Forum

PS4 pro på et 4k-tv

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf Vreki » tirs 04 okt 2016 23:00

Blauwy skrev:Og jeg er lidt ligeglad om folk på et dødt forum respekterer mig eller ej. Det er internettet det her, det er intet andet end sjov og ballade og tidsfordriv.


Hvorfor skulle vi så bekymrer os en dyt om din mening?
De valide punkter du måtte have drukner fuldstændigt i den arrogante fremlægning og foragt for publikummet.

Men jeg notere mig at du er et af de mennesker der mener at hvis man ikke risikere konsekvenser så er der ingen grund til at opføre sig ordenligt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf dMITIj » tirs 04 okt 2016 23:48

dMITIj skrev:Hastigheden på ram har som sådan ikke nogle betydning, bevares, 566mhz er nok ikke vejen frem :lol: i dag er Ram- hastighederene alligevel så høje hvis man gør brug af ddr4.


Det er korrekt, når vi snakker system-RAM til en PC, så har det ikke den stor betydning. Men når man snakker RAM til en GPU, så har det skam en betydning.


Lige præcis og helst ddr5x :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf Slimjay DK » ons 05 okt 2016 08:57

Jeg har levet med 30FPS i sindsyg mange spil, og det er ikke noget der har ødelagt fornøjelsen for mit vedkommende .. så jeg vil helt klart hellere have en sprød grafisk oplevelse og 30FPS end jeg viil have en middel grafisk oplevelse i 60FPS.

Derfor spiller jeg konsol :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf johnnid87 » ons 05 okt 2016 09:07

Slimjay DK skrev:Jeg har levet med 30FPS i sindsyg mange spil, og det er ikke noget der har ødelagt fornøjelsen for mit vedkommende .. så jeg vil helt klart hellere have en sprød grafisk oplevelse og 30FPS end jeg viil have en middel grafisk oplevelse i 60FPS.

Derfor spiller jeg konsol :)

De fleste nyere spil kører i 60fps alligevel - selv i 1080p. På proeren bliver det oveni købet opskaleret
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf Vreki » ons 05 okt 2016 09:11

Slimjay DK skrev:Jeg har levet med 30FPS i sindsyg mange spil, og det er ikke noget der har ødelagt fornøjelsen for mit vedkommende .. så jeg vil helt klart hellere have en sprød grafisk oplevelse og 30FPS end jeg viil have en middel grafisk oplevelse i 60FPS.

Derfor spiller jeg konsol :)


Det er heller ikke noget jeg tænker over, jeg vil ikke kunne sige hvilke af mine spil der er 30 FPS og hvilke der er 60 FPS.
Dermed ikke sagt at andre ikke kan se forskel, men det er ikke den ubestridte hellige gral for spil.

Det var sådan set det samme på PC, der stræbte jeg efter at få den bedst mulig grafik som stadigt tillod mig at køre ca 30 FPS.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf ikkNico » ons 05 okt 2016 11:32

Vreki skrev:Det er heller ikke noget jeg tænker over, jeg vil ikke kunne sige hvilke af mine spil der er 30 FPS og hvilke der er 60 FPS.

Jeg kan godt se, eller rettere mærke, forskellen. Det er som regel tydeligst ved horisontale bevægelser. Jeg spiller så også primært twitch shooters online, så er vant til at spotte de der wtf ting (hit detection, framerate, tickrate mm). Enkelte framedrops fra fx 60 til 58 bemærker jeg sjældent, men en konsistent lavere framerate "forstyrrer" mere i mine øjne, fx. Homefront revolution
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf Slimjay DK » ons 05 okt 2016 11:37

Synes også jeg kan huske at lige netop Homefront dykker til langt under hvad der er lovligt :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 pro på et 4k-tv

Indlægaf Slimjay DK » ons 05 okt 2016 11:37

Vreki skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har levet med 30FPS i sindsyg mange spil, og det er ikke noget der har ødelagt fornøjelsen for mit vedkommende .. så jeg vil helt klart hellere have en sprød grafisk oplevelse og 30FPS end jeg viil have en middel grafisk oplevelse i 60FPS.

Derfor spiller jeg konsol :)


Det er heller ikke noget jeg tænker over, jeg vil ikke kunne sige hvilke af mine spil der er 30 FPS og hvilke der er 60 FPS.
Dermed ikke sagt at andre ikke kan se forskel, men det er ikke den ubestridte hellige gral for spil.

Det var sådan set det samme på PC, der stræbte jeg efter at få den bedst mulig grafik som stadigt tillod mig at køre ca 30 FPS.



Hørt :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron