Forum

Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controller?

Generelt snak om Playstation og services.

Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controller?

Indlægaf Raptor660 » ons 21 okt 2015 14:54

Jeg faldt over den nye controller til Xbox one

https://www.coolshop.dk/produkt/xbox-on ... ess/AD9U5S

Er der nogen der ved, om vi kan forvente noget lign fra Sony?
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Slimjay DK » ons 21 okt 2015 15:38

Det tror jeg ikke de gør .. Det er vel også de færreste det vil betale 1149 kr for en controller ...

Vil man gerne betale så kan man jo kigge på https://eu.scufgaming.com/4ps/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Raptor660 » ons 21 okt 2015 19:39

Slimjay DK skrev:Det tror jeg ikke de gør .. Det er vel også de færreste det vil betale 1149 kr for en controller ...

Vil man gerne betale så kan man jo kigge på https://eu.scufgaming.com/4ps/


Jeg har godt set de Scuf controllers, men hvis Sony lavede en ville der være 2 års garanti på den. Det er vist nok kun 1 månede garanti fra scuf
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf armorking » ons 21 okt 2015 20:39

sony laver ikke scuf , de har aldrig gjort det , så vidt jeg ved
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Jb » ons 21 okt 2015 21:04

Men til de penge kan man jo få 2 normale controllere. Forstår ikke ideen med en så dyr "normal" controller. Scuf er for fps entusiasterne. Arcade stick for fighting entusiasterne og rat/pedal sæt til Bil spils entusiasterne, men hvem er målgruppen for den her dobbelt så dyr controller som for mig ligner den originale i andre farver?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Freddie » ons 21 okt 2015 21:51

Jb skrev:Men til de penge kan man jo få 2 normale controllere. Forstår ikke ideen med en så dyr "normal" controller. Scuf er for fps entusiasterne. Arcade stick for fighting entusiasterne og rat/pedal sæt til Bil spils entusiasterne, men hvem er målgruppen for den her dobbelt så dyr controller som for mig ligner den originale i andre farver?


Har du set bagsiden på den controller der er linket til? Den er faktisk ret anderledes end en almindelig ;)
I never turn my console on, because i never turned it off.
Freddie
Niveau 2
 
Indlæg: 133
By: Vejle


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Raptor660 » tors 22 okt 2015 13:46

+1 Freddie

Når man holder prisen op mod Scuf, så er den ok syntes jeg og igen så giver det 2 års garanti. Jeg syntes bare det er underligt som ps4 kæmper imod Xbox 1. Så skulle man nærmest forvente et modspil fra Sony med en lign controller, for Sony kan da ikke have hængende på sig,at der bliver lavet en " Pro controller " til Xbox 1
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Freddie » tors 22 okt 2015 20:08

Raptor660 skrev:+1 Freddie

Når man holder prisen op mod Scuf, så er den ok syntes jeg og igen så giver det 2 års garanti. Jeg syntes bare det er underligt som ps4 kæmper imod Xbox 1. Så skulle man nærmest forvente et modspil fra Sony med en lign controller, for Sony kan da ikke have hængende på sig,at der bliver lavet en " Pro controller " til Xbox 1


Kan jo være at de lader være med at gøre det, for at tage afstand fra controllere der giver en fordel, som den almindelige ikke gør? Eller også er der bare ikke et særligt stort marked for det.
I never turn my console on, because i never turned it off.
Freddie
Niveau 2
 
Indlæg: 133
By: Vejle


Re: Nogen der ved om, om Sony arbejder på en ny ps4 controll

Indlægaf Raptor660 » søn 25 okt 2015 17:02

Jeg ved heller ikke hvor stor markedet er, for sådan nogle controllere. Jeg tror ikke på Sony tænker på om den givet en fordel over den alm controller, de tænker kun på hvad den kan indbringe i cool cash til dem.
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster