Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Blauwy » ons 09 nov 2016 18:21

Cena skrev:Jeg er blevet lidt hypet på en PS4 pro og 1 4k TV må jeg indrømme. Det er bare virkelig dumt så lidt som jeg spiller :P


Og når man tænker på du aldrig vil se et COD spil i 4K på den maskine, så ja, det er lidt spild af penge. :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » ons 09 nov 2016 18:45

morfar skrev:
Unklemac skrev:
morfar skrev:Er der nogen der har hørt noget om maskinens støjniveau i forhold til launch modellen?


DigitalFoundry, siger der sidder små blæsere, så det giver en høj "pitch", når den køre 4K/4K opskalering :(

DF siger den ligger mellem Launch og Slim.


Skal jeg forstå det som om at slim er den ultimativt mest lydløse?


Iflg. DF, så ja. Der kan også være tale om noget PS4 Pro lotteri, mht. om man har fået en god chip (CPU/GPU), siden der er delte konklusioner. I morgen skal jeg nok presse Pro'en så meget som muligt (Infamous First Light skulle vist presse på), så kan jeg lige vende tilbage med hvordan det gik.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dksiam » ons 09 nov 2016 19:11

min larmer en del under The last of us i 4K - men det er ikke et problem, og ikke NÆR så slemt som min gamle ps4.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » ons 09 nov 2016 21:17

Er der nogle der ved om der findes både PS4 Pro "made in Japan" og "Made in China" ligesom var tilfældet med de første PS4'ere ??
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Vreki » tors 10 nov 2016 12:27

Nåh, har i fået jeres Pro? Hvad med en tråd med begejstrede anmeldelser?
Og gerne med info om i syntes det giver noget ekstra til 4K / HDR /PSVR
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tors 10 nov 2016 12:36

Jeg har fået min, den står dog bare på et skrivebord og kigger på mig nu. Når jeg kommer hjem, kommer meget af dagen nok med at hente opdateringer og spil. Jeg har kun et 1080p TV uden HDR, så det bliver rå 1080p mine erfaringer kommer med. Et 4K tv bliver ikke før black friday/december.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf LarsGL » tors 10 nov 2016 21:25

Jeg skal ned og bytte min launch PS4 til en Pro i Gamestop i morgen. Noget jeg skal være opmærksom på, inden jeg afleverer den? Har fået at vide, at jeg ikke må formatere.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf MrGlennDK » tors 10 nov 2016 21:41

LarsGL skrev:Jeg skal ned og bytte min launch PS4 til en Pro i Gamestop i morgen. Noget jeg skal være opmærksom på, inden jeg afleverer den? Har fået at vide, at jeg ikke må formatere.


Jeg brugte bare pro også data transfor fra den gamle, det tog kun en lille time så var 250gb overført :)
Men hvis du skal ind med den så hjælper det jo ikke noget, med mindre du kan låne den en time :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » tors 10 nov 2016 21:57

LarsGL skrev:Jeg skal ned og bytte min launch PS4 til en Pro i Gamestop i morgen. Noget jeg skal være opmærksom på, inden jeg afleverer den? Har fået at vide, at jeg ikke må formatere.


Jeg nulstillede og formaterede min 100% , det var de kun glade for ..

De satte den lige til en lille skærm de havde og testede at den virkede og at controlleren virkede ...

Du skal huske at deaktiver "primary PS4" inden du nulstiller den.

Jeg har lavet backup til ekstern disk som jeg i disse minutter er ved at restore til den nye :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tors 10 nov 2016 22:01

Den skal skam formateres inden, af hensyn til sikkerhed af dine personlige oplysninger og ja det er de bare glade for hvis man har gjort.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf LarsGL » tors 10 nov 2016 22:25

Sært. I telefonen bad han mig om det modsatte, så han hurtigt kunne tjekke, om den virkede.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tors 10 nov 2016 23:09

Det er i direkte strid med Sony's egen forskrifter, der siger man skal have en formatering og helst en fuld, inden man udleverer til andre. Jeg vil aldrig stole på at de gør det. Og så det modsat hvad andre Gamestop siger og som altid har sagt.

Han han insisterer på det, så lav en deaktivering hjemme fra, da det kræver net adgang og så skal du se ham sætte en formatering i gang, efter den er tjekket.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » tors 10 nov 2016 23:23

Han kan sagtens se den virke selvom den er nulstillet .. den starter jo op med Sprog settings osv.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Volpi » fre 11 nov 2016 23:45

Har game stop stadig Trade in til 1600kr?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Allanb » fre 11 nov 2016 23:47

Ja det skulle de have..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron