Forum

SMITE - her er ingen koder-tråden!

Generelt snak om Playstation og services.

Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » tirs 22 mar 2016 21:07

Jeg tænder maskinen om 10 minutter og tager 2-3 spil inden jeg nærmer mig sengetid.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » lør 26 mar 2016 21:58

Okay, det kan vidst godt være, at jeg snart skal tage en pause fra det her spil! Eller ihvertfald lade være med at spille sent ud på natten!

Jeg er ved at blive en rigtigt Moba-idiot, der sidder og sviner de andre spillere til! Jeg er lidt i chok over, hvor grimt jeg taler!

Men nogen gange, så er man altså også bare træt af Tøsedrenge, der ikke laver andet end at ganke folk bagfra!

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » søn 27 mar 2016 00:39

Okay, I får altså lige en til! xD

Jeg elsker at spille tank i Smite! Det er så fedt, at selvom de andre er like 10 mod 1, så er de nødt til at løbe, når du kommer! xD

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Sbergy » ons 30 mar 2016 23:41

Jeg har spillet smite førhen på computeren. Men i dag er jeg sgu begyndt på ps, har spillet nogle games her til aften, og synes godt nok det er fedt! Er helt hyped! :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Vreki » fre 22 apr 2016 12:45

Nu har jeg også prøvet smite, men jeg kan ikke helt finde ud af den store der er i spillet.
Kan man købe flere items i den samme kategori, erstatter de hinanden, kan de opgraders osv?
Og hvad med relics og consumeables?

Der er ikke megen tid til at eksperimentere når spillet kører, er der en der lige kan skære det basale ud i pap?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » fre 22 apr 2016 20:46

Du kan sagtens købe flere Items i samme kategori - lige på nær med skoene. Der kan man kun have en.

Hver kategori består af et item "træ". Hvis ud køber en af de nederste items i træet, så kan du godt opgradere det til en af de andre items højere oppe i træet, når du har råd.

Du vælger første Relic på level 1 og får en til Relic på level 12. Når du først har valgt en relic, så kan du ikke skifte den ud og har den derfor resten af kampen.

Hvis du synes, at det er svært at følge med, så prøv eventuelt at tage en Coop kamp mod computeren. Det gjorde jeg med mine første 2-3 kampe indtil, jeg lige havde fattet spillet. Det er ikke så vigtigt om man vinder eller taber, når man spiller mod AI´en, så det er ikke så stressende, synes jeg ^^;

Ellers er der også Jungle Practice under "training".

Jeg spiller iøvrigt stadig SMITE :P

Det her trick virker i alle Moba´er, hvad end det er Awesomenauts, Guardians of Middle-Earth eller SMITE xD



Og så denne her fordi, at alle, der spiller Thor er tosser :P

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » man 16 maj 2016 21:42

Jeg ved godt, at det er super-plat, men vi havde lige en rigtigt god kamp mod Ares! :mrgreen:

Jeg har næsten ond af ham og thumbs op for ikke at rage-quitte! xD

Jeg og Kanel lanede mod Ares og Xbalancue (eller hvad han hedder) og her en 5 minutter, hvor vi bare tæsker Ares. I alt fairness, så var hans hold-kammerat også en scumbag, der bare løb hele tiden! :P

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » lør 28 maj 2016 15:55

Jeg er altså ved at blive kæmpe fan af Xing Tian! :D Han kan tæve alle!

Det jeg gør at køre max HP5 også ellers bare Damage for resten. Det har jeg haft god succes med! Generelt, så både bygger og spiller jeg alle mine Guardians, som var de Warriors! Det gør dem meget sjovere! :D

Især Athena kan ende med at slå hårdt! :D

Her er Highlights fra gårsdagens spil. Det fedeste i hele verden at slå Junglers ihjel, som tror de er noget!

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » tirs 07 jun 2016 12:04

Hej!

Er her nogen, der kan forklare mig, hvorfor Ao Kuang ikke dør? Jeg forstår det ikke. ^^;

Det er de første 40 sekunder i videoen

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Xainz » tirs 07 jun 2016 16:34

Jeg har aldrig spillet dota eller LOL, men er egentlig blevet bidt lidt af Smite,
Har kun spillet 3 kampe, de seneste 2 med hunteren Artemis, som jeg nok holder fast i.
De 2 kampe med hende endte med hhv 19/7/10 i den første kamp, og 24/3/9 i den anden, hvor jeg var den med både flest gold og kills.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Xainz » ons 08 jun 2016 18:37

Og efter at have spillet 6-7 spil, stopper jeg hermed igen :D shit nogen af de chars er latterlige, man kan intet gøre :S
bliver 1-2 shottet af en der kan hoppe, og gå i stealth tror jeg også han gør, har ingen chance for overhovedet at gøre noget imod Loki
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Da Senzai » ons 08 jun 2016 22:11

Det er fordi, at du spiller Hunter-Class. De er meget squishy, men tilgengæld giver de også meget skade. ^_^.

Hvis du ikke vil one-two shottes, så er du nødt til at købe Protection og/eller spille en anden klasse.

Loki (og Ao Kuang for den sags skyld) er en kæmpe nar, som det kun er baby´er og tøse-drenge, der spiller. Med lidt øvelse kan det dog sagtens lade sig gøre at vinde over Loki.

F. eks basale ting som ikke at stå med Ryggen lige ud til Junglen, Sætte Wards op eller bare sørge for at have din Escape eller Crowd-Control oppe.

Jeg spiller stort set kun Guardians og Warriors, så jeg tæver ham bare, når han kommer. Hvis du spiller Conquest som Artemis, så burde du også lane sammmen med en Guardian/Warrior, der kan hjælpe dig, når han kommer. De fleste Conquest hold er nemlig sat op sådan her;

En Mage på midt-lanen.
Guardian+Hunter på den ene Side-Lane
En Warrior i den anden side-Lane
En Assassin, der render rundt i Junglen og forsøger at Ganke folk. (f. eks Taber-Thor eller Lorte-Loke)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: SMITE - her er ingen koder-tråden!

Indlægaf Xainz » tors 09 jun 2016 18:40

Gav det en chance, spillede 4 spil som Guardian class, en med en tyk alkoholiker, ikke en der faldt i min smag.
Andet forsøg blev med ham ismanden, den var egentlig ok, havde råd til at låse en ny op, valget faldt på en øgle af en art, spillede 3 kampe med den, og virkede faktisk som en der passer mig godt.
Har so far, kun spillet 2 game modes, Arena og 2 kampe i joust tror jeg det hedder. Umiddelbart er jeg nu mest til arenaen.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron