Forum

Oplad ikke din controller med Fast Charge

Generelt snak om Playstation og services.

Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Flexx » fre 01 apr 2016 17:44

Hvis du sidder inde med fx en Samsung oplader med Fast Charge, så oplade IKKE en PS4 controller med den, det ødelægger den. Både jeg, og min kammerat har gjort det af god tro at det ville virke fint, begge er ødelagt og vil ikke oplade længere, de virker kun med ledning tilsluttet via PS nu.

Blot info jeg ville dele med jer andre.

Go Weekend !
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf armorking » fre 01 apr 2016 19:09

Jeg har altid siddet med samsung oplader tilsluttet uden problemer, med mindre der kommet en ny opdate i de seneste 3 uger hvor min PS4 har været slukket
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Cena » fre 01 apr 2016 20:30

Jeg oplader min med en Samsung tablet oplader og har gjort det længe. Har heller ikke problemer. Tvært imod syntes jeg faktisk den holder længere end når jeg oplader med kabel fra PS4. Har dog ikke noget data at bakke det op med.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Flexx » fre 01 apr 2016 20:43

Og det er Fast Charge oplader ? Direkte fra stik kontakten ?
- Det er jo ikke ledningen der gør det, men selve adapteren der har fast charge :)
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Vreki » fre 01 apr 2016 22:31

Så må der være noget der ikke overholder USB standarden, enten DS4 eller Fast Chargeren
http://www.extremetech.com/computing/11 ... smartphone
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Flexx » fre 01 apr 2016 22:44

tror såment bare at fast charge giver mere strøm, og det kan controlleren ikke holde til
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf Vreki » fre 01 apr 2016 22:58

Flexx skrev:tror såment bare at fast charge giver mere strøm, og det kan controlleren ikke holde til

Som du kan se af mit link, så burde det ikke kunne ske med enheder der opfylder USB standarden.

Egenligt mener jeg også at kunne huske laderens strømstyrke er uvæsentlig så længe den som minimum kan levere det enheden skal bruge. Min Pc strømforsyning kan f.eks. levere væsentligt flere Ampere end min PC skal bruge.

Hvis spændingen derimod er for høj, så er der et problem.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Oplad ikke din controller med Fast Charge

Indlægaf warfly » lør 02 apr 2016 09:40

Bruger en Samsung fastcharger fra min note 4, det har indtil videre fungeret fint.
Men derfor kan det selvfølgelig godt være at de ikke kan holde til det i længden.
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron