Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tirs 08 nov 2016 19:29

Ud over det, så er Youtube videoer umuligt at bedømme ordenligt på. Youtube's re-encode smadrer alle de fine detaljer og bitrate er ikke høj nok på Youtube.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf wMikkel » tirs 08 nov 2016 19:53

dMITIj skrev:hvilken opløsning ser du det selv på? for jeg kan sagtens se forskel ;-)


I den højeste, selvfølgelig.
Kan du nævne de forskelle du ser?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Sethos » tirs 08 nov 2016 19:56

Erroneus skrev:Ud over det, så er Youtube videoer umuligt at bedømme ordenligt på. Youtube's re-encode smadrer alle de fine detaljer og bitrate er ikke høj nok på Youtube.


Præcis. YouTube comparisons er et enormt tidsspild.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » tirs 08 nov 2016 19:57

Erroneus skrev:Ud over det, så er Youtube videoer umuligt at bedømme ordenligt på. Youtube's re-encode smadrer alle de fine detaljer og bitrate er ikke høj nok på Youtube.


Nemlig og HDR bliver pænt svært at vise :)

Kan se at det nok ikke var wMikkels pointe med hans post, at blive klogere... nok mere at se om fanboys vil se rødt [-X
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf wMikkel » tirs 08 nov 2016 20:23

Tak Unclemac, men nej det var det nu ikke. Er du bitter over jeg har fjernet dig fra min venneliste eller .. ?
Jeg går selv med tankerne om en PS4 Pro da jeg har et 4K tv, men jeg gør mig nogle klare tanker og overvejelser inden jeg bare blindt køber.

Derfor kunne det være rart at høre fra dem der måske havde set noget jeg ikke havde set, ift. PS4 vs PS4 Pro, da jeg selv kun kan vurdere ud fra det jeg bl.a. fandt her i dag, bl.a. den video jeg linkede til.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dMITIj » tirs 08 nov 2016 20:29

wMikkel skrev:
dMITIj skrev:hvilken opløsning ser du det selv på? for jeg kan sagtens se forskel ;-)


I den højeste, selvfølgelig.
Kan du nævne de forskelle du ser?


hvilken opløsning køre den/din skærm :-)

Jeg synes sagtens jeg kan se forskel, om det så er Stor forskel, skal jeg være op til den enkelte at bedømme, men forskel er der :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf wMikkel » tirs 08 nov 2016 20:36

dMITIj skrev:
wMikkel skrev:
dMITIj skrev:hvilken opløsning ser du det selv på? for jeg kan sagtens se forskel ;-)


I den højeste, selvfølgelig.
Kan du nævne de forskelle du ser?


hvilken opløsning køre den/din skærm :-)

Jeg synes sagtens jeg kan se forskel, om det så er Stor forskel, skal jeg være op til den enkelte at bedømme, men forskel er der :-)


Hvilke forskelle var det du kunne se? :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » tirs 08 nov 2016 20:47

wMikkel skrev:Tak Unclemac, men nej det var det nu ikke. Er du bitter over jeg har fjernet dig fra min venneliste eller .. ?
Jeg går selv med tankerne om en PS4 Pro da jeg har et 4K tv, men jeg gør mig nogle klare tanker og overvejelser inden jeg bare blindt køber.

Derfor kunne det være rart at høre fra dem der måske havde set noget jeg ikke havde set, ift. PS4 vs PS4 Pro, da jeg selv kun kan vurdere ud fra det jeg bl.a. fandt her i dag, bl.a. den video jeg linkede til.


Vidste ikke at du har været på min friendslist :wink: men tak for oplysningen. No hard feelings herfra :mrgreen:

Hvis du vil have hjælp så prøv at se hvad jeg svarede dig, og derefter Erroneus og Sethos mht. komprimeret video'er af gameplay. De fleste ligger 4k sammeligning op i 1080p - holy shit - ingen forskel :lol: eller ligger BF1 op og sammenligner, trods det ikke er bleven patched endnu.

Vent til den er frigivet, og vi alle kan komme med input (folk med og uden 4k tv, med og uden HDR osv).. så du ikke skal købe blindt :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf wMikkel » tirs 08 nov 2016 21:39

Der er ikke andet for :) det må jeg gøre.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Major Oblivious » tirs 08 nov 2016 22:14

Jeg har en 6 kernet PC med GTX 1080 og jeg kan kun lige køre 4K uden at der er nogen form for billedebehandling. Tror ikke en prut på at Pro nogensinde vil gøre andet end upscaling.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf johnnid87 » ons 09 nov 2016 03:47

Unklemac skrev:
wMikkel skrev:
Jeg kan ikke se forskel .. Hvad er det PS4 Pro skulle brillere på?


Synes næsten det sagt alle steder for og imod med en pro vs non-pro.

Den video du linket til er virkelig ringe, og viser intet up-close forskel mellem de 2 maskiner. Totalt joke af Arrekz.

Jeg fik mere ud af at se en mands mobil optagelse af sit tv med Ratched & Clank på Pro'en... der var jeg overbevist (eftersom jeg selv har 4K tv).


Jeg går udfra at du er meget positivt overrasket? :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dksiam » ons 09 nov 2016 09:31

Så kommer proen med posten i dag. Giver da noget godt, efter et dårligt valg resultat i USA :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf fatbass » ons 09 nov 2016 09:43

dksiam skrev:Så kommer proen med posten i dag. Giver da noget godt, efter et dårligt valg resultat i USA :)



Hvor har du bestilt den fra? :)
fatbass
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dksiam » ons 09 nov 2016 09:55

Coolshop :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » ons 09 nov 2016 09:57

Major Oblivious skrev:Jeg har en 6 kernet PC med GTX 1080 og jeg kan kun lige køre 4K uden at der er nogen form for billedebehandling. Tror ikke en prut på at Pro nogensinde vil gøre andet end upscaling.


Det gøre den også på de fleste spil, det har aldrig været nogle hemmelighed .. Det afhænger af spil type .. F.eks. har 2K bekræftet at NBA2k17 køre Native 4K 60FPS med HDR også selvom du kun har 1080P, da de siger det giver en bedre AA .. The Last Of Us, skulle også være patched til 4K Native dog kun i 30FPS .. der er også andre spil jeg ikke lige kan huske der køre Native 4K ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron