Vreki skrev:
Jeg læste det godt på reddit.
Pudsigt, det må jo betyde at det er boksen der konvertere billedet så det ser normalt ud gennem linserne.
Men hvorfor er passthrough signalet så også forvrænget? Man skulle tro at det bare var at tage det rene signal, men man kan se at der er sløret i kanten som om det er også er blevet konverteret.
Vreki skrev:
Jeg læste det godt på reddit.
Pudsigt, det må jo betyde at det er boksen der konvertere billedet så det ser normalt ud gennem linserne.
Men hvorfor er passthrough signalet så også forvrænget? Man skulle tro at det bare var at tage det rene signal, men man kan se at der er sløret i kanten som om det er også er blevet konverteret.
Erroneus skrev:Vreki skrev:
Jeg læste det godt på reddit.
Pudsigt, det må jo betyde at det er boksen der konvertere billedet så det ser normalt ud gennem linserne.
Men hvorfor er passthrough signalet så også forvrænget? Man skulle tro at det bare var at tage det rene signal, men man kan se at der er sløret i kanten som om det er også er blevet konverteret.
Fordi det er et "fiskeøje" signal der sendes til PS VR fra PS4 maskinen. Den kan ikke også lave et almindeligt 2D signal, det vil æde for meget power. Derfor tager man VR signalet og konverterer om til et almindeligt signal, men det betyder lidt grynet effekt på tv'et, ude i siderne.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster