Forum

Oplade controller med anden USB-lader??

Generelt snak om Playstation og services.

Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf Bamboocha » lør 09 apr 2016 09:01

Hey folkens.

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan oplade mine 2 PS-controllere via anden usb-lader end de 2 usb-porte på Playstationen 4'eren?? :shock:
Synes ihvertfald ikke jeg har haft heldet med mig når jeg f.eks fra brugt Apple-ladere osv......

Hilsen david.
Bamboocha
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Borup


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf Cena » lør 09 apr 2016 09:25

Jeg har det samme "problem" med mine Apple opladere. De vil heller ikke lade min controller eller headset op. Men jeg har en gammel Android oplader og den oplader fint begge dele. Jeg ved ikke om det er fordi outputtet på Apple opladerne ikke er kraftigt nok?
Jeg kan også fint oplade min controller hvis jeg smider kabel i min PC.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf Rechain » lør 09 apr 2016 17:07

Jeg har nu ikke haft problemer med at benytte en Apple USB adapter til at oplade min PS4 controller. Bruger den faktisk hver gang med et ganske alm. USB kabel. Virker også med mit Sony PS4 headset :)

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf Cena » lør 09 apr 2016 19:31

Jeg har kun den fede oplader. Den det hører til iPad. Måske er det bare den der ikke kan. For mener godt jeg kunne tidligere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf sir.auron88 » lør 09 apr 2016 20:33

Android opladere er fine. Vær dog påpasselig med fast chargers, som følger med de nyere telefoner. Jeg brugte en, og den brændte en af mine controllere af, så der SKAL være lplader i konstant nu.
sir.auron88
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf Bamboocha » søn 10 apr 2016 13:58

tror faktisk også jeg brugte de tykke opladere og så en Garmin-lader som fulgte med min cykelcomputer - ingen af dem kunne gøre jobbet.

#sir.auron88; hvad mener du med "lplader" i konstant.
Bamboocha
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Borup


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf crockett » søn 10 apr 2016 15:26

Bamboocha skrev:tror faktisk også jeg brugte de tykke opladere og så en Garmin-lader som fulgte med min cykelcomputer - ingen af dem kunne gøre jobbet.

#sir.auron88; hvad mener du med "lplader" i konstant.


At batteriet er færdigt, så controlleren ikke virker uden opladeren sidder i. Det er et gæt, men meget sandsynligt, at hans finger har ramt "l" i stedet for "o". ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Oplade controller med anden USB-lader??

Indlægaf crockett » søn 10 apr 2016 15:29

sir.auron88 skrev:Android opladere er fine. Vær dog påpasselig med fast chargers, som følger med de nyere telefoner. Jeg brugte en, og den brændte en af mine controllere af, så der SKAL være lplader i konstant nu.


Har du prøvet at udskifte batteriet? ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron