Forum

Lukket

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Farvel Sony

Indlægaf weissmuller » man 07 nov 2016 11:35

Pc lyder mere som svaret for dig. Alle xbox1 spil kommer jo også på win10 (mener det er alle) fremover. Xbox' eneste sted de "slår" Ps4 er deres backwards compatibility, hvilket er en ret cool service.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Farvel Sony

Indlægaf Morten Skou » man 07 nov 2016 12:11

weissmuller skrev:Pc lyder mere som svaret for dig. Alle xbox1 spil kommer jo også på win10 (mener det er alle) fremover. Xbox' eneste sted de "slår" Ps4 er deres backwards compatibility, hvilket er en ret cool service.


Det er ikke alle Xbox One spil der kommer til PC, kun dem som er "play anywhere" - i første omgang er det vidst primært Microsofts egne titler.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Farvel Sony

Indlægaf Slimjay DK » man 07 nov 2016 13:09

læste lige dette på Xboxlife ... Så kan man jo tænke om MODS er det værd ...

Skyrim Special Edition lagger, når jeg vender kigger rundt.

Svar :

Bruger du mods? Mange? Jeg oplevede at det begyndte at lagge da jeg tilføjede mods. Hvis du gør, så prøv at fjerne dem og se om spillet stopper med at lagge. (Jeg har også Xbox One S)

Hvis det er standarden, så ville jeg hellere sige farvel til MODS ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Farvel Sony

Indlægaf Slimjay DK » man 07 nov 2016 13:25

pjulledk skrev:
Sethos skrev:
pjulledk skrev:Feks på early acces titler. På Playstation bliver de bare udgivet som fulde spil selvom at de stadig ikke er tæt på at være færdige. Ja jeg mener 7 Days To Die sikke noget lort.

Og så mange indie udviklere mener at Microsoft er bedre at arbejde med

Også med Ps plus og de spil man får hver måned hold op noget skidt, på xbox får de AAA spil næsten hver måned


So to ting der intet har med åbenhed at gøre og et "det siger mange indie udviklere". Okay, det er slående eksempler.

Held og lykke på Xbox :)


Mange tak men skifter først ved næste generation og ikke ved scorpio


Så skal du satme vente længe ... Du når jo at springe i luften af ren bitterhed inden :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Farvel Sony

Indlægaf ikkNico » man 07 nov 2016 13:34

Jeg tror faktisk næste generaion er Pro og Scorpio. Inden spil-branchen om får år bliver 100% service, vil vi se disse ultrakorte konsol generationer, hvor den nye konso kan spille sidste generations spil. Om 3 år kommer PS Pro #2 og Scorpio The Second. de vil begge kunne afspille Pro og Scorpio spil, men ikke nødvendigvis PS4 og XBO

I øvrig er PC, bla. med Steam(OS) blevet næsten helt konsolagtigt. Spillene fortæller selv om du kan trække dem, nye drivers downloades og installeres automatisk. Det samme med updates, og det er i de fleste tilfælde også slut med selv at skulle opsætte elelr finde en server. Infrastrukturen er der også
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Farvel Sony

Indlægaf Vreki » man 07 nov 2016 14:16

ikkNico skrev:Jeg tror faktisk næste generaion er Pro og Scorpio. Inden spil-branchen om får år bliver 100% service, vil vi se disse ultrakorte konsol generationer, hvor den nye konso kan spille sidste generations spil. Om 3 år kommer PS Pro #2 og Scorpio The Second. de vil begge kunne afspille Pro og Scorpio spil, men ikke nødvendigvis PS4 og XBO


Gaming-as-a-service? Den tror jeg ikke på, ikke før de får lavet latency-frit internet. (Altså aldrig :wink: )
Så nærmere en koncept hvor man lejer konsollen i stil med dekoder-bokse.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Farvel Sony

Indlægaf Slimjay DK » man 07 nov 2016 15:06

GaaS .. hmmm, alle snakker 4K HDR og 60FPS ... De Games as a Service jeg har prøvet er en blurred omgang pis :) ikke engang internt i hytten på et Gbit netværk lever det op til the real deal.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Farvel Sony

Indlægaf ikkNico » man 07 nov 2016 16:48

Jeg siger bare; jeg har kaldt den drenge ;) ... Ikke at jeg kan bruge det til en skid. Det er en gratis omgang
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Farvel Sony

Indlægaf Major Oblivious » tirs 08 nov 2016 19:37

ikkNico skrev:I øvrig er PC, bla. med Steam(OS) blevet næsten helt konsolagtigt. Spillene fortæller selv om du kan trække dem, nye drivers downloades og installeres automatisk. Det samme med updates, og det er i de fleste tilfælde også slut med selv at skulle opsætte elelr finde en server. Infrastrukturen er der også


Jeg tog konsekvensen af PS4 Pro / Scorpio og har købt mig en Gamer PC som er tilsluttet TV´et. (Efter den er kommet op at køre) så oplever jeg minimale udfordringer ift. PS4 - updates kommer af sig selv. Geforce Experience indstiller selv grafikindstillingerne, og spillene kører med en rocksolid 60 FPS (låst til TV´et)

I øjeblikket nyder jeg Witcher 3 og sammenlignet med PS4 versionen, så kan jeg ærlig talt godt blive møg harm over, at have betalt 500 kr for et spil der performer pisse ringe. Pyt med de grafiske forskelle, men at man ikke engang kan snurre kameraet rundt uden frame-drops er bare ikke i orden.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Farvel Sony

Indlægaf Unklemac » tirs 08 nov 2016 19:47

Major Oblivious skrev:
ikkNico skrev:I øvrig er PC, bla. med Steam(OS) blevet næsten helt konsolagtigt. Spillene fortæller selv om du kan trække dem, nye drivers downloades og installeres automatisk. Det samme med updates, og det er i de fleste tilfælde også slut med selv at skulle opsætte elelr finde en server. Infrastrukturen er der også


Jeg tog konsekvensen af PS4 Pro / Scorpio og har købt mig en Gamer PC som er tilsluttet TV´et. (Efter den er kommet op at køre) så oplever jeg minimale udfordringer ift. PS4 - updates kommer af sig selv. Geforce Experience indstiller selv grafikindstillingerne, og spillene kører med en rocksolid 60 FPS (låst til TV´et)

I øjeblikket nyder jeg Witcher 3 og sammenlignet med PS4 versionen, så kan jeg ærlig talt godt blive møg harm over, at have betalt 500 kr for et spil der performer pisse ringe. Pyt med de grafiske forskelle, men at man ikke engang kan snurre kameraet rundt uden frame-drops er bare ikke i orden.


ENIG! Blev også helt gak da jeg så min 7500kr PC køre spil i 60fps, når min snotspand 2500kr PS4 kun kan klare 30fps. Spillene burde koste 150kr, for jeg er sikker på at det er udviklerens skyld at de ikke køre "High" setting i fuld 60fps på PS4.

EDIT: Kan se du skriver i en anden tråd at din pc har 6 kernet CPU og GTX 1080.. og den sammeligner du med PS4 hardware.

Sorry jeg kunne ikke lade være :mrgreen:
Senest rettet af Unklemac tirs 08 nov 2016 22:54, rettet i alt 1 gang.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Lukket

Indlægaf wMikkel » tirs 08 nov 2016 20:27

Stop så! pjulledk har fortrudt hans udtalelser og ønsker tråden lukket.
Så vær lige søde guys? Taaaark.
#Farvel #Sony #Trump
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Lukket

Indlægaf pjulledk » tirs 08 nov 2016 20:47

wMikkel skrev:Stop så! pjulledk har fortrudt hans udtalelser og ønsker tråden lukket.
Så vær lige søde guys? Taaaark.
#Farvel #Sony #Trump



Har nu ikke fortrudt. syntes bare tråden har taget en anden drejning en hvad den startede med
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron