Forum

PSN adgang væk

Generelt snak om Playstation og services.

PSN adgang væk

Indlægaf Moelgaard42 » tirs 01 nov 2016 22:39

Hjælp

Min yngste søns PSN adgang er pludselig forsvundet fra hans bruger/profil.
Han har nu ikke adgang til at spille med venner endsige downloade nye spil,samt spille spil tidligere købt etc.

Har forsøgt at koble PSN-konto på som broderen bruger , men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.

Jeg har prøvet at oprette en underkonto til ham med nyt online id, men den kan jeg ikke koble på en eksisterende bruger/profil, kun ved at oprette en ny bruger/profil, og dermed vil han være grædefærdig hvis han skal starte forfra i all spillene igen.

Hvordan kobler man en ny konto på en eksisterende bruger/profil, så han får adgang til PSN igen ???

Nogle gode ideer ,

mvh Moelgaard
Moelgaard42
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: PSN adgang væk

Indlægaf Vreki » tirs 01 nov 2016 22:54

Jeg er ikke helt med, hvad er det galt med hans gamle PSN konto siden i ikke bare logger på den igen?
Det er den der indeholder hans trofæer, vennelister osv.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PSN adgang væk

Indlægaf Erroneus » ons 02 nov 2016 00:16

Ja du bliver nød til at borre i hvorfor han PSN konto ikke virker mere.

Der er en email og koden tilknyttet til. Man kan teste det lettest ved at prøve login fra https://account.sonyentertainmentnetwor ... put.action og evt. brug glemt kode funktionen derinde.

Hvis den ikke kan finde email adressen, som ellers er brugt til han PSN konto, så kan det være fordi nogle har stjålet hans konto og så skal man have fat i Sony, men en ting af gangen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron