejt at "spectate" action shooter spil multiplayer kampe på sådan en!
Senest rettet af Da Senzai man 15 jun 2015 20:28, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: E3 2015

Indlægaf darkandel » man 15 jun 2015 20:17

Glæder mig til gears of war ultimate edition !!! og til at lege med mods i fallout !
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: E3 2015

Indlægaf Erroneus » man 15 jun 2015 20:46

Hasani94 skrev:Og tomb raider var alligevel ikke bare tidseksklusivt, huh? :8

Jo? Det er stadigvæk tidseksklusivt, der er ikke ændret noget der. De skriver stadigvæk "Xbox One Exclusive | Holiday 2015"

Ang. bagudkompabilitet, så var det en stor overraskelse, men det er helt ærligt for lidt og for sent. Pt. er der 19 spil i deres preview program som er kompatible og ja de siger der vil være 100 når det lancerer, men det er tydeligt at de skal arbejde for at få dem til at virke på boksen, så det vil altid blive begrænset.

Personligt er jeg færdig med spil fra den gamle generation, jeg kiggede på listen over spil jeg mangler fra sidste generation og det var 2 spil, så er det lige gyldigt om det er lokalt eller via streaming, det er for sent.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2015

Indlægaf darkandel » man 15 jun 2015 20:48

Synes det er fedt man får de gamle rainbow spil med det nye hvis man aldrig har spillet serien før :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: E3 2015

Indlægaf Krisgebis » man 15 jun 2015 20:52

Erroneus skrev:
Hasani94 skrev:Og tomb raider var alligevel ikke bare tidseksklusivt, huh? :8

Jo? Det er stadigvæk tidseksklusivt, der er ikke ændret noget der. De skriver stadigvæk "Xbox One Exclusive | Holiday 2015"

Ang. bagudkompabilitet, så var det en stor overraskelse, men det er helt ærligt for lidt og for sent. Pt. er der 19 spil i deres preview program som er kompatible og ja de siger der vil være 100 når det lancerer, men det er tydeligt at de skal arbejde for at få dem til at virke på boksen, så det vil altid blive begrænset.

Personligt er jeg færdig med spil fra den gamle generation, jeg kiggede på listen over spil jeg mangler fra sidste generation og det var 2 spil, så er det lige gyldigt om det er lokalt eller via streaming, det er for sent.

Remaster titler sælger stadig i massevis, også selvom det blot er af spil udgivet sidst i generationen, så tror det bliver stort. Også selvom du kun kan komme på 2 titler du vil spille igen.

Angående hvor meget de MS skal arbejde på det (er det i bund og grund ikke underordnet?), så kommer det vel an på, hvordan de kører deres emulering. Er det på et spil til spil basis, eller har de lavet en overordnet emulator, som de kan køre på en virtual machine? Pt. er begrænsningen, at udviklerne/udgiverne, skal give MS lov, før de må gøre deres spil tilgængelige på Xbox One.
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: E3 2015

Indlægaf Hasani94 » man 15 jun 2015 20:53

Erroneus skrev:
Hasani94 skrev:Og tomb raider var alligevel ikke bare tidseksklusivt, huh? :8

Jo? Det er stadigvæk tidseksklusivt, der er ikke ændret noget der.

Ang. bagudkompabilitet, så var det en stor overraskelse, men det er helt ærligt for lidt og for sent. Pt. er der 19 spil i deres preview program som er kompatible og ja de siger der vil være 100 når det lancerer, men det er tydeligt at de skal arbejde for at få dem til at virke på boksen, så det vil altid blive begrænset.

Personligt er jeg færdig med spil fra den gamle generation, jeg kiggede på listen over spil jeg mangler fra sidste generation og det var 2 spil.

Synes bare at der blev sagt, at spillet KUN kunne spilles ekslusivt på boxen, men som sagt, så er jeg lidt i tvivl! Spillet så fantastisk ud, og kunne bestemt tænke mig at vi også fik det til ps4! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: E3 2015

Indlægaf Krisgebis » man 15 jun 2015 21:07

Hasani94 skrev:
Erroneus skrev:
Hasani94 skrev:Og tomb raider var alligevel ikke bare tidseksklusivt, huh? :8

Jo? Det er stadigvæk tidseksklusivt, der er ikke ændret noget der.

Ang. bagudkompabilitet, så var det en stor overraskelse, men det er helt ærligt for lidt og for sent. Pt. er der 19 spil i deres preview program som er kompatible og ja de siger der vil være 100 når det lancerer, men det er tydeligt at de skal arbejde for at få dem til at virke på boksen, så det vil altid blive begrænset.

Personligt er jeg færdig med spil fra den gamle generation, jeg kiggede på listen over spil jeg mangler fra sidste generation og det var 2 spil.

Synes bare at der blev sagt, at spillet KUN kunne spilles ekslusivt på boxen, men som sagt, så er jeg lidt i tvivl! Spillet så fantastisk ud, og kunne bestemt tænke mig at vi også fik det til ps4! :P

De sagde at spillet ville være eksklusivt i julesæsonen på Xbox One, dvs. tidseksklusivt efter al sandsynlighed :)
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: E3 2015

Indlægaf Erroneus » man 15 jun 2015 21:13

Krisgebis skrev:Angående hvor meget de MS skal arbejde på det (er det i bund og grund ikke underordnet?), så kommer det vel an på, hvordan de kører deres emulering. Er det på et spil til spil basis, eller har de lavet en overordnet emulator, som de kan køre på en virtual machine? Pt. er begrænsningen, at udviklerne/udgiverne, skal give MS lov, før de må gøre deres spil tilgængelige på Xbox One.

Hvis det var rigtigt, hvorfor er 200 spil fra Microsoft selv så ikke kompatible pt. eller skal de spørge sig selv om lov? :)

Jeg tvivler stærkt på at Microsoft har kunne lavet en app, der bare kan emulere gamle spil uden de skal arbejde på at ændre kode eller tweake til. De har nok kunne lave en emulator som hjælper dem langt hen af vejen, men at tro hele 360 samlingen bare bliver kompatible med et par tryk, det er en smule naivt når man kigger på hvordan software emulering virker og har virket igennem alle tider, specielt imellem forskellige hardware platforme.

Remaster udgaver sælger godt, fordi de fanger folk som ikke har spillet de spil før og fordi de er opdateret udgaver til moderne grafik. Bagudkomaptiblitet er et andet marked og jeg syntes personligt det er for sent i generationen det kommer, det samme gælder med PS Now, som vi ikke engang har herhjemme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2015

Indlægaf Hasani94 » man 15 jun 2015 21:13

Krisgebis skrev:
De sagde at spillet ville være eksklusivt i julesæsonen på Xbox One, dvs. tidseksklusivt efter al sandsynlighed :)

Fedt, fedt! Så er der jo intet at klage over der! Tak :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: E3 2015

Indlægaf wMikkel » man 15 jun 2015 21:48

Sikke en liste af 360 spil der kan spilles på Xbox One:

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... able-games
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: E3 2015

Indlægaf Rytteren » man 15 jun 2015 23:57

Nå for filan. Mods til fallout 4 kommer også til ps4. Todd Howard har lige nævnt det på geoff/youtubes E3stream.
Troede det var Xbox only..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster