Forum

Billigste PS+?

Generelt snak om Playstation og services.

Billigste PS+?

Indlægaf Volatile Badger » søn 16 aug 2015 17:10

Ohøj,

Efter en del års hiatus er jeg "vendt tilbage" til Playstation, og investerede forleden i en PS4. Jeg spiller Bloodborne det bedste jeg har lært, og det er simpelthen et fremragende spil - til trods for jeg ikke har stiftet bekendtskab med hverken Demon's Souls eller Dark Souls.

Jeg har gjort brug af de 14 dages gratis PS+, som man får ved nyoprettelse af en bruger, og det fungerer på sin vis ganske fint. Dog skal dette jo forlænges inden længe, og fremfor at betale de 375, som det koster på Store, så ville jeg høre om nogle af jer velbevandrede bruger kan give et nys om en evt. webshop, hvor man måske kunne erhverve sig mere PS+ til lidt billigere mønt.

På forhånd mange slags tak. :)
Volatile Badger
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Erroneus » søn 16 aug 2015 18:34

Desværre, det findes ikke. Meget sjældent kan man finde PS+ på tilbud i butikker, men det er så lang tid siden det er sket, jeg ikke engang kan huske hvornår det sidst var.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Killer_Lars » man 17 aug 2015 01:54

Du kan spare lidt ved at købe her livekort.dk
200kr psn prepaid koster 175kr.
400kr psn prepaid koster 350kr.
1 års plus koster 340kr.
Killer_Lars
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Erroneus » man 17 aug 2015 08:27

Den side virker dog ikke skide troværdig, for at sige det mildt.

Ingen adresse eller info om firmaet og tydelig brug af Google translate på siden, flere af siderne virker ikke, f.eks. Sådan køber du, Blodg og FAQ siden er direkte mangelfuld.

På Om os siden står der:
Vi säljer Xbox och PlayStation Produkter

Företagsnamnet är Qdistribu Ltd.
Du kan kontakte os via mail, att Tilbagemelding till codes.finland@gmail.com

Så et engelsk firma måske, men med en email adresse der hedder codes.finland@gmail.com.....

Det vil være fint, hvis det er en troværdig side og de leverer det de holder, vi kan alle godt lide at betale mindre for tingene :) Men jeg vil ikke bruge dem, før andre har taget chancen ;)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Vreki » man 17 aug 2015 08:33

Erroneus skrev:Ingen adresse eller info om firmaet og tydelig brug af Google translate på siden, flere af siderne virker ikke, f.eks. Sådan køber du, Blodg og FAQ siden er direkte mangelfuld.


Hov hov, de har skam kontakt info:

QDISTRIBU LIMITED
1, Second Floor, Sound & Vision House Francis Rachel Str
Victoria, Mahe
Seychelles

Om den adresse så forøger troværdigheden er jo en anden sag :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Killer_Lars » man 17 aug 2015 13:18

Har købt et 400kr prepaid fra livkort.dk og modtaget koden, ingen problemer der.
Dog gik der lige lidt tid, da jeg betalte med paypal, som også står som svar til en på siden.
Bestiller snart derfra igen :)
Killer_Lars
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Re: Billigste PS+?

Indlægaf Vreki » man 17 aug 2015 13:59

Killer_Lars skrev:Har købt et 400kr prepaid fra livkort.dk og modtaget koden, ingen problemer der.
Dog gik der lige lidt tid, da jeg betalte med paypal, som også står som svar til en på siden.
Bestiller snart derfra igen :)


Der er jo ikke nogen beviser på at det skulle være en skummel butik, så det er jo op til en selv at lave en risikovurdering. :)

Jeg har ført købt spil fra steder hvor man kun får cd-koden. Det har været fuldt legalt og ikke givet mig nogen problemer.
Men jeg har altid kigget dem meget grundigt i skoene før de fik mine penge, da det er et marked der tiltrækker skumle individer.
Jeg har aldrig før været ude for at nogen skulle "validere" min paypal transaktion, og at bede om direkte bankoverførsler er også et minus i min bog. Så jeg tror at jeg lader andre være forsøgsrotter på denne her butik :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Billigste PS+?

Indlægaf glyr » man 17 aug 2015 17:46

Kan også bekræfte overstående. Der gik små 10 min inden jeg modtog koden på min mail.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Billigste PS+?

Indlægaf vendictas » man 17 aug 2015 19:05

Jeg tilslutter mig et vellykket køb.Købte et 200,-kort,betalte med Paypal og modtog koden ca.et kvarter efter.Tak for tippet.Hvis jeg var stødt på denne side ville jeg aldrig have købt derfra.Den ser nemlig "scam"agtig ud.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Billigste PS+?

Indlægaf Vreki » man 17 aug 2015 21:51

Nå, men så vil jeg da gerne takke vores frivillige laboratorierotter for deres indsats :lol:
Mon ikke de gode priser har et eller andet at gøre med manglende moms?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Billigste PS+?

Indlægaf j.rath » lør 03 sep 2016 15:26

Der er 20kr. rabat på alt med koden jrec4 hos livekort i denne weekend. Jeg snuppede selv et års PS+ til 342 kr.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster