Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » lør 12 nov 2016 00:17

Volpi skrev:Har game stop stadig Trade in til 1600kr?


ja, frem til og med d. 17 eller så længe lager haves.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Volpi » lør 12 nov 2016 00:35

Ok.. jeg tror jeg smutter forbi mandag med min:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dMITIj » lør 12 nov 2016 02:34

Var nede i går d. 10/11-16 og aflevere min ps4 i går i den "lokale" gamestop som ligger i Sønderborg som er ca. 25 km væk fra min bopæl, og sikke et bøvl med dem...

Som så mange andre har jeg haft brugt en SSd i min PS4 og har derfor ikke gjort brug af den alm. hdd på 1tb som sad i PS4 da jeg købte maskinen for 3 mdr siden, jeg sætter selvfølgelig diske tilbage i maskinen og maskinen står i perfekt stand.

Da jeg kommer ned i Gamestop Sønderborg pakker den ansatte maskinen + tilbehør ud af org. emballage lige som den var da jeg købte den for 3 mdr siden, men men de kan ikke få maskinen startet op da det er den 3 mdr. gammel version af OS der ligger på den disk som fulgte med da jeg som sagt købte maskinen, og de kan ikke være behjælpelige med internet for lige at hente den nye version.
(Nå okay, tak for hjælpen tænker jeg), så vil jeg køre de 25 km hjem igen for at hente sidste nye OS og installere det siger jeg så til medarbejderen og siger til ham at så køre jeg da også lige 100 km i dag for at få den nye Pro tak skal du have.

Nå ja, men hjem går det i sne og slud og ikke meget fart på motorvejen, det nye OS bliver installeret og jeg køre tilbage til gamestop i Sønderborg.

Da jeg kommer ind i butikken igen kigger medarbejderen underligt på mig og siger at han lige har ringet til sin chef og siger så, man må ikke skifte HDD ud i sin PS4 så ryger garantien, hvor efter jeg siger det er noget være fis at komme med, PS har selv en guide til hvordan man skifter disken og der står intet i den guide om at garantien ryger hvis man gør det... så det gad jeg ikke at høre på det fis, så bliver han sådan lidt øømm nåe.

nå ja men så kommer turen til Controlleren som virker perfekt men gummi dutten på den venstre thumb er delvis slidt af da den jo er blevet brugt... så siger han at Controlleren er ødelagt og de kunne derfor så ikke tage i mod den... ØØØØØ WTF siger jeg så, nu må i kraftedeme spænde hjælmen, i får en Brugt PS4 + tilbehør og alt virker efter hensigten men det må ikke være brugt? og der står intet på jeres hjemmeside om sådanne ting? og da jeg var inde og betale depositum (først 500kr og måneden efter 300kr) og spurgte om det med slidtage, var der intet problem i at tingene ikke var 100% som nye... ja men sådan var det siger idioten så.... okay, hvorfor fanden sagde du ikke det til mig inden jeg kørte hjem for at opdatere min PS4? øømm det ved jeg ikke.... hmm nå ja men så køre jeg da lige 50km mere fordi i ikke har styr på at give folk besked om at alt skal være 100% som nyt? tak skal du have..

Nå men jeg har nu efter 150km's kørsel fået min nye PS4 Pro og alt er fryd og gamme (udover den larmer) men fu.k hvor var jeg pissed i går på Gamestop i Sønderborg. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :---) :---) :-D :-D :-D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Vreki » lør 12 nov 2016 10:14

dMITIj skrev:Nå men jeg har nu efter 150km's kørsel fået min nye PS4 Pro og alt er fryd og gamme (udover den larmer) men fu.k hvor var jeg pissed i går på Gamestop i Sønderborg. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :---) :---) :-D :-D :-D


Mjah, jeg vil nu ikke sige at du var helt uden skyld der.
Hvis jeg vil sælge noget brugt så anser jeg det for en selvfølge at køberen kan sætte strøm til og se at det virker med det samme.
Jeg har også en 1. generation kontroller med gummi-råd, og det er heller ikke noget jeg selv ville købe brugt.

Resten skyldes så at Gamestop er, ja, Gamestop. Hvis ikke det var for Tradeins var der næppe nogen der handlede der.
Men godt at vide at de stadigt er nogen klaphatte
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » lør 12 nov 2016 10:49

Mja, du skulle selv have tjekket inden, at det kører med den "nye disk", men ja resten er klassisk Gamestop og deres medarbejdere, hvor de desværre alt for ofte, har nogle som intet aner. Det er desværre ikke anderledes end mange andre retail butikker, hvor der står sælgere og ikke folk med faktisk tekniske forstand på det de sælger.

Men du kom da i mål og så har du lært en ting. Jo mindre de skal tage stilling til i en Gamestop, jo bedre er det for en selv :) Tillykke med den nye Pro, det har bilen arbejdet for :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf susperia » lør 12 nov 2016 11:07

Er der nogle af jer som indbyttede i gamestop, der fik købt et af deres udvalgte spil med til 99kr?
Efter jeg havde indbyttet til en pro, der fik jeg en mail hvor der stod, køb en ny konsol, og få et udvalgt spil for kun 99kr.
Jeg ringede der ud, men det havde de ikke hørt om, og han mente heller ikke at det plejede at gælde indbytnings tilbud.
Så kan det passe at de tilbud ikke gælder indbytning, selvom der i samme mail var skrevet om indbytnings tilbuddet?
susperia
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » lør 12 nov 2016 11:47

Nope det gjorde jeg ikke, men kan se på deres facebook at de reklamerer med det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » lør 12 nov 2016 12:22

susperia skrev:Er der nogle af jer som indbyttede i gamestop, der fik købt et af deres udvalgte spil med til 99kr?
Efter jeg havde indbyttet til en pro, der fik jeg en mail hvor der stod, køb en ny konsol, og få et udvalgt spil for kun 99kr.
Jeg ringede der ud, men det havde de ikke hørt om, og han mente heller ikke at det plejede at gælde indbytnings tilbud.
Så kan det passe at de tilbud ikke gælder indbytning, selvom der i samme mail var skrevet om indbytnings tilbuddet?


Erroneus skrev:Nope det gjorde jeg ikke, men kan se på deres facebook at de reklamerer med det.


Skrev til jer i onsdags at de kørte med tilbud i denne tråd :D

http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=24279&start=225#p259816

Men som altid er det ikke alle butikker der enten har fået besked, eller er vakse #-o
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » lør 12 nov 2016 12:36

Det gjorde du sørme også. Spørgsmålet er bare om det også gælder ved tradein :) Jeg stikker hovedet forbi min Gamestop mandag, snupper da gerne Mirrors Edge eller Homefront til 99 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf morfar » lør 12 nov 2016 14:07

Vreki skrev:
dMITIj skrev:Nå men jeg har nu efter 150km's kørsel fået min nye PS4 Pro og alt er fryd og gamme (udover den larmer) men fu.k hvor var jeg pissed i går på Gamestop i Sønderborg. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :---) :---) :-D :-D :-D


Mjah, jeg vil nu ikke sige at du var helt uden skyld der.
Hvis jeg vil sælge noget brugt så anser jeg det for en selvfølge at køberen kan sætte strøm til og se at det virker med det samme.
Jeg har også en 1. generation kontroller med gummi-råd, og det er heller ikke noget jeg selv ville købe brugt.

Resten skyldes så at Gamestop er, ja, Gamestop. Hvis ikke det var for Tradeins var der næppe nogen der handlede der.
Men godt at vide at de stadigt er nogen klaphatte


Jeg tænkte det samme. Hvis jeg kørte ud til en person for at købe en brugt ps4 og han så ikke kunne vise mig, at han kunne få gang i den, så købte jeg den absolut ikke af ham.

Resten af historien er bare typisk gamestop. Lidt ligesom at gå i Jem og Fix og spørge om håndværkerråd..... :^o
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » lør 12 nov 2016 16:30

Erroneus skrev:Det gjorde du sørme også. Spørgsmålet er bare om det også gælder ved tradein :) Jeg stikker hovedet forbi min Gamestop mandag, snupper da gerne Mirrors Edge eller Homefront til 99 kr.


jeg fik tilbuddet selvom jeg lavde trade-in af min gamle PS4. Slog dog ikke til, så jeg er nysgerrig om du kan gøre det efterfølgende med kvittering :)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » lør 12 nov 2016 16:57

Unklemac skrev:
Erroneus skrev:Det gjorde du sørme også. Spørgsmålet er bare om det også gælder ved tradein :) Jeg stikker hovedet forbi min Gamestop mandag, snupper da gerne Mirrors Edge eller Homefront til 99 kr.


jeg fik tilbuddet selvom jeg lavde trade-in af min gamle PS4. Slog dog ikke til, så jeg er nysgerrig om du kan gøre det efterfølgende med kvittering :)


Ja det spurgte også mig, da jeg var der nede og bytte ind .. Der var en lang liste med spil til 99,- og til 299,-

Jeg er sku glad for at Gamestop i frederikssund har nogle dygtige og kompetente medarbejdere. De har altid haft tjek på div. tilbud, når jeg har været der nede. 8)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf susperia » lør 12 nov 2016 18:35

Så håber jeg også at jeg kan få et spil til 99kr.
kunne være godt hvis enten Bloodborne, eller Ratchet & Clank var på listen.
susperia
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dMITIj » lør 12 nov 2016 18:42

JJa den med HDD er helt sikker min egen skyld, jeg kunne bare have tjekket før jeg pakkede den sammen, meeeen undre mig lidt over de ikke gad være behjælpelig med lån af net til at downloade sidste nye OS.

At controlleren er brugt og bære præ af dette gør jo ikke noget ved at den stadigvæk virker som den skal, man må forvente et eller andet tegn på brug. havde jeg solgt min PS4 privat havde jeg også gjort opmærksom på det slid der måtte være, men GS sagde selv at det ikke gjord noget de to gange jeg spurgte til det slid på Controlleren :-)

nå ja men skidt nu med det, jeg smider bare ikke flere penge hos GS, så er den skid slået :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » lør 12 nov 2016 19:10

susperia skrev:Så håber jeg også at jeg kan få et spil til 99kr.
kunne være godt hvis enten Bloodborne, eller Ratchet & Clank var på listen.


Mener bestemt ikke Ratchet var på listen .. Ratchet kan iøvrigt fås på storen til 139,50 hvis du har PS+ :wink:

Men der var Titanfall 2 til 299 ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster