af Kehaan » tirs 29 mar 2016 16:42
Hej
Er der andre som har oplevet at Sony nægter at refunderer køb af PS+, som er foretaget via deres automatisk renewal?
For 3 dage siden, blev der foretaget en automatisk renew, for at renew PS+. Jeg benytter dog ikke Playstation mere, og vidst slet ikke at den stod til automatisk renewal. Jeg har tidligere haft samme problem ved Microsoft, men her gav de en refundering med det samme.
Jeg skrev til den engelske chat support, som gerne ville hjælpe men da de så, så jeg var fra Danmark, måtte de bede mig henvise til den danske support. Jeg kontaktede dem, og har nu fået svar at de ikke laver refundering da det er en automatisk renewal, på et køb som er foretaget for 1 år siden... Da der, på det tidspunkt blev valgt åbenbart at den automatisk skulle resubbe. Selvom transaktionen først er blevet gjort for nogle dage siden via automatisk renew.
Andre som har oplevet dette? Er der noget at gøre? Det er automatisk gået igennem PayPal, så kunne selvfølgelig tage det igennem der. Men ender vel blot med en banning eller lignende. Jeg tænker blot at de 14 dages fortrydelse burde gælde fra transaktionen (den som blev fortaget for 3dage siden) og ikke fra 1år siden hvor der blev købt PS+ :S
Mvh Kehaan
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim