Forum

Skifte nickname uden at miste alt?

Generelt snak om Playstation og services.

Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Dummiz » tirs 16 aug 2016 20:50

Hey alle sammen :) det nickname jeg har her har jeg haft siden jeg ikke var ret gammel. Er vokset fra det latterlige navn og vil egentlig godt have et andet nickname. Ved godt man ikke kan skifte det som sådan. Kan man lave en helt ny profil og stadigvæk have adgang til alle de spil og season passes jeg har købt gennem tiden på det gamle nickname? Eller er ALT tabt hvis jeg gør det?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Erroneus » tirs 16 aug 2016 22:52

Så lang tid du har din PS4 sat som primær PS4 for din gamle bruger, vil du kunne tilgå alt det indhold han ejer, også offline.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Vreki » ons 17 aug 2016 08:37

Hvis du også skifter dit PS+ abonnement til den nye bruger vil du formodentligt miste adgangen til alle de "gamle" PS+ spil.
Derudover så har der været nogen få spil hvor DLC ikke har været delt med andre bruger, men det har vist mest været ekstra våben og den slags.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Morten Skou » ons 17 aug 2016 10:01

Kan man virkelig ikke skifte selve profilnavnet på PlayStation? Det er sgu da underligt hvis Sony ikke har lavet det.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Dummiz » ons 17 aug 2016 11:01

Morten Skou skrev:Kan man virkelig ikke skifte selve profilnavnet på PlayStation? Det er sgu da underligt hvis Sony ikke har lavet det.


Det kan man ikke. Eller man kan ikke skifte gamertag.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skifte nickname uden at miste alt?

Indlægaf Erroneus » ons 17 aug 2016 13:57

Morten Skou skrev:Kan man virkelig ikke skifte selve profilnavnet på PlayStation? Det er sgu da underligt hvis Sony ikke har lavet det.

En af Sony's ledende direktører, har sagt at de arbejder på det, men der er nogle tekniske forhindringer.

Der er ikke flere detaljer, men man er kommet frem til, at Sony sandsynligvis har dummet sig enormt da PSN blev lavet og har sat folks nick som deres unikke ID i databasen også, hvilket så betyder et skift af nick ikke bare blive en simpel ændring.

Men som sagt arbejder de på det, men hvornår det kommer og om det overhovedet kommer, det er svært at sige pt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster